Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk koslig melding på hamarungdom nå:

Atte? du veit jeg var på fest? der rota jeg liksom litt med en som heter *****..

FAEN! HÆLVETE!

Beklager språkbruken, må bare få det ut. Ikke rart hu ikke turde snakke med meg på skolen i dag.. Å! :(

Forstod ikke den helt?? hva var det?

problem selv.. feide over ei som var mindre penFaen har et på et toalett 2 ganger i helgen alà slikt som skjer på fjortiss fest... Dette kom selvfølgelig ut og alle vet om det nå... Drit kjipt og irritende og gir et styrkende rykte... Men men ny på bok :innocent:

Lenke til kommentar

Ja så hvorfor i HÆLVETTE kaller du henne veninne da???

Kan ikke komme å si sånne ting i etterkant, hvis det ikke var noe mellom dere. Har så altfor mange venner som driver av med akkurat det samme med "veninner". NEI, det er ikke ei veninne når du har sånne følelser for a. Men det er fordi du er for pyse til å faktisk fortelle jenta hva du egentlig mener om a at du får sånne slag midt i trynet.

Hrmphf ...

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som kjenner et lite stikk i magen når jeg hører om "kulingene" som får seg ligg med 1-2 år mindre jenter? Er jeg for "konservativ" som synes at sex skal være noe spesielt, eller skal man faktisk bare "pule løs"?

:dontgetit:

1-2 år mindre har ikke noe åsi.. kommer seff ann på alderen men hvis den yngste er over 16 er det ok synes jeg... Jeg synes du er konservativ. Men du har flotte prinsipper :)

Lenke til kommentar

Jeg er 15 nå, og når jeg sier 1-2 år mindre mener jeg folk på min alder som går på 13- og 14-åringer. Jeg kunne aldri tenkt meg å ha sex med noen jeg ikke var overbevist om at jeg var glad i, og når jeg sier dette mener jeg da folk som har sex med en jente en dag, for så å finne en ny helga etterpå og gjøre det samme med. Noe rotete skrevet, men dere skjønner sikkert hvor jeg vil hen. Jeg skjønner ikke hva som skjedde med begrepet "trofast"... Jaja, er uansett ikke noe jeg kan gjøre noe med.

Prinsipper er fine, ja. :)

Lenke til kommentar
Jeg er 15 nå, og når jeg sier 1-2 år mindre mener jeg folk på min alder som går på 13- og 14-åringer. Jeg kunne aldri tenkt meg å ha sex med noen jeg ikke var overbevist om at jeg var glad i, og når jeg sier dette mener jeg da folk som har sex med en jente en dag, for så å finne en ny helga etterpå og gjøre det samme med. Noe rotete skrevet, men dere skjønner sikkert hvor jeg vil hen. Jeg skjønner ikke hva som skjedde med begrepet "trofast"... Jaja, er uansett ikke noe jeg kan gjøre noe med.

Skjønner hva du mener... Men det er for meg en primitiv lyst som må tilfredstilles. og damer som man vil ha resten av livet er vanskelig å finne like ofte som lysten melder seg...

Lenke til kommentar

som jeg kanskje har hinta til før, er jeg lei av å være snill. Jeg ble overkjørt av jenter flere ganger, og nå syns jeg burde det holde. På tide at jeg "tilpasser" meg sammfunnet og gjør det samme. Før så syns jeg at det var fælt å bare "pule løs", nå...?...driter jeg mildt sagt i det. Om jenter skal lage drama, konspirasjoner, etc etc mot gutter, så er det på tide å ta litt igjen. Ingen forskjellsbehandling her.

jeg sier bare en ting: "Game on".

edit: leif

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Ja så hvorfor i HÆLVETTE kaller du henne veninne da???

Kan ikke komme å si sånne ting i etterkant, hvis det ikke var noe mellom dere. Har så altfor mange venner som driver av med akkurat det samme med "veninner". NEI, det er ikke ei veninne når du har sånne følelser for a. Men det er fordi du er for pyse til å faktisk fortelle jenta hva du egentlig mener om a at du får sånne slag midt i trynet.

Hrmphf ...

Jeg har sagt hva jeg føler for a, og hu har sagt hva hu føler for meg. Derfor slagt i trynet med at hu plutselig roter med noen andre...

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener... Men det er for meg en primitiv lyst som må tilfredstilles. og damer som man vil ha resten av livet er vanskelig å finne like ofte som lysten melder seg...

Dette er OK så lenge damene føler det på samme måte. Hvis ikke er du en drittsekk. Du har vel en høyrehånd du som alle andre?

Lenke til kommentar
Aldri bli en fortrolig venn med dama du vil bli ilag med, funker aldri.

Dette synes jeg er litt rart. Hvorfor vill ikke jenter være sammen med venner?

Misforstå meg rett, det jeg mener er at det er må vell være mye lettere og bedre grunnpilar i forholdet vis man blir venner først å så blir kjærester.

Synes det er rart at så mange søte snille jenter skal bli sammen med drittsekker.

Frustrerenes, de snille gutta får aldrig noe annet en at du er så snill, neste helg så er de sammen med den dritsekken som såret dem sist. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...