Right Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Så vidt jeg husker liker han ikke juice (eller melk?). =/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jo, sånt er kjempebra=) Problemet er med spiseforstyrrelser er at man teller kalorier og ikke spiser, og man drikker\spiser ikke ting man ikke vet kalori-mengden i ( veldig grovt forklart ) Men alt av helsedrikker osv. er bra, for over tid med spiseproblem så risikerer man og få vitamin-mangel osv. Hvis han ikke liker juice\melk så finnes det masse annet. Endret 21. februar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Right Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Fluesopp: Selvsagt. Synets smoothie var et godt forslag, selv om det kan være litt jobb. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) ... Endret 22. februar 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Det mange misforstår med spiseproblemer, er at man kan ikke tvinge osv.( ikke hintet imot noen, genrelt ment) Man må bare støtte så godt man kan og komme med forslag. Gud hvor mange som ble oppgitt av meg, jeg sovnet i klasserommet, i gangene på skolen osv. Så jeg håper du lytter til drikke tipset JO, for det kan gjøre visse ting litt lettere for deg.( nå svarte du før meg:P ) Jeg vil bare du skal klare det=) Alt du klare og få i deg spiser du Om det er soyabønner, soyamelk eller druesteiner...så lenge du får det i magen din så er det bra=) Jeg heller telte ikke kalorier ( bare for og nevne det ), jeg spiste bare ikke og gikk ned nesten 50kg.......... På slutten så drev jeg og pendlet mellom Ørsta og Oslo, husker ikke hva plassen heter. Var et sånt senter. Og det som knuste det opplegget var at han psykologen jeg gikk til fant jeg ut etterhvert var onkelen min. Lang historie laget kort: Det gikk bra=) Men den psykiske delen av det henger fremdeles i, mange år etter at jeg ble "frisk". Endret 21. februar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Synets smoothie var et godt forslag, selv om det kan være litt jobb. Det er de verdt. Mye næring og god smak. Dessuten "lett" å få i seg da det sklir ned. Sipper å tygge hvis man går litt hardt til verks med blenderen. Orker man ikke å lage, finnes det en rekke ferdiglagde, de er riktignok dyre. Endret 21. februar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Right Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Synets smoothie var et godt forslag, selv om det kan være litt jobb. Det er de verdt. Mye næring og god smak. Dessuten "lett" å få i seg da det sklir ned. Sipper å tygge hvis man går litt hardt til verks med blenderen. Orker man ikke å lage, finnes det en rekke ferdiglagde, de er riktignok dyre. Ikke alle som liker det, da. Menmen. Holde oss på topic? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Æsj. Der minsta jeg jobben. Helvetes finanskrise. Uflaks. :/ Ta med avskjedspapirene dine til NAV fort som f. og få dagpenger Da slipper du å sulte i hvertfall. Man MÅ gjøre det med en gang, siden NAV er så raske ( Navle Anal Vask ). 6 måneder snart på min søknad, og den går ikke under gammel engang mener Forvaltningen Endret 21. februar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvor mye/lite spiser du i løpet av en dag, Jann-Ove? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) ... Endret 22. februar 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg har også dager hvor jeg spiser så lite. Ikke rart jeg er tynn Men jeg skal begynne å trene igjen, samt trykke i meg gainer. Kanskje det går rette veien da Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hadde krepert om jeg hadde spist så lite. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Huff. Da har jeg vært våken i en hel time. Allerede er jeg utmattet, nesten på kanten mot at jeg besvimer, og hodepinen kommer krypende. Orker ikke engang tanken på mat. Har mest lyst til å sove igjen, men det er ingen løsning heller. Hjelp. Jeg vet så godt hvordan du har det. Har slitt med det samme selv, og det er noe dritt alt sammen. Jeg unner ingen det, det ødelegger så mye for en.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Lørdagskveld hjemme, igjen. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ingenting galt med det. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Egentlig ikke, men tankene mine plager meg noe sykt. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kjipt å måtte gå rundt med 50% lungekapasitet i tre måneder, før legene har tid til deg. Også jeg som skulle trene kondis til militæret. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Lørdagskveld hjemme, igjen. Er ikke det bare deilig? Hvilke tanker plager? Lenke til kommentar
Gjest angstfylt Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 jeg spurte i "tråden min" hvor man kan ringe når man er nede, men det kom bare ett nummer. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1013063 noen som vet om flere nummer man kan ringe? mandag i morgen skole og innleveringer. tenker noe sinnsykt på selvmord for tiden. skjærer meg selv. skjærer over pulsen på armen, dypere å dypere bare for å se hvor langt det er til den. før når jeg vtenkte på selvmord tenkte jeg på familien min og hvordan de ville få det etterpå, men har sluttet å tenke på de nå. jeg vil leve, jeg vil oppleve mer i livet, leve livet, men slik jeg lever det nå er det ikke verdt det. Kirkens SOS, hele døgnet: telefon 815 33 300 Mental Helses Hjelpetelefon - 810 300 30 Røde Kors telefonen for barn og ungdom 800 333 21 Angstringen Tlf: 22 22 35 30 Aurora. Støttetelefon for psykiske helseproblemer. Åpen mandag til fredag kl 12-21. Tlf: 22 41 03 50 Menn, Krise-/Rådgivingstelefonen Tlf: 22 41 90 16 Ikke alle disse er åpen i helgene nå er jeg tilbake i samme spor som før. er kikrkens SOS den eneste som er åpen nå? koster dt noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg