Bango Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Bare gjør det. Ikke sitt nede, stå. Sitter du vil du få en helt jævlig kræsj når du reiser deg. Du blir nok ikke avhengig, hvor gammel er du? Kanskje det åpner mange nye dører til deg. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Åpne nye dører? Jeg skal selvsagt drikke i ensomhet. Nærmer meg 20. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Isåfall vil jeg anbefale deg og ikke gjøre det. Ta deg gjerne en øl eller to, men og drikke seg drita full i den situasjonen du er i nå er en dum ide. Det vil nok kun gjøre ting verre på lang sikt. Endret 21. januar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er det noe verre å gjøre slikt én gang, når folk gjerne er overstadig beruset stort sett hele russetiden? Jeg vil jo bare oppleve berusethet og hvorvidt det har en innvirkning på hvordan jeg -er-, for jeg er ikke særlig fornøyd med mitt edruelige selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du kan jo starte med en pils eller to. Samt rusbrus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Dette ble for privat Endret 2. februar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg vet at pappa ikke oppnådde noen suksess ved å misbruke alkohol, vertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Nå er det vel snakk om nysgjerrighet her. Slik jeg tolket det ivertfall, at han er redd for at han kommer til å bli avhengig kan være grunnen til at han ikke har prøvd alkohol før. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 "for jeg er ikke særlig fornøyd med mitt edruelige selv." For meg ringer det bare en bjelle i det fjerne. Men for all del. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Er det noe verre å gjøre slikt én gang, når folk gjerne er overstadig beruset stort sett hele russetiden? Jeg vil jo bare oppleve berusethet og hvorvidt det har en innvirkning på hvordan jeg -er-, for jeg er ikke særlig fornøyd med mitt edruelige selv. Du blir absolutt ikke avhengig av å drikke deg drita én gang. Det skal mye mer til. Anbefaler deg likevel å ikke drikke for fort, fordi du gjerne føler effekten av det du har drukket litt senere (10-20 min? Wikipedia har sikkert svaret). Drikk derfor mye jevnt over tid istedenfor å bælje nedpå en flaske vodka. Det er gøy å ha prøvd det, selv om det ikke på noen måte løser noen av problemene du har nå, og er du uheldig kan du få en hodepine i morgen, så håper du ikke har noe på planen. Kjør på. Endret 22. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) ... Endret 27. januar 2009 av jzono1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 For min del forsterker bare alkoholen sinnstemningen jeg er i fra før av. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kan jo testes ut, men du taper ingenting på å la være. Du blir bare mer avhengig av alkohol for å tørre sosiale ting som du turte før. Skjekke damer f.eks. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) alkoholen kan slå begge veier. Du kan bli enda mer deprimert eller du kan bli "bedre" humør av det. Ikke drikk deg drita for når du våkner dagen etterpå så kommer du sikkert til og ikke ha det så veldig bra.( spørs hvor fyllesyk man blir:P) og en ting til: Alkohol er oppskrytt, enkelt og greit=) Så du mister ingenting av og la vær. Men hvis du ikke har prøvd det før så forstår jeg det veldig godt. Endret 22. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Bare ikke søk trøst i alkoholen og tro du ikke kan ha det bra uten. Tviler sterkt på at kjede-/trøstedrikking er noe å trakte etter . Endret 22. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Og slite med noe og rusmidler er som oftest aldri en bra combo. Men mennesker må avgjøre selv og finne ut selv. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) ... Endret 27. januar 2009 av jzono1 Lenke til kommentar
Right Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Heller det enn at du ikke får ordnet problemet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Huff, nå blir det så jeg tar en pause i studiene. Må få orden på dette. Men faen, nå kommer jo alle til å skjønne at jeg har ett problem Det var jo ille nok å fortelle det hjemme. Hei, jeg har lett så vidt det er i tråden, men kan ikke se hva ditt problem er. Vil du utdype? Det kan være bra å dele med flere. Merker du at foreldrene dine tar mer hensyn til dine problemer? Selv synes jeg det er viktig at det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg