Gjest anonym94 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har nå ikke noe selvtillit "/ Var med en gjeng på fire gutter fra sommerferien, og til desember. I desember begynte de å slutte å ta telefonen, svarte ikke på msn o.l. Når jeg fikk være med dem i desember, virket de greie, og akkurat som ingenting hadde skjedd, men senere i desember begynte han ene å bli litt frekk. Jeg sitter nå igjen med ingenting, og de har blitt bestevenner med ei jente som de snakket så jævlig mye drit om før (ca. fra sommeren og til november). Jeg klarer ikke å være meg selv, jeg føler at jeg driter meg ut hvis jeg er slik jeg pleier. Jeg er egentlig litt venn med tre av de guttene, men det er han fjerde som ikke vil være med meg, tror jeg, men da gidder jo ikke de andre å være med meg heller. Jeg tør heller ikke å konfrontere dem med spørsmål om hvorfor de ikke er med meg lenger å sånt. Det er akkurat som om jeg aldri har vært venn med dem. Og det som svir mest er at jeg fikk mange gode jentevenner når jeg var med dem, men nå svarer alle de jentene meg litt rart å slikt, så jeg har en mistanke om at han har sagt ting om meg til dem. Jeg vet faen ikke hva jeg skal gjøre, livet er bare helt jævlig! Det verste er at jeg savner dem liksom, jeg vil være med dem igjen. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hadde det akkurat det samme . Endte med at jeg fikk nye kompiser og er sjeldent med de mere. Det var kanskje likså bra fordi de har blitt upopulære Lenke til kommentar
Gjest anonym94 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Disse er noen jeg tviler på at kommer til å bli noe skikkelig upopulære. Og hvor lenge var du "alene" liksom? Hvordan fikk du disse nye kompisene? Du som tok iniativet eller var det de som hintet deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Går alltids å få seg venner på nettet? Selv om det kanskje låter dumt så er det jo fint mulig. Har selv truffet mange flotte mennesker via interwebben. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det jeg gjorde etter jeg ble nyktern, brukte data til og date, snakke med folk osv. Bedre enn og ikke kjenne noen, siden når jeg ble nyktern så måtte jeg bryte kontakt med alle jeg kjente. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 siden når jeg ble nyktern så måtte jeg bryte kontakt med alle jeg kjente.Godt gjort.. Harde greier kan jeg tenke meg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er ikke lett å bryte slik. Man blir fort isolert. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg gikk ut 3 ganger faktisk, ble liksom bare for og ikke bli helt isolert og bli redd for og snakke med folk ( og man har jo behov )..så møtte jeg hun jeg bor sammen med nå. Hun traff jeg ikke over nett så det er sagt. Og 2 par etter så kom angsten og knuste det eneste jeg følte jeg mestret. Gå ut og møte folk, prate dritt og bare ha det kult. Til og bli en dott som er redd den store skumle bussen eller gå på kafè og drikke kaffe som jeg elsker og gjøre. Sier ikke elsket for jeg skal tilbake ditt. Er lei nå av at det alltid skal være noe med meg, kan jeg får faen ikke få litt fred. Eneste forklaringen jeg kommer på er at i et tidligere liv så var jeg en syk, ondskapsfull jævel som drepte og voldtok...så Karma driver og sparker meg i ræva for i dette livet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) ... Endret 27. januar 2009 av jzono1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du må prøve og få i deg mer, det kan utvikle seg til andre ting etterhvert. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har nå ikke noe selvtillit "/ Var med en gjeng på fire gutter fra sommerferien, og til desember. I desember begynte de å slutte å ta telefonen, svarte ikke på msn o.l. Når jeg fikk være med dem i desember, virket de greie, og akkurat som ingenting hadde skjedd, men senere i desember begynte han ene å bli litt frekk. Jeg sitter nå igjen med ingenting, og de har blitt bestevenner med ei jente som de snakket så jævlig mye drit om før (ca. fra sommeren og til november). Jeg klarer ikke å være meg selv, jeg føler at jeg driter meg ut hvis jeg er slik jeg pleier. Jeg er egentlig litt venn med tre av de guttene, men det er han fjerde som ikke vil være med meg, tror jeg, men da gidder jo ikke de andre å være med meg heller. Jeg tør heller ikke å konfrontere dem med spørsmål om hvorfor de ikke er med meg lenger å sånt. Det er akkurat som om jeg aldri har vært venn med dem. Og det som svir mest er at jeg fikk mange gode jentevenner når jeg var med dem, men nå svarer alle de jentene meg litt rart å slikt, så jeg har en mistanke om at han har sagt ting om meg til dem. Jeg vet faen ikke hva jeg skal gjøre, livet er bare helt jævlig! Det verste er at jeg savner dem liksom, jeg vil være med dem igjen. Noen som har opplevd noe lignende? De fryser deg ut? Og du mistenker selv at de baksnakker deg, hørtes ikke ut som de beste vennene akkurat. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 I dag har jeg spist popcorn. Og det er alt. Faen. Burde snart forstå at du MÅ spise, samme om du har lyst på eller "klarer". Skjønner ikke problemet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 I dag har jeg spist popcorn. Og det er alt. Faen. Burde snart forstå at du MÅ spise, samme om du har lyst på eller "klarer". Skjønner ikke problemet. Det er ikke så lett å skjønne problemer man ikke har vært borti selv bestandig. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) ... Endret 27. januar 2009 av jzono1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ingenting frister. Selv ikke sjokolade (har to uåpnede konfektesker ikke langt unna meg.) Noen har det sånn. Selv så skjerper jeg meg innimellom med å ikke proppe i meg, men så kommer tanken om at det forgjeves og ingenting hjelper så hvorfor ikke være glad nå og da glir det meste ned . Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg opplever selv at hvis du spiser litt rett før du sovner, våkner du om morran igjen sulten. Veit ikke om dette kanskje fungerer for deg, men er da verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) I dag har jeg spist popcorn. Og det er alt. Faen. Burde snart forstå at du MÅ spise, samme om du har lyst på eller "klarer". Skjønner ikke problemet. Det er ikke så lett å skjønne problemer man ikke har vært borti selv bestandig. Du kjenner ikke meg. Jeg har tidvis slitt med elendig matlyst og vært altfor tynn. Ingenting frister. Selv ikke sjokolade (har to uåpnede konfektesker ikke langt unna meg.) Jeg prøvde å si at du MÅ spise, uavhengig av om det er noe som frister eller ikke. Nesten hva som helst. Endret 8. januar 2009 av cyclo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ingenting frister. Selv ikke sjokolade (har to uåpnede konfektesker ikke langt unna meg.) Jeg sliter med akkurat det samme nå om dagen. Blir kanskje ett måltid per dag. Prøver å tenke på alle mulig deilige retter, men jeg blir bare kvalm av tanken. Det at jeg ikke er helt i form har nok mye med saken å gjøre. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvor mye eldre er personen? En del, han er dessverre 8 år eldre.... Hmmm, men dere har samme interesser osv..? Kan jeg få vite alderen på dere begge? Inviter han hjem, da vel. han er 22år, ergo SpecialForce er 14år Har trodd at SpecialForce er mye eldre enn 14år Det er derfor jeg priser meg lykkelig over å vite at mange voksne mennesker dømmer ut i fra andre faktorer enn alder. Jeg har lett for å få kontakt med en bred aldersgruppe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke for å være frekk, men er det ikke litt rart at en 22-åring vil vanke med en på 14? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg