Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

jeg er så lei livet.... jeg har lyst til å legge meg ned å dø  :cry:  :(

Høres meget velkjent ut, men hvis kjærlighetssorg er alt så bør du rett og slett gi deg selv noen dager så kan jeg garantere deg at du føler ganske så mye bedre. Det du gjennomgår ligner faktisk mye på det folk som er på narkotikaavenning opplever (Ja, jeg veit. Litt av en sammenligning). Havet er forøvrig fult av fisk, og uannsett hvor topp hu er så finnes det alltid noen som kan matche det eller få deg til å føle enda bedre, og når det skjer er hu glemt for lenge siden ;)

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er så lei livet.... jeg har lyst til å legge meg ned å dø  :cry:  :(

Har du vel ikke, søk trøst hos noen du kjenner/stoler på.

Revurder dø parten og prøv og la vær og tenke på det.

I verste fall. Heng med noen kompiser(Prøv) og ha det fint.

Kom på andre tanker ;)

Snart helg også.

Sommeren nærmer seg også med stormskritt, årstiden da jentene kommer frem fra sine sjul. :yes: Vet at det er surt å miste dama, men det finnes flere der ute. Trekk frem det gode, ikke det negative i hverdagen, ellers kommer du ingen veg. Om det ikke er så lett, så prøv i det minste. :D:thumbup:

Lenke til kommentar

La meg bringe litt mørke inn i denne diskusjonen...

Det er ikke så lett som dere skal ha det til!

Hvis du(eller i mitt tilfelle) har gått hele ungdomsskolen uten venner kan du faen mæ ikke snu rundt en dag å si!

"Hei jeg er Jon og jeg har lyst å bli med deg hjem. Og etter et par uker forelsker vi oss og har skamsex på soffaen deres" (IKKE et tilfelle med gutter btw)

Det skal ikke være lett.....føler med deg fleXi...ligger ved sia av deg (IKKE OPPÅ)

Lenke til kommentar
La meg bringe litt mørke inn i denne diskusjonen...

Det er ikke så lett som dere skal ha det til!

Hvis du(eller i mitt tilfelle) har gått hele ungdomsskolen uten venner kan du faen mæ ikke snu rundt en dag å si!

"Hei jeg er Jon og jeg har lyst å bli med deg hjem. Og etter et par uker forelsker vi oss og har skamsex på soffaen deres" (IKKE et tilfelle med gutter btw)

Det skal ikke være lett.....føler med deg fleXi...ligger ved sia av deg (IKKE OPPÅ)

Ja, det er sinnsykt vanskelig. Har opplevd det selv, og det er ikke bare bare å komme over det. :(

Lenke til kommentar
hu sendte faktisk en sms... hvorfor er det sånn at de fleste kvinnfolk enten ringer deg, tar det over msn, eller sender deg en sms? :hm:

Mye lettere siden man ikke er face-to-face. Så si noe slikt face-to-face er vanskelig.

Edit: Det er forsåvidt en ganske feig måte å gjøre det på. Man orker ikke se reaksjonen til vedkommende, man vil liksom bare spytte ut budskapet og løpe med halen mellom beina. Kan ikke fordra folk som må gjøre det på den måten. Det er alt for lettvindt måte å gjøre det på.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
har gått hele ungdomsskolen uten venner kan du faen mæ ikke snu rundt en dag å si!

jeg vet hva du mener, jeg var ikke den mest populære personen på ungdomskolen jeg heller å ble mye mobba og hadde få venner osv

Lenke til kommentar
har gått hele ungdomsskolen uten venner kan du faen mæ ikke snu rundt en dag å si!

jeg vet hva du mener, jeg var ikke den mest populære personen på ungdomskolen jeg heller å ble mye mobba og hadde få venner osv

Aint THAT a BITCH, huh? :dontgetit:

Det blir vel mer og mer vanlig at en glemmer barndommen. For min del vekker den ingenting mer enn hat og raseri.

Lenke til kommentar

Kom hjem fra eksen i dag.

Det har vært slutt lenge og hun er forsåvidt intrisert i en annen. Likevel har det flere ganger skjedd ting som det ikke skulle ha gjort. Jeg vet vi begge hadde fått det bedre på lang sikt om vi greide å avslutte forholdet ordentlig, men likevel er det umulig av meg å stå i mot! Hun er som dop for meg!!! Når vi er sammen så betyr ikke det at vi har såret hverandre gang på gang noe. Da er det er og da som teller... Varmen av et annet menneske... smaken av en annens munn... din hånd i hennes...

Hvorfor kan jeg aldri tenke med hjernen? Det er OVER! jeg vet det. Men likevel... Det er en jeg har sovet med i flere år. En jeg har grått sammen med og en jeg har ledd med. Vi har kranglet og sloss, men det er ikke det jeg husker da... Kanskje det er det at jeg nesten ikke har sovet på flere dager, kanskje det er sovepillene som får meg til å skrive, men jeg måtte bare få det ut...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jepp, det er ikke lett å glemme en person man har tilbrakt utrolig mye tid med, og som man har åpnet seg for og delt alt med. Det skremmer meg om jeg plutselig skulle stått alene uten henne... Jeg ville følt meg halv. Hvor lang tid tar det før noe sånt går over?

aldrig. Det er noe som aldrig vil forsvinne. Eneste som skjer er at du blir mindre og mindre bevist for det, og reagerer ikke like sterkt som før. Når noen minner deg om f.eks din første dame (hvor alt har gått så sinnsykt til helvete), og du har "kommet over det" egentlig, men det gjør fortsatt vondt gjør det ikke?

Følelsen og reaksjoner dempes for hver dag som går, så jeg vil si det blir mye lettere for deg å snakke om hu om ca.2 uker +-.

May the Force be with you.

Lenke til kommentar
Shamaner er altfor owerpowered i WoW deppe deppe  :no:

Haha. Jeg hadde egentlig tenkt å skrive noe her nå, men den posten fikk meg i såpass godt humør at jeg gir blaffen. :thumbup:

Snakk om å ødelegge en tråd....du vet ihvertfall hva du skal være lei deg for....

Kutta meg idag....blei faktisk ikke redd for å dø da, merka ikke noe....ville bare bli ferdi med det....men kniv er ikke veien å gå...

Idag hadde vi en " avstemning" i klassen der jeg fikk "0" stemmer mot to jævla nerder (kvisetryner)......beklager ordbruken men jeg like å bli sammenlignet med slike......

_En fyr som snart gir opp_

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...