Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Isåfall vil jeg anbefale deg og ikke gjøre det. Ta deg gjerne en øl eller to, men og drikke seg drita full i den situasjonen du er i nå er en dum ide. Det vil nok kun gjøre ting verre på lang sikt.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå er det vel snakk om nysgjerrighet her. Slik jeg tolket det ivertfall, at han er redd for at han kommer til å bli avhengig kan være grunnen til at han ikke har prøvd alkohol før.

Lenke til kommentar
Er det noe verre å gjøre slikt én gang, når folk gjerne er overstadig beruset stort sett hele russetiden? Jeg vil jo bare oppleve berusethet og hvorvidt det har en innvirkning på hvordan jeg -er-, for jeg er ikke særlig fornøyd med mitt edruelige selv.

Du blir absolutt ikke avhengig av å drikke deg drita én gang. Det skal mye mer til. Anbefaler deg likevel å ikke drikke for fort, fordi du gjerne føler effekten av det du har drukket litt senere (10-20 min? Wikipedia har sikkert svaret). Drikk derfor mye jevnt over tid istedenfor å bælje nedpå en flaske vodka.

Det er gøy å ha prøvd det, selv om det ikke på noen måte løser noen av problemene du har nå, og er du uheldig kan du få en hodepine i morgen, så håper du ikke har noe på planen.

Kjør på.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

alkoholen kan slå begge veier.

Du kan bli enda mer deprimert eller du kan bli "bedre" humør av det.

Ikke drikk deg drita for når du våkner dagen etterpå så kommer du sikkert til og ikke ha det så veldig bra.( spørs hvor fyllesyk man blir:P)

og en ting til: Alkohol er oppskrytt, enkelt og greit=)

Så du mister ingenting av og la vær.

Men hvis du ikke har prøvd det før så forstår jeg det veldig godt.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Huff, nå blir det så jeg tar en pause i studiene. Må få orden på dette.

Men faen, nå kommer jo alle til å skjønne at jeg har ett problem :no: Det var jo ille nok å fortelle det hjemme.

Hei, jeg har lett så vidt det er i tråden, men kan ikke se hva ditt problem er. Vil du utdype? Det kan være bra å dele med flere.

Merker du at foreldrene dine tar mer hensyn til dine problemer? Selv synes jeg det er viktig at det skjer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...