Northern_Comfort Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 nei, nå gidder jeg faen ikke mer sosial angst og depresjon. jeg kommer til å fortelle foreldra mine om psykdommene jeg har etterpå. forhåpentligvis er det ikke for sent å fikse opp i problemene mine med en proffesjonell psykolog. jeg pleide å undertrykke alle følelser før, men jeg innser nå at det er faen ikke slik jeg skal måtte leve hverdagen min. Noen som har noen erfaringer å dele ang psykolog og sosial angst? Lenke til kommentar
Right Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vil bare si lykke til, Northern_Comfort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 <om 4år kan du være min første pasient. Lenke til kommentar
Northern_Comfort Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) sign me up ; ) takk Right! Endret 30. januar 2009 av Northern_Comfort Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) ... Endret 5. februar 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 nei, nå gidder jeg faen ikke mer sosial angst og depresjon. jeg kommer til å fortelle foreldra mine om psykdommene jeg har etterpå. forhåpentligvis er det ikke for sent å fikse opp i problemene mine med en proffesjonell psykolog. jeg pleide å undertrykke alle følelser før, men jeg innser nå at det er faen ikke slik jeg skal måtte leve hverdagen min. Noen som har noen erfaringer å dele ang psykolog og sosial angst? At du har bestemt deg for det er faktisk et veldig stort steg og det kommer til og koste deg litt(psykisk). Og det er ikke for sent,er ikke alltid man kan få problemer totalt fjernet...men man lærer seg værktøy som gjør det lettere og takle de psykiske problemene. Og det tar tid veldig ofte. Godt hende du må innom noen psykologer før du finner den rette for deg, noe som er veldig viktig. jzono1: Det gjør det:( Men du er på den rette veien og husk og gi deg selv skryt når du spiser noe...samme søren hva det er du får i deg=) Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Alt suger, er så deprimert nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har mest lyst til å grine å legge meg i en krok. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Wow, jeg fikk nettopp ut følelser jeg ikke viste jeg hadde. På en måte jeg ikke trodde jeg kunne. Føltes utroligt godt. (Ja, den er deppe basert) Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Start med å dele litt info, Anthila. Det hjelper på meg iallefall : ) Endret 30. januar 2009 av Luddezor Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Alt suger, er så deprimert nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har mest lyst til å grine å legge meg i en krok. Så grin...høres helt dumt ut sikkert, men det kan hjelpe litt der og da. Tømme trykket i hodet. Har noe spessielt skjedd i det siste siden alt suger nå? Wow, jeg fikk nettopp ut følelser jeg ikke viste jeg hadde. På en måte jeg ikke trodde jeg kunne. Føltes utroligt godt. (Ja, den er deppe basert) Alltid godt og kjenne utvikling hos deg selv, og som oftest betyr det at du har jobbet med deg selv på et eller annet plan=) Edit: Grunnen til at jeg ofte sier noe positivt i innleggene er at det er alltid noe bra man gjør, man har det jævlig uansett og enda viktigere er det og si hva man gjør bra da. Endret 30. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) ... Endret 5. februar 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Regner med at imun-forsvaret ditt er lavt, som det ofte blir når kroppen går i sparepluss. Hadde du klart og få drikket litt appelsinjuice eller noe så hadde det hjulperl itt, c-vitaminer viktig for imunforsvaret ditt. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Wow, jeg fikk nettopp ut følelser jeg ikke viste jeg hadde. På en måte jeg ikke trodde jeg kunne. Føltes utroligt godt. (Ja, den er deppe basert) Alltid godt og kjenne utvikling hos deg selv, og som oftest betyr det at du har jobbet med deg selv på et eller annet plan=) Wow, stemmer nok på en prikk. Har utviklet meg noe helt sykt den siste måneden / to. Får vist virkelig føle på den nå, litt skremmende, men utrolig godt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Slenger meg på denne. Endret 2. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Wow, jeg fikk nettopp ut følelser jeg ikke viste jeg hadde. På en måte jeg ikke trodde jeg kunne. Føltes utroligt godt. (Ja, den er deppe basert) Slenger meg på denne. Deilig å få ut litt damp. Spesielt når du har holdt det inni deg lenge. Jeg viste ikke at jeg holdt det inne engang. Det bare kom. Men ja, deiligt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er viktig og få ut følelser. For faktumet er at hjernen trenger også sitt. Man kan låse ute mye i flere år, men det kommer tilbake uansett. Hvorfor det? jo, for hjernen må arbeide med det. Til og med når man fortrenger ting totalt vekk så sitter man igjen med en vond følelse. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det siste der var egentlig myntet på meg selv, da. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Alt suger, er så deprimert nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har mest lyst til å grine å legge meg i en krok. Så grin...høres helt dumt ut sikkert, men det kan hjelpe litt der og da. Tømme trykket i hodet. Har noe spessielt skjedd i det siste siden alt suger nå? Ah, enkelte dager er så tunge og føler meg så alene, ingen rundt meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) ... Endret 5. februar 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg