Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Hva mener du hun skal gjøre da? bli slått og grine slik at alle kan håne henne i ettertid?

Folk spiser de sårbare levende.

Jeg holder en knapp på å anmelde henne jeg, hvis hun ikke stopper. Særlig når hun bevist går ut for å hakke på deg bare fordi hun er snurt.

Den horesetning var vel på spøk. Trenger ikke å gjøre vondt værre med å si slikt, men det skjønner hun vel :)

Jeg snakket om det som skjedde idag med mamma og pappa..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og jeg snakket om denne "venninna" :p

Ja, skjønte det :p hehe.. men hun sa til rektoren at hun var ferdig med denne saken.. hun har ikke snakket til meg etter det som skjedde ialefall. Rektoren sa til meg at han skulle ta kontakt med foreldrene hennes, og at hun ble utvist.. så jeg tror hun har skjønt hva det går i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så vidt jeg forstår så har hun vel grunn til å være sur?

Om det hadde vært snakk om to gutter så har de sloss,og end of story.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg forstår så har hun vel grunn til å være sur?

Om det hadde vært snakk om to gutter så har de sloss,og end of story.

Hun har egentlig ikke det. JEG har grunn til å være sur, for jeg og kjæresten hennes hadde sex dagen før de ble sammen igjen.. det er jo HAN som er drittsekk.. hvordan kunne jeg vite at de skulle bli sammen igjen dagen etterpå? og de hadde vert sammen noen mnd før, men jeg trodde ikke de holdt på (om de gjorde det)..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sa jo at hun ikke har grunn til å være sur på deg,men at hun har grunn til å være sur.

At hun velger å la det gå ut over vennina hennes som lå med typen når **they were on a break** er jo slettes ikke vanskelig og skjønne.

Lenke til kommentar
Sa jo at hun ikke har grunn til å være sur på deg,men at hun har grunn til å være sur.

At hun velger å la det gå ut over vennina hennes som lå med typen når **they were on a break** er jo slettes ikke vanskelig og skjønne.

Åja, sånn ja.. beklager, misforstod deg..

men jeg og hun er ikke veninner, har aldri vært det heller. Og jeg vet ikke om de hadde pause eller noe, men han sa jo ingenting til meg om det, så hvorfor går hun ikke og slår til han? det er jo han som fortjener å bli skjelt ut..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om jeg forsår jenter(som jeg ikke gjør,dere er noen rare dyr) så slo hun deg og ikke han for å markere og ødelege ditt rykte\dagen din. At hun gjorde det i et offentlig sted der du tilbringer mye av uken er heller ikke tilfeldig vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Om jeg forsår jenter(som jeg ikke gjør,dere er noen rare dyr) så slo hun deg og ikke han for å markere og ødelege ditt rykte\dagen din. At hun gjorde det i et offentlig sted der du tilbringer mye av uken er heller ikke tilfeldig vil jeg tro.

Ja, det stemmer nok..

Lenke til kommentar
Så utrolig godt det var med ett par øl. Humøret ble bedre med en gang.

Forresten, er det normalt å ikke få lov til å drikke øl hjemme når man er 19? Mamma godtar det overhodet ikke, selv om hun godt kan slappe av med en øl selv.

Bakdelen med å ta ett par øl nå er at jeg kjenner hvor svak jeg faktisk er. Engang kunne jeg dytte nedpå heimert etter 1 1/2 sixpack med øl - nå kan jeg knapt fullføre en sixpack.

For det første: Helt enig.

For det andre: Hun gjør det for å beskytte deg. Selv har mamma hatt sine bekymringssamtaler med meg når hun finner ut at jeg tok et par øl alene når de (endelig) har dratt på hytta.

"Du vil vel ikke bli en sånn sosial einstøing som drekker?" Selv om hun og pappa kan "nyte" litt for mye rødvin en vanlig ukedag, og spesielt hver helg. "Men jeg er voksen og kan passe på meg selv."

Forståelse for/fra foreldre får en nok aldri, de blir nok en vegg en kan lande på når det blåser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...