Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest angstfylt
med mindre ting går feil så hade! og takk for den feilede psykiatrien og medisineringen dær.

 

 

sorry for det oppmerksomhetforsøket mitt. skjærte i armen og blødde litt og håpet jeg skulle dø. jeg ble ekstremt dårlig, prøvde å skjære dypere men det gikk ikke. hærregud klarer ikke å drepe meg engang :(

Lenke til kommentar
Stå på, Lars.

 

Motivasjonen min svikter fullstendig nå, og jeg aner ikke åssen jeg skal forbedre den. Skolen har blitt en forferdelig rutine, og jeg orker ikke arbeide med et eneste fag. Går allmenn vg2, og har flere avsluttende fag som krever gode karakterer. Jeg klarer ikke å motivere meg til det, ikke sjangs. Grunnen til at karakterene ikke er lave er p.g.a god hukommelse, men det er bare et spørsmål om tid.

Tenker på fremtiden, og ser ingenting. Hva faen skal det bli av meg? En umotivert kar som helst bare vil være sosial. Ligger ingen fremtid i det.. Orker ikke flere krav av alle sammen. Blir til at jeg ikke gjør noe som helst, og det er vel det dummeste. Svarer ikke på viktige brev f.eks, bare lar tingene ligge. Klarer ikke ta initiativ til noe som helst.

 

Jeg også sliter svært med motivasjonen min i år, og jeg går allmenn vg1. Det jeg har tenkt å gjøre er å gå IKT til neste år , og gleder meg svært til dette ;).

Lenke til kommentar
med mindre ting går feil så hade! og takk for den feilede psykiatrien og medisineringen dær.

 

 

sorry for det oppmerksomhetforsøket mitt. skjærte i armen og blødde litt og håpet jeg skulle dø. jeg ble ekstremt dårlig, prøvde å skjære dypere men det gikk ikke. hærregud klarer ikke å drepe meg engang :(

 

Skal ikke si unnskyld for sånt, man blir syyykt desperat noen ganger.

Og det er vondt og ha det sånn, er ikke uten grunn at man gjør det.

Men tro meg det er bedre og klare dagene, du mister mye når man dør.

Jeg har fremdeles mine ting, men av og til så får man de små følelsene av ting som er viktige.

Føle i 2 min. at man er glad...det holder=)

Man må holde håpet oppe( ja det er noe jeg sier mye, men det har reddet mitt liv)

Lenke til kommentar
Men kudos for å stå opp for det du gjorde offentlig. Det er tøft gjort når du skrev det du gjorde her om dagen.

 

På et forum. Ikke egentlig? Privatsaker er privatsaker, man er ikke unnskyldt kun fordi man velger å svare foran en hel gjeng fordi en person velger å brette noe (anonymisert) ut i en tråd som dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hvorfor blir ikke kroppen min trøtt når den burde være det? :no:

Spørs når du skal opp? Jeg var oppe til to i natt og klarte fint å stå opp kvart over 7.

Lenke til kommentar
med mindre ting går feil så hade! og takk for den feilede psykiatrien og medisineringen dær.

 

 

sorry for det oppmerksomhetforsøket mitt. skjærte i armen og blødde litt og håpet jeg skulle dø. jeg ble ekstremt dårlig, prøvde å skjære dypere men det gikk ikke. hærregud klarer ikke å drepe meg engang :(

Det kommer nok til å snu skal du se. Klisje eller ei,det stemmer.

Lenke til kommentar
Men kudos for å stå opp for det du gjorde offentlig. Det er tøft gjort når du skrev det du gjorde her om dagen.

 

På et forum. Ikke egentlig? Privatsaker er privatsaker, man er ikke unnskyldt kun fordi man velger å svare foran en hel gjeng fordi en person velger å brette noe (anonymisert) ut i en tråd som dette.

Og du innehar retten til å bestemme hva som er rett og galt?

Lenke til kommentar
Skal på NAV i morra.

Lykke til, Lars. Jeg er spent på å høre hvordan det gikk. :)

Helt superdupert. [/ironi]

Saksbehandleren min var ikke der. Så nå skal jeg dit på torsdag i stedet.

Tok buss og møtte opp for ingenting.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Stå på, Lars.

 

Motivasjonen min svikter fullstendig nå, og jeg aner ikke åssen jeg skal forbedre den. Skolen har blitt en forferdelig rutine, og jeg orker ikke arbeide med et eneste fag. Går allmenn vg2, og har flere avsluttende fag som krever gode karakterer. Jeg klarer ikke å motivere meg til det, ikke sjangs. Grunnen til at karakterene ikke er lave er p.g.a god hukommelse, men det er bare et spørsmål om tid.

Tenker på fremtiden, og ser ingenting. Hva faen skal det bli av meg? En umotivert kar som helst bare vil være sosial. Ligger ingen fremtid i det.. Orker ikke flere krav av alle sammen. Blir til at jeg ikke gjør noe som helst, og det er vel det dummeste. Svarer ikke på viktige brev f.eks, bare lar tingene ligge. Klarer ikke ta initiativ til noe som helst.

 

Føler AKKURAT det samme som deg! Hater tanken, får ikke til lekser, tenker ikke på noe annet... Sliter med å sovne pga dette og : / Jeg er ofte gretten pga dette og. Ikke alltid folk kan tulle med meg uten at jeg blir VELDIG fort irritert! Huff, lurer på hva jeg skal bli : (

 

Av og til når jeg sjekker forumet her, får jeg en litt god følelse. Jeg blir litt gladere... Jeg er liksom ikke alene om å ha problemer, sorger eller knøttsmå problemer. Og av og til hjelper det bare ved å lese litt, men det kjipe er at i realiteten så hjelper det ikke selve problemet mitt med utdannelse : /

Endret av robbern9292
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...