Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!

 

Nav er noen inkompetente horunger hele forbanna gjengen!

Ser ut til at jeg må klare meg uten penger.

 

Når jeg fikk innvilget rehabiliteringspenger så satte de bare opp et kort vedtak for de regnet med jeg skulle over på yrkesretta attføring innen kort tid. Det vedtaket gikk ut 31.01.09. Sammen med saksbehandleren min (han jeg fikk etter jul, ikke henne jeg hadde før jul) fylte jeg ut en søknad på yrkesretta attføring i begynnelsen av januar. Så har jeg venta og venta. Prøvd å ringe saksbehandleren min et par ganger, men han har ikke vært tilgjengelig. Nå fikk jeg ENDELIG tak i han. Det viser seg at jeg er overført til enda en ny saksbehandler. Tredje siden november. Og han gamle (midterste) kunne ikke se at noe var gjort i systemet i det hele tatt. Han lovte meg at han skulle snakke med hun nyeste nå med en gang så jeg kunne ringe henne i morgen og få klarhet i sakene.

 

Vet du hva som irriterer meg mest akkurat nå. Bortsett fra at jeg må gå blakk igjen altså.. Det er det faktum at de LOVTE meg at jeg skulle slippe å måtte forholde meg til så mange. Nå skulle jeg ha én å forholde meg til siden jeg sliter sånn med angsten og alt det der. Og så sender de meg på enda en runddans. Jævla forpulte idioter. Jeg skal vedde på at når de endelig får ræva i gir så får jeg ikke en krone fra perioden jeg SKULLE ha hatt penger. Bare fra vedtaksdatoen.

 

Når jeg får roa meg ned litt og sånn så vurderer jeg å skrive en klage. Er det ikke fylkesmannen som har overordnet ansvar? Eller hvem er det? Må bare vite at jeg sender det rett sted.

 

Skriftlige klager er noe av det verste sånne steder vet. De må nemlig sende skriftlig tilsvar "innen rimelig tid". "Rimelig tid" er vel definert som noe som 14-21 dager eller noe.

 

Jævla surrehuer. ENDELIG var jeg i gang. ENDELIG skulle ting ordne seg. Men hva skjer? Jo de jævla forpulte rasshølene ødelegger og klarer ikke gjøre noen ting! Skulle på noe sånn kartleggingsopplegg og greier også. Men det er avhengig av at jeg er på attføring. Ellers kan jeg ikke det.

 

Det virker som de med overlegg prøver å stikke kjepper i hjulene på meg. JA jeg veit de har mye å gjøre der for tida. Men faen heller, det bryr meg midt i ræva akkurat nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lars: De er noen suppehuer av førsteklasse og sånn som NAV er nå så ødelegger de mye for folk som prøver og komme seg på beina. De som sier noe annet har ikke opplevd NAV på sitt beste nå om dagen. Er på 6 måneden nå, lenge leve kort behandlingstid.

 

 

Er ikke NAV som har pålagt oss problemer, men de gjør ikke saken et hakk bedre for de som vil komme seg videre.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Nå har jeg vært deprimert og venneløs i nesten tre år på videregående. I tillegg føler jeg at det å være rødhåret er omtrent like belastet som å være svart eller muslim. Hukommelsen svikter, jeg klarer ikke å snakke med noen, og jeg føler meg som en Quasimodo, selv om det egentlig ikke er noe seriøst galt med utseendet mitt. Klarer ikke å smile eller le. Hadde jeg bare hatt en venn. Ffor jenter vil nødig ha rødhårede kjærester, eller folk som er preget av psykisk ustabilitet. Føler for å løpe inn i en kniv, eller ro en båt midt ut på sjøen og binde en stein på 100kg til livet. Svakt? Jada, men slik er det blitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...