L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL! Nav er noen inkompetente horunger hele forbanna gjengen! Ser ut til at jeg må klare meg uten penger. Når jeg fikk innvilget rehabiliteringspenger så satte de bare opp et kort vedtak for de regnet med jeg skulle over på yrkesretta attføring innen kort tid. Det vedtaket gikk ut 31.01.09. Sammen med saksbehandleren min (han jeg fikk etter jul, ikke henne jeg hadde før jul) fylte jeg ut en søknad på yrkesretta attføring i begynnelsen av januar. Så har jeg venta og venta. Prøvd å ringe saksbehandleren min et par ganger, men han har ikke vært tilgjengelig. Nå fikk jeg ENDELIG tak i han. Det viser seg at jeg er overført til enda en ny saksbehandler. Tredje siden november. Og han gamle (midterste) kunne ikke se at noe var gjort i systemet i det hele tatt. Han lovte meg at han skulle snakke med hun nyeste nå med en gang så jeg kunne ringe henne i morgen og få klarhet i sakene. Vet du hva som irriterer meg mest akkurat nå. Bortsett fra at jeg må gå blakk igjen altså.. Det er det faktum at de LOVTE meg at jeg skulle slippe å måtte forholde meg til så mange. Nå skulle jeg ha én å forholde meg til siden jeg sliter sånn med angsten og alt det der. Og så sender de meg på enda en runddans. Jævla forpulte idioter. Jeg skal vedde på at når de endelig får ræva i gir så får jeg ikke en krone fra perioden jeg SKULLE ha hatt penger. Bare fra vedtaksdatoen. Når jeg får roa meg ned litt og sånn så vurderer jeg å skrive en klage. Er det ikke fylkesmannen som har overordnet ansvar? Eller hvem er det? Må bare vite at jeg sender det rett sted. Skriftlige klager er noe av det verste sånne steder vet. De må nemlig sende skriftlig tilsvar "innen rimelig tid". "Rimelig tid" er vel definert som noe som 14-21 dager eller noe. Jævla surrehuer. ENDELIG var jeg i gang. ENDELIG skulle ting ordne seg. Men hva skjer? Jo de jævla forpulte rasshølene ødelegger og klarer ikke gjøre noen ting! Skulle på noe sånn kartleggingsopplegg og greier også. Men det er avhengig av at jeg er på attføring. Ellers kan jeg ikke det. Det virker som de med overlegg prøver å stikke kjepper i hjulene på meg. JA jeg veit de har mye å gjøre der for tida. Men faen heller, det bryr meg midt i ræva akkurat nå Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er knapt NAV sin feil at du sliter ellers. Men selvsagt er det kjipt at alt statlig er så jævlig firkantet og treigt og tåpelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nei ikke deres feil at jeg sliter ellers. Men det er tross alt de som skal hjelpe meg videre. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) ... Endret 8. mars 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Lars: De er noen suppehuer av førsteklasse og sånn som NAV er nå så ødelegger de mye for folk som prøver og komme seg på beina. De som sier noe annet har ikke opplevd NAV på sitt beste nå om dagen. Er på 6 måneden nå, lenge leve kort behandlingstid. Er ikke NAV som har pålagt oss problemer, men de gjør ikke saken et hakk bedre for de som vil komme seg videre. Endret 26. februar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fikk ikke noe beskjed om hvor lenge jeg burde skrive logg. Han sa bare at jeg burde prøve det en stund. Hørtes lurt ut! Skriv logg til du har neste time hos psyk (?). Lag deg en kake idag, det er godt! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) ... Endret 8. mars 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Alle klarer å skrive ned noen linjer hver dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Alle klarer å skrive ned noen linjer hver dag. Selvsagt, men slik loggføring kan være utrolig demotiverende. *erfaring* Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Vet ikke om jeg orker enda en uke med loggføring. Det er direkte plagsomt, og jeg blir i dårlig humør av det i seg selv. :/ Er det ikke enda en grunn til å faktisk spise så du får noe å loggføre? Fortsett med loggen, du Endret 26. februar 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fikk ikke noe beskjed om hvor lenge jeg burde skrive logg. Han sa bare at jeg burde prøve det en stund. Lag deg en kake idag, det er godt! Kake er farlig, mye sukker. Ville ikke byttet ut vanlig mat med kake. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kake kan noen ganger være lettere å få i seg. Sliter man med spisemønsteret så gjelder det å finne ting man klarer å få i seg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg blir deppa av å se psykisk skadde mennesker som prøver å drukne familien sin. "Americas Wildest Police Videos" altså. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kake kan noen ganger være lettere å få i seg. Sliter man med spisemønsteret så gjelder det å finne ting man klarer å få i seg. Joda, men kake erstatter ikke akkurat den vanlige maten.. Er det ikke bedre å få i seg noe drikke? Evt noe som er litt fylldig, en fruktjuice eller noe Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Alle klarer å skrive ned noen linjer hver dag. Selvsagt, men slik loggføring kan være utrolig demotiverende. *erfaring* Sitte hjemme og kaste vekk livet sitt er også demotiverende. Om noen linjer i dagen kan hjelpe deg å unngå dette så er det vel mer enn verdt det. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jann-Ove: Akkurat det sistnevnte hadde jeg ikke bekymra meg så mye for. Er bare å si at du har hatt slitt med noe privat, eller at du ikke vil prate om det. De som ikke respekterer sånt kan dra dit peppern gror. Endret 26. februar 2009 av Sidious Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Var deppa her om dagen. Ble skjelt ut på skolen og mora mi hadde en alvorsprat hjemme. Var helt forferdelig deppa og ønska mest å komme meg vekk og få et liv. Men, i dag var en fin dag. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hver dag kan ikke være en fest. Bare hver lørdag. Skål Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå har jeg vært deprimert og venneløs i nesten tre år på videregående. I tillegg føler jeg at det å være rødhåret er omtrent like belastet som å være svart eller muslim. Hukommelsen svikter, jeg klarer ikke å snakke med noen, og jeg føler meg som en Quasimodo, selv om det egentlig ikke er noe seriøst galt med utseendet mitt. Klarer ikke å smile eller le. Hadde jeg bare hatt en venn. Ffor jenter vil nødig ha rødhårede kjærester, eller folk som er preget av psykisk ustabilitet. Føler for å løpe inn i en kniv, eller ro en båt midt ut på sjøen og binde en stein på 100kg til livet. Svakt? Jada, men slik er det blitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg