Right Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg klarer seriøst ikke å snakke med folk.. og uten venner får jeg heller ikke noen trening. Alt blir bare en keitete miks av nervøsitet og pinlig stillhet mens jeg tenker over hvordan jeg best kan formulere meg.. Dum sirkel. Det er bare å tenke på at de heller ikke vet hva de egentlig gjør her på denne kloden. "Bare"? Sorry, men jeg er så møkka lei av at noen folk greier å si at "det er bare å...". Jeg sier ikke at du er sånn, WarpX. Endret 17. februar 2009 av Right Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Det er en setning som folk kunne ha sluttet med: Det er bare .......... ! Siden hadde det bare vært sånn så hadde man gjort det. Skulle virklig ønske det var sånn...da hadde jeg ikke hatt noen problemer. Det hadde vært noe=) Eksempel: Soppen, bare gå og fis så slipper du anfallene :!: Endret 17. februar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Helt riktig, Fluesopp. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg klarer seriøst ikke å snakke med folk.. og uten venner får jeg heller ikke noen trening. Alt blir bare en keitete miks av nervøsitet og pinlig stillhet mens jeg tenker over hvordan jeg best kan formulere meg.. Dum sirkel. Jeg vet litt for godt hvordan du har det. Hvor mye kontakt har du med mennesker utenom familien din? De siste 3 årene har min kontakt med andre, utover familie, begrenset seg til korte "hallo" ved så få anledninger at jeg kan telle de på tær og fingre, og til overfladiske bekjentskap på internett. Jeg ser jo at det er min feil, jeg må "get out there", men det er likevel ikke lett. Noen dager er jeg så nede at det er det samme om jeg ser inn i en vegg eller på en film, det er like underholdende. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Da er det nok slutt mellom meg og dama: ( Huff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nok? Er du ikke sikker, pyrion? :/ Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Her sitter jeg med en halv flaske vodka mellom nevvene. Ikke aner jeg hvorfor. Kanskje grunnet alle deprimerende innleggene jeg har lest. Kanskje bare for oppmerksomhet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ikke drikk av den.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Her sitter jeg med en halv flaske vodka mellom nevvene.Ikke aner jeg hvorfor. Kanskje grunnet alle deprimerende innleggene jeg har lest. Kanskje bare for oppmerksomhet. Løser desverre ingnting, jeg gikk så langt som det går an for og glemme...det gikk ikke. Hater og si dette, siden det høres så banalt ut: Du må "bare" holde ut. Og drikker du den så er det der igjen i morra desverre:( Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) ... Endret 22. februar 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ventingen kan ødelegge mye faktisk, og det er jo for at man ser ikke frem til all utspørringen osv. og på den andre siden vil man det. Håper det ikke går for lenge for deg før du får hjelp nå. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hehe. Følte plutselig at jeg hadde en hemmelig forelskelse i Datasmurfen. Jørn Hoeln - Ei hand å holde i. Tårene triller helt uten videre. Bare skuespill. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...7063&st=390 Endret 17. februar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) ... Endret 22. februar 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Right Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du skal ha kred for at du tar tak i ting for å få hjelp, Jann-Ove. Det skal alle andre også. Det er ikke lett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Skulle ønske jeg ikke hadde samvittighet eller fortsatt var glad i henne. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Melin ceni hin lîn síla i 'eladhach Jeg skulle ønske vi bodde nærmere hverandre. Det... er så tungt å tenke på hva jeg kan gå glipp av. Kan jo godt hende det ville gått skeis det og, men... nei. Jeg er betatt. Forbasket være avstander og fremtidsforpliktelser! Åh, som jeg ønsker.... Uansett hva som skjer, hvordan det enn går, så... ønsker jeg deg alt vel. Du fortjener det beste. No in elenath hîlar nan hâd gîn Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 faen, jeg er sliten nå...denne dagen går jo bare galt....kollega kommer inn og grynter. Jeg spør om det har vært en dårlig start, hvorpå personen bjeffer tilbake om hvordan jeg alltid spør om det, surt. Senere så overrpøver sjefen meg i en sak hvor jeg hadde alt på det rene, og mens jeg sitter med en samlefaktura som skal føres, setter en kollega over telefon til meg. Den delen hadde vært greit om han hadde spurt. Men når jeg spør hva saken gjelder før jeg svarer, så gidder han ikke svare, sier bare den er til meg. Det gjelder selvfølgelig en sak jeg må undersøke litt i, så avslutter høfflig med kunden. Jeg sender mail til kollegaen etter på: hei,Før du setter over neste gang så er det fint om du gir meg tid til å sette meg inn i saken og hva det gjelder, ikke bare setter over uten å sjekke at jeg er ledig. Mulig det var litt surt, men følte det var ganske unødvendig gjort. Han måper når han ser mailen og svarer meg surt muntlig om at kunden ville snakke med meg, var ikke hans problem hva det gjaldt, og om han var misfornøyd med oppgjøret som kollegaen hadde diktert....før han snudde seg tvert.....faen, tror jeg skal ta en luftetur nå...gidder faen ikke mer! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 I sånne settinger er det bare lurt og svelge kamelen og lufte huet sitt=) Syns ikke mailen din til han var ille, litt komunikasjon er lov. Ikke gå ned på hans sitt nivå som en sur fyr som ikke har fått seg et nummer på år og dag. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 I sånne settinger er det bare lurt og svelge kamelen og lufte huet sitt=)Syns ikke mailen din til han var ille, litt komunikasjon er lov. Ikke gå ned på hans sitt nivå som en sur fyr som ikke har fått seg et nummer på år og dag. nei du har rett, sendte melding til en god vennine, gikk ut, og ringte henne....hun var for så vidt enig med meg, så han andre kan dra dit peppern gror, nå har jeg i det minste sagt fra, så nå VET han det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Viktig og si ifra, kunsten er og gjøre det på en måte som ikke fornærmer=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg