Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6 innlegg er fjernet fra tråden, som det ble nevnt - skrivefeil diskuteres på generell basis IKKE i en tråd på diskusjon.no, send heller en høflig PM til den man ønsker å rette på, i opplysningens navn.

 

Å ta det i en tråd så sensitiv som det her i tillegg, det er ikke mye gjennomtenkt, full skjerpings til neste gang.

(Dette innlegget skal ikke kommenteres, send meg en pm dersom du har noe å si)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

I julegave fikk jeg en ramme. Rammen hadde ordet "friends" påskrevet. Påskrevet av fabrikken, that is. Rammen hadde ikke noe bilde. Den var tom. Slik vennelista mi er. Skal jeg henge en tom ramme på veggen? Rammen var pen, innholdet sant. Jeg fikk også ett lys. Skal det tennes alene? For meg? Foran rammen?

 

Min mor lo av meg da jeg måtte manne meg opp for å spørre om noe på en butikk. Hun skulle ha sett meg til vanlig. Hadde dødd av latter.

Lenke til kommentar

Hun har ingen kjennskap til hvordan jeg er/har det, så sånn sett kan hverken hun eller andre klandres for deres reaksjoner og oppførsel. Jrg undrer dog på om kommentarene og kritikken ville roet seg, selv om de visste hva som foregår. Jeg har mine tvil.

 

Har visst en periode med mareritt igjen også. Vet ikke hvor mange det har vært i det siste, men de færreste netter har vært rolige og en fornøyelse.

Lenke til kommentar
Skader det å prøve å fortelle hva som foregår da..? Kanskje det bedrer seg...

Hadde du sett deres reaksjon og tanker om en i min omgangskrets da hennes problemer ble kjent, så ville ikke du heller fortalt om slikt. Å bli kalt løgner og bli mistrodd er ikke noe som frister.

 

 

 

Var da noe jævlig som jeg la om til å snakke dannet. :S

Lenke til kommentar

Faen, så begynner tullingen å drikke igjen :( Tydelig hvordan prioriteringen din er. Ikke drikke forran egne barn, men straks de er borte er det heeeeeelt greit selv om man er eks-alkoholiker, ikke har penger, ei heller ikke bidrar økonomisk til huset (nei, unnskyld, husene faktisk, du skulle jo betale alle utgifter ved et av de. I tillegg lever du jo gratis her ...), og ingen andre i huset er særlig begeistret over det. Heldigvis bare noen få dager til jeg har flybilletter oppover igjen og kan atter igjen forlate krigssonen. Dog, det skal ikke være slik. Det skal ikke være slik at man ikke liker seg i hjemmet til foreldre, det skal være det tryggeste stedet på jord, men nei, ikke når du er der. Det går bare ikke. Det verste er at hvis jeg sier noe om det så får jeg garantert tilbake at du skammer seg og hele den regla. Kanskje du til og med beklager deg og lover gull og grønne skoger i fremtiden. Joda, det stemmer jo det ... i et par måneder :nei: Selvsentrisk idiot og løgner, det er det du er, men det vil du nok aldri selv forstå. Eller, kanskje du faktisk er kapabel til å forstå det, men du gidder jaggu ikke å gjøre noe med det. Strengt tatt burde jeg få deg buret inne. Det er ingen umulighet, heller tvert i mot. Jeg skulle gladelig gjort det hvis det bare ikke var for at det fortsatt er noen som tror på fantasihistoriene og lovnadene dine om en bedre fremtid. Det er ikke min rett å ødelegge andres liv, liv som faktisk betyr noe, bare fordi du er en selvsentrisk idiot og svindler.

Lenke til kommentar

Ouff, nede i en litt mørk periode nå.

Først så er det uroligheter i heimen. Fattern tar bilen og stikker til fjells. Så dør et husdyr som jeg har gode bånd til.

Og på toppen av det hele opplever jeg skikkelig ballespreng for første gang. Det var så ubehagelig at jeg er glad for at det ikke har skjedd før nå.

Endret av Molsterhead
Lenke til kommentar
Merkelig det der. Har fått en meget ustabil døgnrytme de tre siste dagene. Har en rar følelse i hodet. Kjennes ikke ut som jeg lever, bare eksisterer.

Da er vi to.

Lå i tre timer igår (2-5) og ikke fikk sove, alt var bare varmt og ubehagelig (det var ikke varmt i temperatur, jeg bare svetta) og jeg tenkte, og det er dumt. Tenkte over hvordan tingene går for tia, tenkte på at klær (enda fler) har sluttet å passe (sikkert est ut et par meter i juleferien hittil), tenkte på at jeg egentlig er fortsatt en 19-årig byrde for de fleste. Kom egentlig ikke fram til noen løsning annet enn at jeg må få tatt opp den forbanna treninga og se på alle de perfekte på senteret.

Det er jo så lett å spise når en kjeder seg eller ikke har det helt bra, å bare ta tak i litt sjokolade eller noe annet usunt.

 

Jaja, skal til byen å kjøpe nye klær med min søster, men som vanlig så skal vel størrelsen min mangle..

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Jeg er så lei av å føle at jeg lever min egen historie om og om igjen. Hvordan skal det gå fremover dersom ingenting endrer seg? Dersom jeg ikke endrer meg.
Max Manus-filmen gav meg i går både håp og en ekkel følelse. Den ekle for jeg så nerveproblemene hans og det kjente jeg meg igjen i. )enda jeg ikke har opplevd det han har).

Håp fordi jeg vet hanklarte åleve et godt liv med kona si tross at han hadde problemene.

 

Men den ekle følelsen jeg hadde når jeg gikk ut av kinosalen var vanskelig å riste av seg da. Kudos til mannen. Kudos til filmskaperne.

Lenke til kommentar
Gjest gjesten24

Kult, da blir det min første nyttårsaften helt alene. Jeg har ingen venner og har heller ikke blitt invitert til mamma eller pappa. Pratet med pappa før i dag og han lurte på om jeg hadde noen planer. Hadde jo ikke det, og siden han ikke inviterte meg så har han sikkert helt andre planer.

 

Han mente at jeg kunne være sammen med broren min som ruser seg på amfetamin, rohypnol og jeg vet ikke hva. Broren min skal nok ganske sikkert feire nyttårsaften med "dama" (som kunne vært moren hans med god margin) og andre likesinnede. Jeg vil ikke engang tenke på hva de driver med.

 

Men da dropper jeg definitivt dressen i år. Fikk kjøpt inn tv-kabel i dag, og så kan jeg alltids koble opp ps2.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...