Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

nei, nå gidder jeg faen ikke mer sosial angst og depresjon. jeg kommer til å fortelle foreldra mine om psykdommene jeg har etterpå. forhåpentligvis er det ikke for sent å fikse opp i problemene mine med en proffesjonell psykolog.

jeg pleide å undertrykke alle følelser før, men jeg innser nå at det er faen ikke slik jeg skal måtte leve hverdagen min.

Noen som har noen erfaringer å dele ang psykolog og sosial angst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei, nå gidder jeg faen ikke mer sosial angst og depresjon. jeg kommer til å fortelle foreldra mine om psykdommene jeg har etterpå. forhåpentligvis er det ikke for sent å fikse opp i problemene mine med en proffesjonell psykolog.

jeg pleide å undertrykke alle følelser før, men jeg innser nå at det er faen ikke slik jeg skal måtte leve hverdagen min.

Noen som har noen erfaringer å dele ang psykolog og sosial angst?

At du har bestemt deg for det er faktisk et veldig stort steg og det kommer til og koste deg litt(psykisk).

Og det er ikke for sent,er ikke alltid man kan få problemer totalt fjernet...men man lærer seg værktøy som gjør det lettere og takle de psykiske problemene.

Og det tar tid veldig ofte.

Godt hende du må innom noen psykologer før du finner den rette for deg, noe som er veldig viktig.

jzono1: Det gjør det:(

Men du er på den rette veien og husk og gi deg selv skryt når du spiser noe...samme søren hva det er du får i deg=)

Lenke til kommentar
Alt suger, er så deprimert nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har mest lyst til å grine å legge meg i en krok. :cry:

Så grin...høres helt dumt ut sikkert, men det kan hjelpe litt der og da.

Tømme trykket i hodet.

Har noe spessielt skjedd i det siste siden alt suger nå?

Wow, jeg fikk nettopp ut følelser jeg ikke viste jeg hadde. På en måte jeg ikke trodde jeg kunne.

Føltes utroligt godt.

(Ja, den er deppe basert)

Alltid godt og kjenne utvikling hos deg selv, og som oftest betyr det at du har jobbet med deg selv på et eller annet plan=)

Edit: Grunnen til at jeg ofte sier noe positivt i innleggene er at det er alltid noe bra man gjør, man har det jævlig uansett og enda viktigere er det og si hva man gjør bra da.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Wow, jeg fikk nettopp ut følelser jeg ikke viste jeg hadde. På en måte jeg ikke trodde jeg kunne.

Føltes utroligt godt.

Alltid godt og kjenne utvikling hos deg selv, og som oftest betyr det at du har jobbet med deg selv på et eller annet plan=)

Wow, stemmer nok på en prikk. Har utviklet meg noe helt sykt den siste måneden / to. Får vist virkelig føle på den nå, litt skremmende, men utrolig godt.

Lenke til kommentar

Føltes utroligt godt.

Slenger meg på denne.

Deilig å få ut litt damp. Spesielt når du har holdt det inni deg lenge.

Jeg viste ikke at jeg holdt det inne engang. Det bare kom. Men ja, deiligt :)

Lenke til kommentar
Alt suger, er så deprimert nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har mest lyst til å grine å legge meg i en krok. :cry:

Så grin...høres helt dumt ut sikkert, men det kan hjelpe litt der og da.

Tømme trykket i hodet.

Har noe spessielt skjedd i det siste siden alt suger nå?

Ah, enkelte dager er så tunge og føler meg så alene, ingen rundt meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...