Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen så irriterende. Alt går opp og ned! Har begynt å trene, så jeg går konstant å lurer på om jeg spiser nok til å se resultat. I ett øyeblikk tenker jeg "ånei, hva om jeg ikke spiser nok? hva ekstra bør jeg få i meg?", og i neste tenker jeg "å, joda, jeg spiser sikkert nok! Blir gøy å få se resultatene!". Sånn er det med alt! For en stund siden var jeg betatt av ei jente, av og til tenkte jeg at det aldri kom til og gå, men plutselig kunne alt se mye lysere ut og jeg var sikker på det kom til å gå bra. Slik går det, opp og ned, hele tiden.

Lenke til kommentar
Faen så irriterende. Alt går opp og ned! Har begynt å trene, så jeg går konstant å lurer på om jeg spiser nok til å se resultat. I ett øyeblikk tenker jeg "ånei, hva om jeg ikke spiser nok? hva ekstra bør jeg få i meg?", og i neste tenker jeg "å, joda, jeg spiser sikkert nok! Blir gøy å få se resultatene!". Sånn er det med alt! For en stund siden var jeg betatt av ei jente, av og til tenkte jeg at det aldri kom til og gå, men plutselig kunne alt se mye lysere ut og jeg var sikker på det kom til å gå bra. Slik går det, opp og ned, hele tiden.

Heller det enn at du konstant tenker negativt hele tiden. For det er tungt. Å ikke kunne gjøre noen ting fordi den neste tanken som kommer i hodet er "faen, dette suger jeg i"...

Synes nå jeg.

Endret av Right
Lenke til kommentar

Right: Ja, det er definitivt bedre enn å tenke negativt hele tiden. Har det egentlig ganske bra om dagene i forhold til hvordan jeg hadde det før. Men det er fremdeles veldig frustrerende. :(

jzono1: Jo, mulig det, men jeg er lei av å være liten og tynn, så jeg vil opp i vekt -- helst muskelvekt -- og da må jeg spise som et par utsulta løver.

Lenke til kommentar

WoW-kontoen min er hacka, jeg får ikke spilt. Ikke så ille syns vel mange av dere, men jeg har ikke noe annet å fylle dagene mine med.

Jeg er så evig lei av CS og de andre spilla mine. Er bare WoW jeg orker å spille for tiden, og når jeg ikke kan spille det, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Orker ikke sitte på PCen om jeg ikke kan spille. Har ingen forelesninger å gå til med det første og alle venna jeg hadde førsteåret ... Vel, jeg har liksom ikke så god kontakt med de gjenværende nå på andreåret.

Den eneste jeg har god kontakt med, er sjuk på andre eller tredje uka nå. Kjedelig nok.

De jeg bor med sitter enten foran TVen og glor på et eller annet crap, eller sitter benka foran skjermen og gamer et eller annet.

Vil ikke dra hjem heller. Det er bare mas og pes.

Gah :|

Jeg føler angsten krype opp nå, klar for å ta meg ...

Lenke til kommentar

Tro det eller ei, men jeg blir deppa av å trene.

Folk sier det gjør så bra for kroppen din og at du ikke blir deppa av å trene, snarere det motsatte, men jeg ble deppa det året jeg ukentlig gikk på treningsstudio og trente. Feitere ble jeg også. Ble så evig mye trøstespising og brus for å prøve å få meg til å føle meg bedre etter å ha trent, så jeg tror ikke jeg hopper på den igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...