Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Tror jeg driver å forelsker meg i dama til bestevennen min. =/. *****

Og i dag var jeg sammen med henne igjen. Hvis hun bare kunne la være å være hyggelig, bry seg og se helt nydelig ut.

det er noe dritt, særlig når hu mener det som en venn (noe som er sant). Jeg har det slik forøvrig også. Men velger da å ignorere "de tankene" som dukker opp. Vi er bare venner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og i dag var jeg sammen med henne igjen. Hvis hun bare kunne la være å være hyggelig, bry seg og se helt nydelig ut.

Det er ikke lett det der. Så er det vell sånn at du vil helst bare holde deg unna så du slipper å tenke på det, men egentlig vil du være i nærheten av henne heletiden fordet, selv om du vet at det ikke er så lurt.

Nei verden er ikke lett, man må bare la den gå sin naturlige gang.

Lenke til kommentar

Det er no hærk ja, har opplevd akkurat det samme for en del år siden. Jeg likte dama til kameraten min og hun likte meg (noe man egentlig ikke bør gjøre) Hun gikk bak ryggen på han og playet meg samtidig. Hun fikk meg til å føle meg helt jævlig mot kameraten min. Jeg visste ikke på det tidspunktet hva jeg skulle gjøre siden jeg likte henne så godt. Jeg kom ut av den onde sirkelen etter en stund da jeg skjønte mer at kameraten var viktigst og at henne ikke kunne oppføre seg sånn. Er nå god venn med kameraten min igjen. Hun er fortsatt sammen med han, men jeg har funnet ut åssen hun er, og har ikke noe til overs for henne lenger. Hun spurte meg på nyttårsaften om jeg fremdeles likte henne, da sa jeg nei. Hun ble veldig lang i maska og furten da jeg sa det og bare gikk ;)

Lenke til kommentar
Jeg var med han i går, og dagen før det også

...

Senere kom en kompis av han, og de satte seg i badstuen. Det er veldig lytt der, så jeg hørte alt de sa. Da snakket han om den nye kjæresten, og at han bare er venn med meg.

Eh, kunne ikke unngå å få med meg denne!

Xen din har fått seg ny kjæreste, men han har sex med deg og ikke henne, og han blir sjalu hvis andre gutter ser på deg?

Denne fyren må du komme deg unna snarest. Han bruker deg.

Lenke til kommentar
jeg er så lei livet.... jeg har lyst til å legge meg ned å dø :cry::(

Det er ikke holdningen. Hadde den holdningen en stund. Det gikk over. Det viktige i livet er å gjøre ting. Om man ikke gjør ting, blir det ikke et liv.

Tenk heller på hva som kanskje i livet ditt.

Lenke til kommentar
jeg er så lei livet.... jeg har lyst til å legge meg ned å dø  :cry:  :(

Har du vel ikke, søk trøst hos noen du kjenner/stoler på.

Revurder dø parten og prøv og la vær og tenke på det.

I verste fall. Heng med noen kompiser(Prøv) og ha det fint.

Kom på andre tanker ;)

Snart helg også.

kjæresten min slo akkurat opp med meg.... sitter å griner :(

Lenke til kommentar
vet... jeg vet... men jeg har aldri møtt noen som hu :no:

Skjønner... Det er utrolig ille å komme over. For en stund siden var jeg skikkelig på "go´fot" med en jente i klassen min.. Men nå har hun plutselig endra seg helt plutselig. Begynt å røyke og all den dritten der. Prøver å være kul. Før trodde jeg at hun var "the one".

Lenke til kommentar
vet... jeg vet... men jeg har aldri møtt noen som hu  :no:

Skjønner... Det er utrolig ille å komme over. For en stund siden var jeg skikkelig på "go´fot" med en jente i klassen min.. Men nå har hun plutselig endra seg helt plutselig. Begynt å røyke og all den dritten der. Prøver å være kul. Før trodde jeg at hun var "the one".

Gammel er hun? 14? 15?

Mest sannsynlig over etter noen måneder :yes:

Lenke til kommentar
vet... jeg vet... men jeg har aldri møtt noen som hu  :no:

Gammel er hun? 14? 15?

Mest sannsynlig over etter noen måneder :yes:

Tror det er over.

Går i tiende. Begynte å snakke ordentlig med henne i niende. Vet at det er litt stygt å bli sammen med en jente i klassen i tiende, men vi hadde liksom noe.. trodde jeg. Bitch....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...