Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat det er et stort problem vil jeg si.

Hva er det som får deg til å ikke ville spise?

Hater du tanken på å spise noe?

Er du så deprimert at du ikke en gang står opp i helgene?

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si da jeg ikke har opplevd noe lignende, men jeg håper at du kan forbedre din situasjon ved å være åpen om ditt problem. Jeg kan jo forestille meg det grovt, men dessverre kan jeg ikke mer enn det.

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar

Nå har jeg kanskje ikke like store problemer som mange andre her inne, men å tape i siste minutt på Hamar pga dommerfeil i en kamp vi burde vunnet lett blir jeg faen meg så latterlig deprimert av.. ARG. HELVETEEEQ.

(Noen vil kanskje si at jeg har et problem hvis jeg blir deprimert av noe sånn dog)

Lenke til kommentar
Gjest guest11

Ble uventet alene til middag i dag. Orker ikke gå ut for å handle. Orker ikke tanken en gang. Har ikke noe i huset. Endte opp med en skive brød. Flott. Har bare lest i ei bok hele dagen.. sett litt tv. Hadde nesten gledet meg til litt alenetid. Men ikke når det blir som nå. Et halvt døgn alene. Og en dårlig dag. Ikke kan jeg bare la alt være helelr, tolv timer er for lite til det. Og for mye til at man bare kan vente. Ingen venner her. Ingen på nettet heller.. "de" jobber eller er ute eller lignende. Kunne gått tur hadde det ikke vært kveld eller fredag.. men orker ikek det heller. Gad.

Sorry. m¨tte bare klage og synes synd på meg selv. Heh. Fortjent.

Lenke til kommentar

Okey..NOK NÅ.

DET ER BRA AT DU HAR FÅTT I DEG 3 KANELBOLLER :thumbup:

Husk og gi deg kred for alt du spiser, om så det bare er et glass juice.

Alt er ikke negativt, du prøver jo og gjør noe med problemet ditt, og det betyr ALT for at du skal bli bedre.

JEg sier ikke dette for og si at du ikke har det så ille som du har det, men oppi det så gjør du faktisk positive ting.

Har hatt visse problemer med mat selv, såpass at det ødelagte utdannelsen min.

Så jeg forstår åssen du har det, når det gjelder mat.

Håper du får en som har sikkelig peiling på det, når jeg slet med den dritten så måttej eg dra 2 ganger i måneden til Oslo fra Ørsta for og få sikkelig hjelp:S

Lenke til kommentar

Nå er jeg møkklei! Alle venna mine flytter for F!!! : ( Har allerede mista 3 av de beste jeg har hatt noen gang.. 2 av dem har jeg ikke sett siden da.. bare han ene én gang og han andre kan jeg snakke med, men er for langt unna til å være med. Nå skal plutselig kanskje 2 andre venner av meg flytte. Og det er langt unna! Han ene vil til Australia eller Ålesund, som begge er langt fra meg... Han andre vil til USA. Ja, det var det. Har bare igjen én bestevenn hvis de flytter (neste skoleår muligens). Ellers så er det bare få andre å være med, men er bare 1-2 av de andre jeg pleier å være med generelt utenom han bestevennen. Det er helt ille for meg... Tenker på det hele tiden, og det er egentlig ikke mye å gjøre med det. Må fullføre skole her før jeg kan flytte selv, men når vennene mine er overalt i verden er det lite å gjøre :'( Det er så ufattelig kjipt! Gruer meg hver dag til å stå opp, sliter med å sovne. Eneste som hjelper er å være med vennene, men det vil tydligvis ikke være mulig i nær framtid.

Dette blir bare kluss, men det var det jeg hadde på hjertet. *Fortvilet*. Føler at livet er "over" når folka flytter... Hva skal jeg finne på liksom? Eneste jeg kan er å sitte inne og gjøre lekser... Kommer til å påvirke meg ganske mye. For øyeblikket kunne jeg slått gjennom veggen her, for jeg blir forbanna av å være lei hele tiden!!

Jeg kan verken tenke på akk. dette eller høre på musikk! Musikken forsterker humøret mitt! Blir bare 10 ganger tristere, og må slå av musikken bare pga det : /

Er kanskje ikke helt moden enda heller, men 3 år alene er ganske kjipt. Og måtte reise verden rundt for å besøke venner er også kjipt. Eneste jeg kan gjøre er å skaffe nye venner, men det er ikke så lett, og det vil aldri bli det samme!

For ei suppe sier jeg! Samtidig som jeg er trist pga skole/utdanningsvalg pga jeg ikke vet hva jeg vil.. Må liksom bare velge noe på en måte, men velger jeg feil så blir det ei enda større suppe for vil ikke gjøre noe jeg ikke trives med!

Fy som jeg savner gamledager. Da alle var på plass og hvor vi hadde det gøy.

Som det nå er så kunne jeg likesågodt flyttet til USA, blitt gangster og fått meg homiez! Jeg driter snart i alt!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! :wallbash::realmad::scared::blink::sick::omg::thumbdown::hm::hrm::huh::angry::grumpy::confused::hmm::nei:

Endret av robbern9292
Lenke til kommentar
Utrolig. 11-12 timer søvn, og det kjennes ut som om jeg er mørbanket - og jeg er heller ikke uthvilt. Dagen idag starter virkelig bra :(

Samme her. Kom meg nesten ikke opp klokken 12, etter å ha sovet ca. 12 timer. Helt ødelagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...