Christian86 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Viktig og si ifra, kunsten er og gjøre det på en måte som ikke fornærmer=) bah, noen ganger gidder jeg ikke være politsk korrekt! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 ting MÅTTE jo bli enda verre... mamma og pappa hadde fått en tlf fra rektor, og han hadde fortalt de at jeg hadde hatt sex med T.. jeg sa jo til rektor at jeg ikke ville de skulle få vite det, og da sa han at han forstod det. Så jeg, mamma og pappa snakket om det.. mamma sa " du har ødelagt alt for deg selv, du har gjort alt mye verre for deg nå. Dette var veldig dumt av deg Sunniva. " så sa pappa at jeg ikke fikk flytte til bergen i sommer, og det har jeg jo gledet meg til i et år nå.. så jeg blir dritsur og snur meg mot vinduet i stuen, og pappa kommer bakfra og dytter HARDT til meg slik at jeg detter inn i vinduet, får dødsvondt i nesen og munnen og begynner å blø neseblod. Ikke nok med det, mamma måtte så klart komme med prikken over i'en: ingen av vennene dine vil være med deg når du oppfører deg slik Sunniva. De synes du er teit som holder på sånn. seriøst, snart gidder jeg ikke mer. Nå når jeg trenger noen som kan støtte meg mest, så går foreldre og besteveninnen imot meg. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jessda, jeg har holdt på med litt med ei jente nå og det er hun som viste interesse, når jeg endelig begynner å få så smått følelser blir jeg bare avvist. Greit nok, jeg er ikke akkurat i topp humør, men kommer meg gjennom akkurat det, men så kommer jeg hjem ifra jobb idag og da blir jeg kjefta ned av mamma. Jeg bidrar vistnok ikke med noenting i huset, jeg roter og er sur hele tiden. Også begynner hun å snakke om at jeg må finne meg et nytt sted og bo... Er lærling og har ikke akkurat økonomi til å flytte ut nå, og føler meg egentlig litt svikta av foreldra mine. Greit nok at jeg er 18 og de kan kaste meg ut med sin fulle rett, men de veit jeg kommer til å slite da. Det å få den beskjeden var jo ikke akkurat det jeg trengte nå. Kan vel kanskje klare det, men faen ass føler meg så jævli svikta nå og det tipper over. Er faktisk ikke så jævli vanskelig å ha med å gjøre hjemme heller, starter så og si aldri en krangel med foreldra mine, jeg gjør dem tjenester når de spørr uten at jeg forventer å få noe tilbake, greit nok at jeg kanskje er litt rotete og jeg har det ikke så veldig ryddig på mitt rom, men ber de meg rydde gjør jeg det. Hun får slike utbrudd av og til, men har aldri blitt trua med å bli kasta ut før. Har liksom ikke så veldig lyst til å bli boende når jeg føler at de vil ha meg ut, men det ødelegger mye av de planene jeg hadde lagt fremover... men men.. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hvorfor skal det være så forbannet ensomt å bo på hybel alene? Greit nok at man... bokstavelig talt er fysisk alene, men jeg føler meg HELT alene. Kanskje jeg burde flytte nærmere sentrum, så jeg kan møte venner oftere. Skitplass. Det har ødelagt alt av humør og motivasjon. Først flytter jeg fra alle de beste vennene mine, OG kjæresten. Så bruker jeg for mye penger, og havner halvveis i pengetrøbbel i en lang periode. Så går kjæresten fra meg. Så får jeg vite at jeg har strøket i et fag, slik at jeg må ta eksamener som tilsvarer 45 studiepoeng til våren. Så er jeg helt alene... Blæ. Endret 18. februar 2009 av Astralnoise Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 mamma og pappa hadde fått en tlf fra rektor, og han hadde fortalt de at jeg hadde hatt sex med T.. jeg sa jo til rektor at jeg ikke ville de skulle få vite det, og da sa han at han forstod det. Når begynte rektor å ha noe med hvem man ligger med? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Flott!Som om det ikke var nok med det som allerede har skjedd, så måtte det skje noe mer. I januar var jeg med T, og han hadde gjort det slutt med I. Jeg vet ikke om de hadde pause eller helt slått opp, men ialefall... jeg og han gjorde, ja.. og det har I funnet ut av, så hun er veldig sur på meg. Hun kom bort på skolen sammen med C, en jeg var bestevenn med før. Så begynner de: C: Var det gøy på fest i helgen? Holder ikke du på med J? (han jeg akkuratt holdt på med) I: Nei, hun er for løs til å holde på med noen. C: haha, ja! I: Har du pult T? Og jeg tenkte at jeg får bare være ærlig og si ja, så jeg sa ja. Da sa I at visst jeg snakket med han igjen var jeg død... eller noe sånt. 10 min kom hun igjen, med mangen folk etter seg.. så sier hun: aner du hva du har gjort, din jævla hore? nå har han gjort det slutt med meg, bare pgr deg.. så slår hun til meg i ansiktet, mens C, hun jeg var bestevenn med bare står og ser på. Alle de andre og bare står der. Ingen gidder å spørr om det går bra med meg, noen ler og bare går sin vei.. kjempeflott, nå gleder jeg meg til skolen imorgen altså.. Les ^ mamma og pappa hadde fått en tlf fra rektor, og han hadde fortalt de at jeg hadde hatt sex med T.. jeg sa jo til rektor at jeg ikke ville de skulle få vite det, og da sa han at han forstod det. Når begynte rektor å ha noe med hvem man ligger med? Les den posten min... jeg ble slått på skolen pgr det.. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Åja, da skjønte jeg det. Men teit av rektor å fortelle det da, når du spesifikt sa at du ikke ville de skulle få vite det. H*n har vel ikke lov til det, eller? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Åja, da skjønte jeg det. Men teit av rektor å fortelle det da, når du spesifikt sa at du ikke ville de skulle få vite det. H*n har vel ikke lov til det, eller? Rektoren har nok rett til det. Er til dels til hennes eget beste at foreldrene kan involvere seg mer i kaoset. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Åja, da skjønte jeg det. Men teit av rektor å fortelle det da, når du spesifikt sa at du ikke ville de skulle få vite det. H*n har vel ikke lov til det, eller? Det synes jeg og. Han har jo til en viss grad taushetsplikt han og, eller? Åja, da skjønte jeg det. Men teit av rektor å fortelle det da, når du spesifikt sa at du ikke ville de skulle få vite det. H*n har vel ikke lov til det, eller? Rektoren har nok rett til det. Er til dels til hennes eget beste at foreldrene kan involvere seg mer i kaoset. Helsesøsteren hadde ikke sagt det, sex er jo ikke kriminelt akkuratt. Jeg var jo med på det selv, og det visste rektor og. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) ... Endret 22. februar 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Helsesøsteren hadde ikke sagt det, sex er jo ikke kriminelt akkuratt. Jeg var jo med på det selv, og det visste rektor og. Når sexlivet ditt og festinga har sklidd helt ut så er det helt riktig at foreldrene dine får vite om det. Noen ganger må det til. Men jeg skjønner ikke hvorfor det er noe rektor fikk vite om i utgangspunktet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 For en dritt-situasjon Sunniva.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Gudrunn, sier jeg bare. Hadde noen smekka til meg skulle de faen meg få igjen med samme mynt! Ikke gru deg til å gå på skolen, Sunniva! Hev deg over de. Og kos deg med tanken på at du har pult han, og fikk han til å dumpe dama si Neida. den var litt stygg..(eller?) Ble hun som slo deg kalt inn på teppet? Og ærlig talt..rektoren har vel ingenting med hvem du har sex med? Og du bør kanskje be faren din roe seg ned. Det er ikke normalt å dytte datra si så hardt at hun stuker trynet og blør neseblod. Humøret oppfører seg som en jojo akkurat nå. Hvorfor vet jeg ikke. Det går opp og ned utrolig fort :/ Fordi kroppen din ikke får i seg nok næring. Da får du humørsvigninger. Endret 18. