Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott!

Som om det ikke var nok med det som allerede har skjedd, så måtte det skje noe mer.

I januar var jeg med T, og han hadde gjort det slutt med I. Jeg vet ikke om de hadde pause eller helt slått opp, men ialefall... jeg og han gjorde, ja.. og det har I funnet ut av, så hun er veldig sur på meg. Hun kom bort på skolen sammen med C, en jeg var bestevenn med før. Så begynner de:

C: Var det gøy på fest i helgen? Holder ikke du på med J? (han jeg akkuratt holdt på med)

I: Nei, hun er for løs til å holde på med noen.

C: haha, ja!

I: Har du pult T?

 

Og jeg tenkte at jeg får bare være ærlig og si ja, så jeg sa ja.

Da sa I at visst jeg snakket med han igjen var jeg død... eller noe sånt.

 

10 min kom hun igjen, med mangen folk etter seg.. så sier hun: aner du hva du har gjort, din jævla hore? nå har han gjort det slutt med meg, bare pgr deg..

 

så slår hun til meg i ansiktet, mens C, hun jeg var bestevenn med bare står og ser på. Alle de andre og bare står der. Ingen gidder å spørr om det går bra med meg, noen ler og bare går sin vei..

 

kjempeflott, nå gleder jeg meg til skolen imorgen altså..

Lenke til kommentar
Mange foreldre som stjeler fra ungene sine ja:S

 

Er det egentlig det? Har ikke hørt om så mange tilfeller ennå. Heldigvis, får en kanskje si.

 

Hva er så spess. med foreldre?

Har nok episoder og komme med, man hører bare ikke om sånt siden folk flest ikke tror sånt skjer.

Samme greiene med foreks. barnevernet.."de gjør aldri noe gale" er det mange som sier.

Og fy f.... så mange som sitter ødelagt etter og ha vært under barnevernet.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
De siste oppslagene i media tilsier at man kan gi staten mye av skylden for at barnevernet ødelegger små mennesker. Dobbelt så mange saker, ikke flere folk, ikke flere ressurser. Bare mer arbeid.

 

7år med massiv misbruk sier jeg bare, hater BV av hele mitt hjerte.

De kunne vært så mye bedre, jeg orker ikke og gå i dybden.

Bare måten de sjekker hvem som er bra nok som fosterforeldre kunne vært ufattelig bedre.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

jeg har kjærlighetssorg... og foreldrene mine sier at det kommer til å ødelegge meg helt.. men likevell klarer jeg ikke å slippe taket i henne :( hva skal jeg gjøre.. plz hjelp!! jeg begynner såvidt å få selvmordstanker til og med ;_;

Lenke til kommentar

Bah. Møtte en fantastisk jente på lørdagen. Virka som vi har masse til felles. Kan ikke huske sist jeg hadde så god kontakt men en jente. Er egentlig en ganske sjenert kar, men alkohol kan gjøre underverker. Så vi har jo en ny avtale nå til uken, og jeg aner ikke hva jeg skal snakke om. Eksen hennes kommer ganske ofte opp siden hun enda liker han, men virker ikke som hun savner han.

Endret av Molsterhead
Lenke til kommentar
jeg har kjærlighetssorg... og foreldrene mine sier at det kommer til å ødelegge meg helt.. men likevell klarer jeg ikke å slippe taket i henne :( hva skal jeg gjøre.. plz hjelp!! jeg begynner såvidt å få selvmordstanker til og med ;_;

World of Warcraft

Haha. Først så lo jeg, men så innså jeg at du faktisk er inne på noe. Fylle tiden med noe sånn at man ikke sitter og tenker på henne hele dagen kan være en god ide.

Lenke til kommentar

jeg har prøvd det flere ganger =/ men det funker ikke.. jeg kommer hele tiden tilbake til henne i tankene mine. folk rundt meg, begynner å bli dritt lei at humøret mitt svinger så mye på grunn av henne også.. grunnen til at jeg har kjærlighetssorg er ikke fordi at jeg har blitt dumpa av henne. men fordi jeg har blitt forelska i henne, og at hun bor altfor langt borte fra meg. jeg vurderer faktisk å si til henne at jeg er forelska i henne, men jeg vet ikke om jeg tørr.. dessuten hadde jeg vel bare fått nei uansett. og hadde jeg fått et ja, så hadde vel hele forholdet bare gått til helvete på grunn av avstanden.

Lenke til kommentar
jeg har prøvd det flere ganger =/ men det funker ikke.. jeg kommer hele tiden tilbake til henne i tankene mine. folk rundt meg, begynner å bli dritt lei at humøret mitt svinger så mye på grunn av henne også.. grunnen til at jeg har kjærlighetssorg er ikke fordi at jeg har blitt dumpa av henne. men fordi jeg har blitt forelska i henne, og at hun bor altfor langt borte fra meg. jeg vurderer faktisk å si til henne at jeg er forelska i henne, men jeg vet ikke om jeg tørr.. dessuten hadde jeg vel bare fått nei uansett. og hadde jeg fått et ja, så hadde vel hele forholdet bare gått til helvete på grunn av avstanden.

Kjærlighetstråden kan være fin til å spørre om tips til slike ting. :)

Lenke til kommentar

Jeg klarer seriøst ikke å snakke med folk.. og uten venner får jeg heller ikke noen trening. Alt blir bare en keitete miks av nervøsitet og pinlig stillhet mens jeg tenker over hvordan jeg best kan formulere meg.. Dum sirkel. :(

Lenke til kommentar
Jeg klarer seriøst ikke å snakke med folk.. og uten venner får jeg heller ikke noen trening. Alt blir bare en keitete miks av nervøsitet og pinlig stillhet mens jeg tenker over hvordan jeg best kan formulere meg.. Dum sirkel. :(

 

Jeg vet litt for godt hvordan du har det. Hvor mye kontakt har du med mennesker utenom familien din?

Lenke til kommentar
Jeg klarer seriøst ikke å snakke med folk.. og uten venner får jeg heller ikke noen trening. Alt blir bare en keitete miks av nervøsitet og pinlig stillhet mens jeg tenker over hvordan jeg best kan formulere meg.. Dum sirkel. :(

Det er bare å tenke på at de heller ikke vet hva de egentlig gjør her på denne kloden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...