Gjest Killbox Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ok. Ser det finnes mange slike bøker, men jeg vet ikke hvilken som er av "bra" kvalitet. Hva tror dere om denne? Kunne trengt å endre et negativt tenkemønster.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ok. Ser det finnes mange slike bøker, men jeg vet ikke hvilken som er av "bra" kvalitet. Hva tror dere om denne? Kunne trengt å endre et negativt tenkemønster.. hva med denne? http://www.youtube.com/watch?v=ETN1px7i4KY Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Noen som kan anbefale en bok som tar for seg hjelp til selvhjelp med tanke på depresjon og det å bygge opp selvtillit? Jeg har nevnt The Power of Now tidligere her, den hjalp meg i hvertfall. På selvtilliten også Endret 13. februar 2009 av Haawy Lenke til kommentar
Gjest killbox Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som kan anbefale en bok som tar for seg hjelp til selvhjelp med tanke på depresjon og det å bygge opp selvtillit? Jeg har nevnt The Power of Now tidligere her, den hjalp meg i hvertfall. På selvtilliten også Interessant. Er den vanskelig å lese, med tanke på engelsk og innhold? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Neppe, slike bøker skal tross alt appellere til et bredt publikum. Lenke til kommentar
Right Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er en bok det snakkes om (husker ikke hvilken) som i alle fall skal være veldig tung i begynnelsen, så å si at de er enkle å lese, blir feil. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Noen som kan anbefale en bok som tar for seg hjelp til selvhjelp med tanke på depresjon og det å bygge opp selvtillit? Jeg har nevnt The Power of Now tidligere her, den hjalp meg i hvertfall. På selvtilliten også Interessant. Er den vanskelig å lese, med tanke på engelsk og innhold? Du får tak i den på norsk og, hvis du ikke føler deg helt trygg på engelsken. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...oduktId=1449678 Edit: Jeg syntes ikke den er så veldig tung, men nå leser jeg den med en kompis. Vi pleier å diskutere litt over det vi har lest senere. Og som sagt ovenfor, den appellerer til et veldig bredt publikum og han har skrevet på en måte som er veldig god og lettfattelig. Det er noe alle kna klare, men det viktigste er at du tror på det selv! Endret 13. februar 2009 av Haawy Lenke til kommentar
Gjest killbox Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ser de har begge disse to bøkene på det lokale biblioteket. Tror jeg låner begge to. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fuckup_* Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Faen. Er bare slitsomt og jævlig å være våken og klarer ikke sove. Klarer ikke mer angst nå, over en uke til jeg har legetime, klarer ikke fortsette på denne måten. Vil bare legge meg å sove og ikke våkne igjen, gjør ikke noe godt her uansett. Så forbana sliten og lei. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg vet det er tungt, men ikke la angsten vinne. Jeg regner med at du hr lest om angst og det tar tid før man blir bedre, men du kan så absolutt bli bedre. IKKE la den dritten vinne, det fortjener du ikke. Angst er en koblingsfeil, den redselen man får under angstanfall er det samme som hadde skjedd hvis du hadde løpt fra en med hagle. Hjernen "tror" at du er i fare og da får man anfall, siden man får anfall pga. ting som ikke er farlige. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) ... Endret 22. februar 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 life realy sucks -.- Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ok: Er du deppa så hører du på Green day - holiday ( Hjelper for meg:D Lenke til kommentar
Right Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ohmy. Fatter ikke hvorfor ikke psykologer har skrevet det ut til flere!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ok: Er du deppa så hører du på Green day - holiday ( Hjelper for meg:D Hadde det nå bare vært så lett for alle.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Liten frustrert-over-meg-selv-blowout på vei her. Jeg fatter det ikke. Faen, jeg hadde nesten klart å miste tellingen på sist jeg rørte en tapetkniv. Juni i 2008, ett kort risp, bare for å se om det hadde forandret seg siden sist (da var det over ett år siden sist). Hvorfor er ikke jeg sterk nok til å takle tilbakefallene? Hvorfor ser alle andre ut til å klare det? Det ser ikke lett ut, men de får det i alle fall til. Også her sitter jeg, masse dasspapir på leggen og føler meg som den klovnen. Faen. Satan. Og masse andre stygge, stygge ord jeg aldri ville sagt foran min mor. Lenke til kommentar
joma92 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Liten frustrert-over-meg-selv-blowout på vei her. Jeg fatter det ikke. Faen, jeg hadde nesten klart å miste tellingen på sist jeg rørte en tapetkniv. Juni i 2008, ett kort risp, bare for å se om det hadde forandret seg siden sist (da var det over ett år siden sist). Hvorfor er ikke jeg sterk nok til å takle tilbakefallene? Hvorfor ser alle andre ut til å klare det? Det ser ikke lett ut, men de får det i alle fall til. Også her sitter jeg, masse dasspapir på leggen og føler meg som den klovnen. Faen. Satan. Og masse andre stygge, stygge ord jeg aldri ville sagt foran min mor. oppsøk lege. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg er sur fordi jeg ikke turde å begynne på særemneoppgaven i dag....jobbet jo litt da, 45min kanskje. hadde tenkt å jobbe i hele dag og har framføring til uken. Fittetryne, skjerp deg din LØK! På tide med andre boller og straffejobbing +trening i morgen. SÅ DET!!!! jeg skal faen få has på meg selv. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Æsj, sorry for at jeg maser nå... Mamma er dritsur på meg for det som skjedde på fredag, noe jeg egentlig skjønner... men nå skal hun bruke det mot meg hele tiden, og hun sier hele tiden at jeg er så bortskjemt, at jeg må skjerpe meg osv.. Er jo ikke så gøy å hele tiden få høre hvor fæl jeg er, har hørt det nok i det siste.. Så er det dette med Jonny.. er jo glad jeg er kvitt han, men samtidig angrer jeg.. Og besteveninnen min Camilla er enda sur på meg, pgr det jeg gjorde med bestekompisen til eksen hennes.. Føler alt bare går nedover, alle er imot meg =/ jaja... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) 2 innlegg er slettet, jeg henviser til retningslinjene for tråden: #Denne tråden er for å slippe løs sine depresive følelser og gi råd.#Ikke kommenter kommentarer på en negativ måte. #Ikke være nedlatene mot folk som poster sine tanker, følelser osv. Er det spørsmål eller annet er det bare å sende meg en pm. EDIT: Musikkfavoritter kan diskuteres i en annen tråd. Endret 15. februar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg