Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Madrugada er på sin plass når jeg ikke føler meg helt..på topp. Jeg er atter lei alt, hadde jeg bare kunne latt være å føle noe..

Blablabla, oppmerksomhet takk! Jeg skulle ønske jeg hadde noen å snakke med, blir vel tilbake til psykolog. Bah..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Madrugada er på sin plass når jeg ikke føler meg helt..på topp. Jeg er atter lei alt, hadde jeg bare kunne latt være å føle noe..

Blablabla, oppmerksomhet takk! Jeg skulle ønske jeg hadde noen å snakke med, blir vel tilbake til psykolog. Bah..

bra du tør iaff. Jeg tør seriøst ikke å gå til psykolog, men jeg føler jeg trenger en.

Lenke til kommentar

Har gått til psykolog i 1.5 år eller noe, hjelper helt til jeg møter på eksen igjen ;)

Jeg fikk medisiner da, så jeg ble kvitt angsten og jeg fikk "glatta" ut depresjonen, hadde ikke skikkelig dype stunder, men tror de er tilbake nå. Woho, jeg liker ikke tanken på å poppe piller igjen.

Lenke til kommentar
Har gått til psykolog i 1.5 år eller noe, hjelper helt til jeg møter på eksen igjen ;)

Jeg fikk medisiner da, så jeg ble kvitt angsten og jeg fikk "glatta" ut depresjonen, hadde ikke skikkelig dype stunder, men tror de er tilbake nå. Woho, jeg liker ikke tanken på å poppe piller igjen.

pm meg noen :p hehe

nei seriøst. jeg tør faen ikke å gå til psykolog. hvor mye koster det egentlig? pm meg mer info. Jeg vurderer psykolog.

Med tanke på at du sliter med eksen, eller hva enn nå historien din er, så sliter jeg på en måte med samme ting. Girls. Jeg er litt "anspent" for å si det mildt. Avgjørelse konflikter og angst er nøkkelord.

Lenke til kommentar
Tror jeg betalte 220,- i egenandel, fikk gjennom staten så trengte ikke betale alt selv, regnet nettopp på det og tror mamma betalte ~10k i alt :dontgetit:

Bah, mental helse suger.

altså, 220kr timen. Men hvor lang er timen? for jeg tror jeg har behov for langt mer enn en time. Får vel lønn og feriepenger snart, må nesten ta en tur. Jeg kan ikke holde på sånn i all evighet.

Yupp...enig, mental helse sucks big.

Lenke til kommentar

Urk.

Forsover meg og må stresse noe jævlig. Hopper ut av senga, trøtt som fy etter å ha spilt Rome: total war hele natta. Stormer ut for å sykle til jobb. Det regner. Striregner og blåser slik at regnet kommer horisontalt.. det snør faktisk samtidig også! I JUNI! Etter en hyperrask sykkeltur så er jeg bløt av svette og regn og iskald i alle ekstremiteter. Etter 10 minutter på kontoret så ser jeg sludd og regn og vind har gått over til blå himmel og sol..... Takker for ironien o'store høvding...

Lenke til kommentar

well fuck it. Jeg får vel hekte meg på bølgen. En kompis av meg skal hooke meg opp med en dame.....eller trur jeg da.....han sa det ikke direkte , men jeg tror jeg vet hva han mente. Ser helt positivt ut, gjør det? Nope, it doesnt. Det lukker opp døren til gamle store djevler som var gjemt i skapet. Pain pain pain og atter en gang P A I N. Store menger av det og. Men saken er at , grunnen til at jeg syns jeg trenger psykolog, er at jeg begynner å like det.... Jeg begynner å syns at pain er gøy og spennende. Får meg til å føle at jeg eksisterer.....på en rar måte. Rare tanker, rare tanker. Begynner å like døden og "Prince of fuckin darkness" er ikke langt unna ass.

Saken er at jeg har glemt hvordan det er å være normal. Jeg husker ikke. God bless childhood....inocent times.

Lenke til kommentar
Jeg drømte at min X klinte med sin nye kjæreste i vår hytte og det gjorde meg sjalu :( Får ikke henne kvitt fra hodet, har tenkt på henne konstant i 5 mnd :(

Du er ikke aleine...4mnd her.. går opp og ned.. Treffer jo andre osv, men er noe spesiellt som ikke vil gi slipp der blandet med sjalusi..

Lenke til kommentar
Jeg drømte at min X klinte med sin nye kjæreste i vår hytte og det gjorde meg sjalu :( Får ikke henne kvitt fra hodet, har tenkt på henne konstant i 5 mnd :(

Du er ikke aleine...4mnd her.. går opp og ned.. Treffer jo andre osv, men er noe spesiellt som ikke vil gi slipp der blandet med sjalusi..

w0rd :(

Lenke til kommentar

Dæven... Visste ikke at det fanten en slik tråd på detta forumet... Etter nesten 3 år som bruker så finner jeg den :blink:

Mye bra som blir sagt her også, mye hjelp å få ser det ut som til og med bare av å lese mange av postene :)

Vurderer om jeg skal skrive opp mye av det jeg har vært deppa for den siste tiden, men fanken det blir et langt innlegg :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...