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Helsesøsteren hadde ikke sagt det, sex er jo ikke kriminelt akkuratt. Jeg var jo med på det selv, og det visste rektor og. Når sexlivet ditt og festinga har sklidd helt ut så er det helt riktig at foreldrene dine får vite om det. Noen ganger må det til. Men jeg skjønner ikke hvorfor det er noe rektor fikk vite om i utgangspunktet. De visste om det med festingen, de måtte tross alt hente meg fra festen og greier.. men jeg skal ikke feste slik igjen. Altså, rektor fikk vite om det pgr læreren min hadde fortalt han om det, siden jeg hadde sagt det til hun, for jeg gråt i timen osv og da hadde rektoren tatt kontakt med hun som hadde slått meg, og snakket med hun. Deretter snakket han med meg. For en dritt-situasjon Sunniva.. Ja.. har snart bursdag og greier, og så skjer dette.. Gudrunn, sier jeg bare. Hadde noen smekka til meg skulle de faen meg få igjen med samme mynt! Ikke gru deg til å gå på skolen, Sunniva! Hev deg over de. Og kos deg med tanken på at du har pult han, og fikk han til å dumpe dama si Neida. den var litt stygg..(eller?) Ble hun som slo deg kalt inn på teppet? Og ærlig talt..rektoren har vel ingenting med hvem du har sex med? Og du bør kanskje be faren din roe seg ned. Det er ikke normalt å dytte datra si så hardt at hun stuker trynet og blør neseblod. Jeg gruet meg bare til tirsdagen, for jeg var redd hun skulle slå meg mer eller noe.. men det gjorde hun ikke. Jeg føler enda hun ikke er helt ferdig med dette, føler hun kommer og skal skjelle meg enda mer ut, med "besteveninnen min" på slep, som står og ler og kaller meg hore.. Jeg vet, jeg sa til han: du sier at jeg ikke skal oppføre meg barnslig, og ødelegge for meg selv? bra jeg har DEG som forbilde da, du går og dytter meg slik at jeg begynner å blø neseblod. Da sa han unnskyld, men jeg vil ikke ha unnskyldningen hans... orker ikke høre på det dyret. Uansett, mamma bare satt der og så på at han dyttet meg, skikkelig hardt inn i vinduet.. høres kanskje ikke så brutalt ut, men føltes ut som jeg brakk nesen -.- begynte jo å grine og hele pakken, mamma bare sitter der og glor.. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg begynner bare å lure på hvor foreldrene dine er hen. De vet at du fester og at det går til helvete, men de griper ikke inn? Hadde du vært min datter ville jeg strammet inn ganske kraftig. Håper du har lært litt av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Respekt er vist mangelvare her ja. Hos flere parter. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg begynner bare å lure på hvor foreldrene dine er hen. De vet at du fester og at det går til helvete, men de griper ikke inn? Hadde du vært min datter ville jeg strammet inn ganske kraftig. Håper du har lært litt av det. De griper jo inn, du må ikke tro vi ikke hadde en laaang samtale etter episoden på fredag.. så klart jeg lærer, må jo det når jeg står der og blør og griner, får ingen støtte men bare kjeft.. jeg lærer jo at jeg ikke skal gjøre sånt igjen. Endret 18. februar 2009 av SunnivaKL Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Kommer hun imot deg og truer med å slå en gang til. Hva venter hun på? La henne slå deg. Le. Gråte kan du gjøre etterpå Slikt kan vel anmeldes også. Og siden hun er under atten må foreldrene og BV kobles inn. "Hore sier du? Jeg får meg hvertfall noe, jeg da" Ikke vis at du er sårbar Endret 18. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bitch-tips på G. Don't listen to her. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hva mener du hun skal gjøre da? bli slått, mobbet og grine på skolen slik at alle kan håne henne i ettertid? Folk spiser de sårbare levende. Det er fakta faen. Jeg holder en knapp på å anmelde dyret jeg, hvis hun ikke stopper. Særlig når hun bevist går ut for å hakke på deg bare fordi hun er snurt. Den horesetning var vel på spøk. Trenger ikke å gjøre vondt værre med å si slikt, men det skjønner hun vel Endret 18. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg