Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Uten å gå så mye i detaljer, vil bare få det ut et sted:)

 

Har en følelse for at 2009 skal bli et bra år for meg :new_woot:

 

Kan hvertfall bare bli bedre enn 2008, som utvilsomt er det verste året i mitt liv så langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tusen takk for en nydelig nyttårsaften da, begynte greit med oss to, så begynner du å flørte med han andre gutten for å få drikke, selv etter eg ba deg stoppe med det fortsatte du. Du sårte meg, eg sa det til deg, og du gjorde det igjen. Du kommanderte meg å kjøpe en øl til deg. var ikke noe, kan du være så snill og kjøpe en øl til meg? det var, jah, no vil eg ha en ny øl, kjøp en ny øl til meg. også når eg påpekte at eg ikke ville det, flørtet du med han igjen. og igjen. Du såret meg dypt, du sa eg bare tenkte på meg selv når eg ikke ville at du, en mindreårig jente drikke så mye du vil fordi at du vil ha det gøy og ordrett "bli dritings", du sa at eg aldri lar deg få ha noe gøy og at eg bare kan stikke hjem. Tusen tusen takk for at du tar hensyn til mine tidligere avhengighets problemer og oppfører deg som en 11åring for så å gå bort igjen til han fyren når eg har gått.

 

Virkelig

 

Du fortjente ikke den der Sir Tojo, ikke nå:(

Jeg vil ikke komme med den flere fisk i havet-setningen, siden det hjelper som oftest ikke en dritt og høre noe sånt.

Ta deg en prat med henne når dere begge er edru, du har kanskje sagt hva du føler om det der før også til henne.

Håper det løser seg på en eller annen måte.

Jeg vil ønske deg et godt nytt år=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Tusen takk for en nydelig nyttårsaften da, begynte greit med oss to, så begynner du å flørte med han andre gutten for å få drikke, selv etter eg ba deg stoppe med det fortsatte du. Du sårte meg, eg sa det til deg, og du gjorde det igjen. Du kommanderte meg å kjøpe en øl til deg. var ikke noe, kan du være så snill og kjøpe en øl til meg? det var, jah, no vil eg ha en ny øl, kjøp en ny øl til meg. også når eg påpekte at eg ikke ville det, flørtet du med han igjen. og igjen. Du såret meg dypt, du sa eg bare tenkte på meg selv når eg ikke ville at du, en mindreårig jente drikke så mye du vil fordi at du vil ha det gøy og ordrett "bli dritings", du sa at eg aldri lar deg få ha noe gøy og at eg bare kan stikke hjem. Tusen tusen takk for at du tar hensyn til mine tidligere avhengighets problemer og oppfører deg som en 11åring for så å gå bort igjen til han fyren når eg har gått.

 

Virkelig

 

Du fortjente ikke den der Sir Tojo, ikke nå:(

Jeg vil ikke komme med den flere fisk i havet-setningen, siden det hjelper som oftest ikke en dritt og høre noe sånt.

Ta deg en prat med henne når dere begge er edru, du har kanskje sagt hva du føler om det der før også til henne.

Håper det løser seg på en eller annen måte.

Jeg vil ønske deg et godt nytt år=)

Nei, ikke snakk om følser. Avvis hu fullstendig i noen uker og se om pipa får en annen tone, hvis ikke så er jeg redd at dama er ei regelrett bitch. Kjipt, men sant. Ikke hver en tøffel, det er mine 2 cents.

Lenke til kommentar
Nei. Jeg hadde i alle fall dumpa deg anyday. Du virker ikke som noe å samle på utifra den oppførselen der.

 

Jeg er uenig; dvs, jeg forstår at noen ville gjøre det du skriver, men hun har i det minste innsikt til å forstå sine feil. Det er noen hestehoder foran mange andre jenter som ikke greier det, problemet er alltid at det er veldig enkelt å si en har gjort feil, men å ville gjøre det godt igjen er så mye hardere...kanskje der ballen ligger for henne nå, jeg vet ikke :)

Lenke til kommentar

Kjipe by! Ingenting å gjøre her, alle de gode vennene har flyttet og en til flytter neste år :( RETTELSE: Det flytter 2 stk -.- Antall fraflytta: 4. Disse er vel de jeg har vært med mest. Det er igjen èn jeg er med mye og 5 stk jeg er med av og til : / har aldri noe å gjøre... Kjipt.. Lyst til å flytte så fort som mulig! -.- Men tviler på at jeg får flytta på meg, foreldra mine trives godt nok her.

Endret av robbern9292
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg er ute av deprisjonen. Etter og endelig tatt til meg mot og snakket med gode venner + tatt et oppgjør med meg selv har jeg en følelse jeg ikke har hatt på årevis. Jeg er ...glad :dontgetit:

 

 

Jeg vil ikke gå glipp av livets goder, jeg er 24, vil nyte livet til max. Og det skal jeg, har bare lyst til å klemme noen hardt. Er så glad :)

Lenke til kommentar

Gleda meg til nyttårsfeiring med kjæresten, møter henne rett før 12, hun drita full, jeg helt edru. Hun gråter, nekter å kysse meg, skjønner fort at noe er galt. Vi begynner å krangle, og midt blandt alle de andre blir det slutt. Hun hadde tenkt på det en stund, hadde ikke turt å si noe før alkoholen kom inn i bildet.

 

Alt dette skjer på toppen av at jeg nylig har fått kyssesyken og er nesten isolert fra alt annet som skjer rundt meg, får ikke sjansen til å gå ut for å treffe nye jenter med det første, kan ikke drikke på 3 måneder. Sitter kun hjemme, det har jeg gjort hele juleferien, fritiden min har gått til henne. Alt har virket så bra, så plutselig er det slutt

 

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå

Lenke til kommentar
Kanskje du skal prøve å skaffe deg en hobby, begynne med en eller annen aktivitet som setter deg i kontakt med andre mennesker ...

 

Jeg har mange hobbyer. Jeg skater, står på twintip, driver med photoshop og litt sånt, men problemet er at INGEn av de som er igjen "gidder" aldri. Enten syns de det er kjedelig, ellers orker de ikke. Det er 1 eneste som jeg kan spørre om han blir med i bakken, han blir ofte med, men ellers er det bare kanskje og sånt, men når vi først er like før å dra, f.eks. dagen før, så dropper de det pga det er -2 grader og er redd for at det skal begynne å regne -.- Av de jeg er med så er det ingen som skater, bare 2 av dem, men begge flytter neste år, photoshop er bare sånn man gjør aleine. Har prøvd så mange ganger å få dem med på noe, men alt de orker er et stygt svett gaming lan. Det har vært sånn i alle år. Liksom lan hver helg, og når jeg prøver å få dem med ut; "nei, orker ikke".

Lenke til kommentar
Hun sa hun ikke var forelsket i meg lenger, men fortsatt glad i meg.

Om hun mener den hodestupende forelskelsen skal vare livet/forholdet ut så ser jeg for meg at hun står i fare for å bli skuffet.

 

Det trenger bare å være de første sekundene man ser personen, hver gang. Det er nok for meg :) Og en hel del mer får jeg nå for tiden i alle fall. Skuffelsen kommer kanskje en gang, men jeg ser mellom fingrene med forventinger denne gangen. Kanskje det er nøkkelen til fornyelse i ethvert forhold, eller at jeg er heldig :)

 

Hun her så ut til å ha gjort sitt siste pust i dette afæret. Du vet ikke hvorfor, vi vet ikke hvorfor. Du kan få sagt ditt, vinne samvittigheten og skyldfølelsen på hennes side. Men ærlig talt, en krangel over det trenger du ikke, og trolig ikke hun heller. Du virker litt usikker på hva hun har følt den siste tiden, og vær litt klar over det. Vær ydmyk, og be henne om å være det òg, så får hele afæren en mye finere glans. Rolig dans er lettere å lære, og jeg håper hun følger deg på det :)

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg er ute av deprisjonen. Etter og endelig tatt til meg mot og snakket med gode venner + tatt et oppgjør med meg selv har jeg en følelse jeg ikke har hatt på årevis. Jeg er ...glad :dontgetit:

 

Hehe, følelsen tok meg på sengen òg. I det siste er det ganske mange følelser som overrasker meg, og forhåpentligvis fortsetter det slik med deg òg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...