Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal jeg bli syk akkurat nå? Hva faen er vitsen med å bli syk i disse eksamenstider? Ble jo kjemieksamen i går med hodepine, feber og stash. Forhåpentligvis får jeg vel en E på den og står. Ja, så var det matten på mandag da. Må jo se å lese på det, men det er jo ikke lett når hodet ikke føler for lesing. Fra før veit jeg godt at fysikken gikk rett til hælvete og enda verre. Der blir det garantert F. Har jeg råflaks står jeg totalt pga mange poeng fra før. Summen blir dermed at jeg potensielt må opp i konteeksamen i 3 realfag. Niiiiiice :ermm: Blir en fiiiiiiiin start på august det, eller når faen de eksamnene er. Bare håpe jeg blir frisk til programmeringseksamnen nå. Store esset i ermet er liksom programmeringen. Selve datafagene er liksom der jeg klarer meg uten å jobbe så alt for mye. MEN da nytter det ikke med hodepine, feber og stash. Da stryker jeg i enda et fag, og da er jeg oppe i 4 konter. Eller nei, skjer det så blir det by-by Ernie og ingen konter. Legger skylda på noen mikroorganismer som har midlertidig invadert kroppen. Det må jo være morsom lesning for hvem det nå enn måtte være som finner meg. Kan ta sin tid det egentlig...

Btw: Ja, det er nok toppen på isfjellet. All the nasty is below, og det under er ikke topic of today.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal jeg bli syk akkurat nå? Hva faen er vitsen med å bli syk i disse eksamenstider? Ble jo kjemieksamen i går med hodepine, feber og stash. Forhåpentligvis får jeg vel en E på den og står. Ja, så var det matten på mandag da. Må jo se å lese på det, men det er jo ikke lett når hodet ikke føler for lesing. Fra før veit jeg godt at fysikken gikk rett til hælvete og enda verre. Der blir det garantert F. Har jeg råflaks står jeg totalt pga mange poeng fra før. Summen blir dermed at jeg potensielt må opp i konteeksamen i 3 realfag. Niiiiiice :ermm: Blir en fiiiiiiiin start på august det, eller når faen de eksamnene er. Bare håpe jeg blir frisk til programmeringseksamnen nå. Store esset i ermet er liksom programmeringen. Selve datafagene er liksom der jeg klarer meg uten å jobbe så alt for mye. MEN da nytter det ikke med hodepine, feber og stash. Da stryker jeg i enda et fag, og da er jeg oppe i 4 konter. Eller nei, skjer det så blir det by-by Ernie og ingen konter. Legger skylda på noen mikroorganismer som har midlertidig invadert kroppen. Det må jo være morsom lesning for hvem det nå enn måtte være som finner meg. Kan ta sin tid det egentlig...

Btw: Ja, det er nok toppen på isfjellet. All the nasty is below, og det under er ikke topic of today.

Samme her... blitt friskere nå heldigvis så får lest litt nå... MEnmen ikke noe å gjøre ved... Hva teller vel en eksamen i det lange løp

Lenke til kommentar
hmm jaok?

AnAnAs: Jeg vil dø......eod.....jeg er ikke sånn syk

Qwseyvnd: ja d hjalp^^....må passe på huden....

Det vil du ikke! Det er en falsk illusjon du har. Du tror du kan flykte fra det ved å dø. Tro meg du kan flykte fra dritten med livet i god behold og ikke minst få det drit bra, eneste som krever er at du virkelig vil! Vanskelig å si så mye da jeg ikke kjenner historien/grunnene dine, men jeg vet så godt at problemer ikke løses på den måten!

Lenke til kommentar
Samme her... blitt friskere nå heldigvis så får lest litt nå... MEnmen ikke noe å gjøre ved... Hva teller vel en eksamen i det lange løp

For en gangsskyld var det ganske deilig å stå opp idag. Absolutt ikke noe vondt hode, ingen feber. Bare en vond hals, men det er ikke så farlig. Du har vel i og for seg rett i at eksamen ikke teller så mye i det lange løp. Er bare så irriterende å få så mange unødvendige konteeksamener.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Ligger våken for ørtende natta på rad uten å få sove... Dume meg mekka en rolig playliste for å prøve å sove. Blei liggende å tenke i stedet... :wallbash: Savner eksen og ungene... Utrolig hvor mye det går an å savne noe man aldri tenkte over når man hadde det. Bare det å kunne gå inn til ungene å se på de når de sover er noe av det jeg savner mest. :cry: Rart i grunn, for jeg gjorde det nesten aldri når jeg kunne... Får jo se de, det er ikke det. Men det er så lite i forhold til før. Da var de der jo døgnet rundt.

Fortsetter insomniaen min stort lenger nå er det like før jeg begynner med noe jeg hadde slutta med egentlig...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg driter i om jeg får ban nå, men;

Jævla sytehuer, svake mennesker! Er patetisk hva noen av dere syter og depper over. Get real, verden er ikke laget av fløyel, kjipe ting skjer, dere burde kunne komme over det uten å trenge å syte over det til andre.

*riste på hodet*

-- Nå føler jeg meg ihvertfall bedre, å ja, jeg ser ironien i at jeg syter over at dere syter.

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

Jævla sytehuer, svake mennesker! Er patetisk hva noen av dere syter og depper over. Get real, verden er ikke laget av fløyel, kjipe ting skjer, dere burde kunne komme over det uten å trenge å syte over det til andre.

*riste på hodet*

-- Nå føler jeg meg ihvertfall bedre, å ja, jeg ser ironien i at jeg syter over at dere syter.

Noen synes kanskje det er godt og få hjelp i denne tråden, ved og snakke ut om sine problemer. Denne tråden er faktisk grunnen til att jeg fremdeles lever.....

Lenke til kommentar

*riste på hodet*

Noen synes kanskje det er godt og få hjelp i denne tråden, ved og snakke ut om sine problemer. Denne tråden er faktisk grunnen til att jeg fremdeles lever.....

:blink:

Lenke til kommentar
Jeg er kansje litt hjerterå, men om du har virkelige problemer, går du til en psykolog/psykiater evt. terapi, istedenfor å syte her.

For har problemer med å tro at denne tråden kan være så livreddende om det virkelig gjelder.

vettkje heilt om det kan kalles depping i den forstand...vil vel tru det er mest whining det går i liksom:P

Lenke til kommentar

*riste på hodet*

Siden du tydligvis ikke har fått med deg "reglene" for denne tråden gir jeg deg noe å tenke på.

Lenke til kommentar
Folkens, søk profesjonell hjelp. Psykolog f.eks.

Er ikke så enkelt. Er kø skjønner du ;) Sånn cirka 2mnd med kø bare for å se en lege :thumbdown:

Neophus: Det der var totalt unødvendig. Viser hvor naive og lite forståelsesfulle folk kan være. Det er faktisk slik at depresjoner kan fremkalles av hva som helst. Du veit i tillegg ikke om vedkommende presenterer toppen av isfjellet eller om det er hele greia. Er det ikke hele greia kan toppen se ut som noen latterlige grunner. En siste ting, folk begår selvmord pga ting "vi andre" anser som bagateller.

Sånn... da fikk jeg det ut, og det uten å selv få en ferie/advarsel :)

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Skal ikke påstå at denne tråden har redda livet mitt for så langt nede har jeg ikke vært på en stund, men før jeg hang her satt jeg en del på alt.suicide.holiday og deres åpne holdning til selvmord gjorde at jeg greide å snakke om det uten å faktisk gjøre det... Så en slik tråd som dette eller et forum KAN faktisk redde folk. Telenor prøvde å stenge all trafikk på ASH etter at to nederlendere(?) avtalte selvmord der og dro til Prekestolen og hoppa, men jeg tror det er sjelden at de som sitter der faktisk gjør noe med planene sine. Nettopp fordi det er et "fristed" der man kan snakke om tankene sine uten å bli sett skjeivt på av alle andre. Ser på denne tråden som noe lignende. Selvfølgelig må man regne med et par "troll" (Les: Neophus), men de er lette å ignorere... :)

PS: Jeg vet det ikke er lov å "reklamere" for andre forum her og det er ikke det jeg var ute etter så om jeg har gått over streken så kan en moderator sende meg en PM så skal jeg redigere vekk navn på newsgropuen....

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...