Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skolen begynner i overimorgen ... Jeg vil få mindre tid til hobbier og leksene vil bare hope seg opp. :( Er fryktelig lav på motivasjonen nå, og det er uinteressant på skolen (nei, er ikke såkalt skoletaper, bare fryktelig lei skolen jeg går på nå). Kanskje ikke noe stort å være deprimert over, men det vil gjøre dagene mine tristere. Det er ALTFOR mye lekser.

Lenke til kommentar
Gjest Sjanseløs

Hvordan skal jeg klare å få henne...

Er stormforelsket i en dame som er gift. Hun elsker meg og, men klarer ikke å ta steget å reise fra mannen sin. Hun bor i et annet land for tiden, og jeg har fått muligheten til å se hun litt denne romjula, halvt år siden jeg så henne sist. Hun kommer ikke tilbake til norge før til sommeren. Dere tenker sikkert at jeg bare burde be hun velge meg eller aldri se hverandre igjen, men det er ikke så lett. Hun dro i går, ringte meg tidligere var helt på gråten, hun sa at hun ikke kunne leve uten meg osv.. men litt senere foreslo hun at vi kanskje bare burde la vær å møte hverandre. Jeg tviler ikke på følelsene hennes forhold til meg, men skjønner at det ikke bare er å gå ut av et ekteskap som nesten har vart i 10 år.

Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg klare å få henne...

Er stormforelsket i en dame som er gift. Hun elsker meg og, men klarer ikke å ta steget å reise fra mannen sin. Hun bor i et annet land for tiden, og jeg har fått muligheten til å se hun litt denne romjula, halvt år siden jeg så henne sist. Hun kommer ikke tilbake til norge før til sommeren. Dere tenker sikkert at jeg bare burde be hun velge meg eller aldri se hverandre igjen, men det er ikke så lett. Hun dro i går, ringte meg tidligere var helt på gråten, hun sa at hun ikke kunne leve uten meg osv.. men litt senere foreslo hun at vi kanskje bare burde la vær å møte hverandre. Jeg tviler ikke på følelsene hennes forhold til meg, men skjønner at det ikke bare er å gå ut av et ekteskap som nesten har vart i 10 år.

Å stjele en dame fra noen går sjeldrn bra. Da får du en dane som er i stand til å nli stjålet . Hvordan vet du da at ingen stjeler henne tilbake eller videre. Snakker av flere erdfaringer her. Gå på de so, er ledig

Lenke til kommentar
Gjest Sjanseløs

Det er ikke noe jeg velger å tro, men jeg tror faktisk hun ikke er den typen i det hele tatt. Problemet er at det er så ekte kjærlighet mellom oss, og jeg føler meg så sjanseløs når jeg sitter her i Norge. Jeg må bare ha hun, hun er så bra for meg akkuratt hun.. vill ikke gi henne opp...

Tror du at hvis det er ekte kjærlighet fra hennes side, tror du hun klarer å gi slipp på meg..?

Lenke til kommentar

Jeg er så deprimert... jeg orker ikke greie ut om problemene mine nå, har gjort det så altfor mange ganger. Litt av det er litt lenger bak i denne tråden. Det hjelper ikke hva jeg gjør, hva jeg sier eller noe som helst... jeg klarer ikke å se lyst foran meg. Jeg vil bare dø. Enkelt og greit. Jeg er 19 år, og ser livet mitt som nesten over.

Lenke til kommentar
Gjest guest11
Jeg er så deprimert... jeg orker ikke greie ut om problemene mine nå, har gjort det så altfor mange ganger. Litt av det er litt lenger bak i denne tråden. Det hjelper ikke hva jeg gjør, hva jeg sier eller noe som helst... jeg klarer ikke å se lyst foran meg. Jeg vil bare dø. Enkelt og greit. Jeg er 19 år, og ser livet mitt som nesten over.

Kjenner til det der. Er så dritt lei alle spørsmålene man skal svare på, alt man må forklare, alle teskjeene som må mates med, alt det jævla maset, bare for å fortelle at jeg ikke er i solskinnshumør akkurat for øyeblikket.

 

Småklikka på det i natt, og greide å dra på meg angst i samme slengen. Jævla hjertebank osv, bare fordi en tanke slo ned i meg. Men fikk da roet meg, jada. Før undertrykket jeg gråten i offentligheten, men den fikk utløp når/hvis jeg la meg, gjerne. Nå har et utrolig sinne begynt å komme, og hva skal jeg gjøre med det? KAn ikke akkurat stå opp klokka 3 for å gå ut i minus 20 grader, det tør jeg rett og slett ikke, av frykt for hva jeg kan gjøre. Hehe. Hadde tatt seg ut å bli voldelig. Men faen heller.

Lenke til kommentar

YEEEEEEES! Der var EN sykt vanskelig telefon tatt. At det skal være så utrolig vanskelig å ringe sin egen advokat er sprøtt. Da var det en ting jeg har gruet meg til mindre. De av dere som kjenner situasjonen min: Ville bare ha han med på møtet ang. guttungen.

 

Stolt av meg selv nå.

Foreløpig score:

Telefonskrekk: 0

Sta Lars: 1

 

Da var det videre til neste prosjekt. Ringe sykehuset og mase på å bli kalt inn.

 

Går dette veien slår jeg telefonskrekken 2 eller 3 - 0 !

Lenke til kommentar

Nei... Jeg har konto i DNB. Men jeg har gammel gjeld jeg ikke har sjangs til å bli kvitt med det første i Postbanken.

 

Og pga. av jeg har inkasso så sier de fleste banker, "Nei takk, deg ønsker vi ikke som kunde." om jeg prøver å åpne konto der. Men klarer meg ved bruk av kontanter jeg. Bare så mye lettere om det var mulig å få bankkort. Ønsker ikke Visa eller mastercard eller noe. Bare et helt basic kort som ikke kan overtrekkes.

Lenke til kommentar
Altså, har du en aktiv konto i DNB så er jo det et annet firma enn postbanken, så ser ikke helt at det ikek skal kunne gå å bestille et kort til en konto du allerede har som er åpen...

Vel... Problemet er at DNB eier postbanken. Hadde kort der før, Det blei ikke overtrukket eller noe. (vel kanskje en hundrelapp i blandt om det var noe krøll med systemet, som skjer fra tid til annen)

 

Vet om flere i min situasjon. Man får ikke kort fordi man har inkasso andre steder. Er jo fullt mulig å klare seg uten, men livet hadde vært mye lettere med. Man blir rett og slett hemmet i dagens samfunn

 

Tror det var i sommer at et av partiene (usikker på hvilket) ønsket å innføre at man skulle ha rett til et slags "fattigmannskort" som ikke kunne overtrekkes. Det synes jeg var et godt forslag.

 

Uansett så er ikke dette noen stor deal for meg akkurat nå. Fått fiksa så mye i dag.

I morra skal jeg på møte med NAV og ny saksbehandler. DET blir skummelt det. De skal prøve å finne tiltak til meg for å se hva jeg kan "klare", Men nye mennesker er alltid skummelt. Og på onsdag klokka 10 er det DPS. Som jeg også gruer meg til. Har ikke klart å få fyllt ut de "angst-skjemaene" som jeg hadde i "hjemmelekse". Satser på at det går bra da.

 

Og så har jeg kjøpt meg sånn 7.sans i dag. Sånn at jeg ikke skal glemme når det er ting jeg skal. Nyttårsforsettet mitt tror jeg skal være å bruke den aktivt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...