Right Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke for å være frekk, men er det ikke litt rart at en 22-åring vil vanke med en på 14? Hvorfor skulle det være rart? En moden 14-åring og en kanskje litt umoden 22-åring kan godt være på samme bølgelengde. Har de i tillegg like interesser og gjerne like kunnskaper, så er det en finfin match. IMO. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 enten om han er 14år eller ei, synes jeg at det er ikke noe problem at han henger sammen med en på 22år. Jeg har flere ganger hengt sammen med folk som er mye mer eldre enn meg, så aldri noe problem ved det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hva slags felles-interesser har dere da SpecialForce? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Vi har begge to interesse av å bygge og finne brukbare datamaskiner. Om dette er passende aktiviteter for en 15-Åring får dere mer enn gjerne lov til å fortelle meg. Han har også masse kunnskap jeg sikkert kan dra nytte av videre. Tips til min rare situasjon? Ikke for å være frekk, men er det ikke litt rart at en 22-åring vil vanke med en på 14? Rart er det ikke om de to deler samme interesseområde, har også 2 16-17 åringer som jeg hadde på besøk forleden, tonen tilsa at det kan skje igjen. (eksempel) Endret 8. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
3nity Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Synes det er bra at du har noen som har felles interesser som deg jeg Specialforce For selv om noen synes det er rart at en 22åring henger med en 14 (15?) åring, så er det vell egentlig din og h*n's mening som teller. Det er jo bedre å være med noen du virkelig trives med , enn kanskje noen i din egen alder du føler er umodne, eller har ulike interesser enn deg. Jeg er selv 16 , og er ofte med en som er 20. Vi er svært gode venner Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Der støtter jeg deg fullt ut Synes det er kjipt og henge med de bomsene på skolen. Å få høre at jeg skal "pule datamaskinen min" og slutte å være en nerd med mer er helt retarded å høre på. Lenke til kommentar
3nity Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Der støtter jeg deg fullt ut Synes det er kjipt og henge med de bomsene på skolen. Å få høre at jeg skal "pule datamaskinen min" og slutte å være en nerd med mer er helt retarded å høre på. Jeg er selv en ganske stor nerd, men jeg legger absolutt ikke skjul på dette skolen selv. Jeg kan si det sånn at jeg sitter og programmerer litt i timene, spiller en god del, ser på anime osv Har også blått hår for tida, noe som jeg ELSKER å ha ! Får også slengt etter meg noen ganger at jeg er en nerd, men akkurat det gir jeg f i. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg gir i grunn mye F men ting har gått mer innpå meg enn det lignende kommentarer gjorde før. kombinerer man det med ingen sosial omgang så begynner modne 15åringer å poste her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ingenting frister. Selv ikke sjokolade (har to uåpnede konfektesker ikke langt unna meg.) Har det slik selv for tiden, vet ikke om det er medisiner, at jeg er forkjøla eller whtathefuckever. Går hele dagen uten å spise, men på kvelden blir jeg ekstremt sulten at da bare lager jeg meg noe. Pluss at jeg pleier å tenke på at jeg bør prøve å trykke noe i meg så ikke forbrenningen min blir lav og alt det der. Vet det høres veldig dumt ut, men kanskje du kunne prøve å "tvinge" i deg noe? Selv om du ikke har lyst på noe så kan det hende du klarer å spise litt. Har ikke noen gode tips desverre, uteon å prøve å presse deg til å få i deg noe, så det ikke fører til andre problemer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Faen i helvete! Jævla drittnoia! Det er ingen her! Jeg husket å låse! Det er ikke noe merkelig med lydene jeg hører... De er helt normale lyder. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kommer av livet vi har levd L4r5, tror jeg spretter 1 meter i sofaen bare noen går i trappene utfor. Eller man ligger og passer på:S Lenke til kommentar
Gjest durabo Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kjæresten min tviler mer enn aldri før. På grunn av en forumpost med en liten kommentar om ei tilfeldig modell, greier hun ikke å stole på meg lengre. Hun tror jeg bare nøyer meg med henne, og vil heller ha denne modellen, selv om denne kommentaren ble postet før vi to møtte hverandre. Uansett hvor mye fint jeg sier om henne, så tror hun ikke på meg. Det virker som hun ikke greier stole på meg idet hele tatt lengre. Ingenting som hjelper heller, hun er så opphengt i det her, og nevner det hver eneste dag :/ Gjør meg så utrolig deppa. Vil at hun skal vite hva jeg virkelig føler for henne, selv om jeg har prøvd å vise det i nesten 2 år nå! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hu bør skjønne det hvis du posta det FØR dere ble sammen Lenke til kommentar
Gjest anonym94 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Faen altså, jeg føler at jeg ødelegger alt! Selvtilliten er så lav at jeg ikke klarer å gjøre noe som jeg gjorde før, når vi er på skolen, sitter jeg bare og hører på musikk. Jeg sier nesten ingenting, er på en måte redd for å drite meg ut. Før var jeg full av energi og humor, men slik er det ikke nå. Det er helt sykt hvordan selvtilliten kan ødelegge for deg. Hvis jeg fortsetter slik, kommer ingen til å ville være venn med meg, og jeg blir helt alene.. For de som ikke forstår hva som har skjedd, les min forrige post her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=12797421 Lenke til kommentar
Gjest jzon*2 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Huff. Nå sliter jeg virkelig. Veninna mi mates med sonde. Anoreksi er helt for jævelig. Jeg er redd for å miste henne. Jeg er skremt, kansje ender jeg opp slik selv endag? Faen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvis du passer på selv så går det nok bra og være ops på signalene i kroppen. Det høres helt teit ut, men det er sant. Jeg husker godt åssen det utartet seg for meg. Bare pass på. Utrolig trist det med veninnen din:( Lenke til kommentar
3nity Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Så på The curious case of Benjamin Button her nå. Fikk for første gang tårer i øynene under en film da han døde på slutten Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Filmer som jeg har tenkt til å se: The Curious Case of Benjamin Button Edit: Får legge til noe for ikke å trolle: Eksamensnerver er noe dritt. Sitter nesten helt paralysert og ser klokka gå mens jeg spammer refresh på Mine Innlegg. Får ikke sove, og er for stressa til å lese noe særlig. Endret 9. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Guest_mob_* Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg fikk faktura på mobilen i dag på 86,26 kr. Det er mer enn det dobbelte av det jeg har til vanlig. Sjekket anropsloggen (innkommende) min for "moro" skyld: Pappa 7/1 Pappa: 24/12 Mamma: 23/12 Pappa: 19/12 Et søsken: 19/12 Mamma: 16/12 Studentsamskipnad: 16/12 Vaktmester: 11/12 Datatjeneste ved studiestedet: 11/12 "Venn": 10/12 Feil nummer: 10/12 Student, gruppearbeid: 2/12 Pappa: 1/12 Det er samtlige innkommende anrop i desember og januar. Av personer i telefonlista har jeg to personer (ett søsken) på A-D, ingen på E-H, to på I-L, tre (inkl mamma og pappa) på M-Q og fire (inkl ett søsken og én tante) på R-Z. Hvor trist er ikke det? Litt, kanskje. Jeg er 24. Lenke til kommentar
Gjest Guest_mob_* Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nå sa jeg ikke noe om at jeg har fire kontakter på MSN. To søsken, ett menneske jeg aldri har møtt og ett menneske jeg har møtt to ganger (over flere dager). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg