Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er egentlig jævlig trist å være forelsket... spesielt å være forelsket i en person som bor så langt unna at det er umulig å være sammen med henne :cry: jeg og henne snakker sammen gjennom msn rundt to tre ganger i uken, men jeg føler at dette ikke er nok. selv om jeg vet at det ikke kan bli noe mer enn det, er det likevell en stemme inni meg som skriker.. jo!! vi kommer liksom så godt overens når vi møtes og det oppstår en viss glød imellom oss.. men når hun er borte føles det som om jeg er inni en evigvarende sorg :( forelskelsen min føles på en måte mer som en slags sykdom.. hvor jeg er trist hele tiden. jeg husker ikke en gang selv når jeg var glad sist.. foreldrene mine og familien min vet bare en brøkdel av hvor tungt dette egentlig har vært for meg. men det er kun fordi at jeg har skjult det for dem. bak et glad og smilende ytre, har det skjult seg et tungt og sorgfult indre i mange måneder nå. jeg klarer heller ikke å innrømme til henne, at jeg elsker henne.. jeg klarer det bare ikke. og så lenge som jeg har vært forelsket i henne, har alt dette vokst seg større og større. både forelskelsen og sorgen.

 

og som om ikke det var nok så fikk jeg også vite at hun drar til japan, og skal være der i et år :cry: og det er som om alt faller enda mer sammen. og jeg som trodde at ting ikke kunne bli værre. jeg har liksom mistet all motivasjon til å gjøre lekser og øve til prøver, og i det hele tatt holde på med skole arbeid. jeg har ikke engang lyst til å stå opp om morgenen lenger. det er nesten som om jeg har blitt vant til å være lei meg, gjennom alle disse ukene. jeg husker nesten ikke lenger åssen det var uten denne sorgen.

Endret av gmo112
Lenke til kommentar
I feel your pain. Kan ikke si det er morsomt å føle sånn, men tenk på det positive. Klarer nesten ikke lekser selv, men det er fordi jeg ikke klarer annet enn å tenke negativt!

ja, jeg prøver å tenke på det positive.. det er vel nesten det eneste vi kan gjøre i en slik situasjon :( forhåpentligvis så glemmer jeg vel henne etterhvert og kan tenke på noe annet isteden >_<

Lenke til kommentar
Hadde jeg bare klart å utrette noe. Gjort slik at noen ble stolt av meg.

I feel you.

 

du burde begynne å spille guitar, eller et annet instrument.. da får du opp humøret og utretter noe samtidig ;)

Har selv tenkt på å begynne med en hobby, men det koster så mye, og jeg blir oppgitt og nedfor når større summer blir brukt unødvendig. Er ikke en helt rasjonell reaksjon. Blir skuffa om jeg tenker tilbake til en lego-bil som kosta 1000,- for 10 år siden som ikke var så morsom som jeg hadde trodd.

 

Gleder meg til om en uke, da er det tilbake på benken og endelig noe å fylle dagene med. Har egentlig ikke gjort noenting de to siste ukene, bare sittet her :roll: .

 

Bedre å ikke ha forhåpninger, for da slipper en skuffelser, og når en ikke kan huske hva det vil si å være fornøyd så er det en ganske stille levemåte.. Tror ikke jeg klarer å godta at alt kan være bra for meg, mens alle andre har alt perfekt.

Lenke til kommentar

Stå på, Lars.

 

Motivasjonen min svikter fullstendig nå, og jeg aner ikke åssen jeg skal forbedre den. Skolen har blitt en forferdelig rutine, og jeg orker ikke arbeide med et eneste fag. Går allmenn vg2, og har flere avsluttende fag som krever gode karakterer. Jeg klarer ikke å motivere meg til det, ikke sjangs. Grunnen til at karakterene ikke er lave er p.g.a god hukommelse, men det er bare et spørsmål om tid.

Tenker på fremtiden, og ser ingenting. Hva faen skal det bli av meg? En umotivert kar som helst bare vil være sosial. Ligger ingen fremtid i det.. Orker ikke flere krav av alle sammen. Blir til at jeg ikke gjør noe som helst, og det er vel det dummeste. Svarer ikke på viktige brev f.eks, bare lar tingene ligge. Klarer ikke ta initiativ til noe som helst.

Lenke til kommentar
Gjorde du? Så snilt, spesielt med tanke på at du aldri har møtt meg. Noen gang :)

Den kommentaren ble slettet sammen med en del andre ikke fullt like... eh... nøytrale kommentarer.

 

Joda jeg har fått med meg at du har gjort noen feil, men det gjør vi alle. Skulle jeg ramset opp alle feil jeg gjorde så hadde folk hata meg deluxe. Men kudos for å stå opp for det du gjorde offentlig. Det er tøft gjort når du skrev det du gjorde her om dagen.

Lenke til kommentar
Gjorde du? Så snilt, spesielt med tanke på at du aldri har møtt meg. Noen gang :)

Den kommentaren ble slettet sammen med en del andre ikke fullt like... eh... nøytrale kommentarer.

 

Joda jeg har fått med meg at du har gjort noen feil, men det gjør vi alle. Skulle jeg ramset opp alle feil jeg gjorde så hadde folk hata meg deluxe. Men kudos for å stå opp for det du gjorde offentlig. Det er tøft gjort når du skrev det du gjorde her om dagen.

 

Takk for det ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...