Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg driver å forelsker meg i dama til bestevennen min. =/. *****

oi det er kjipt ass, trur det blir lite akktuelt for deg å prøve deg. Du kan ende opp ved å miste 2 venner... Ikke bra, ikke bra.. :no:

Egentlig delvis det som ødela for meg........for de som husker "Den store foreslkelsestråden"

der all "morroa startet"

Lenke til kommentar

oi det er kjipt ass, trur det blir lite akktuelt for deg å prøve deg. Du kan ende opp ved å miste 2 venner... Ikke bra, ikke bra.. :no:

Skal absolutt ikke prøve meg. Det er en av mine beste venner, men i fylla gjør man mye dumt.

Lenke til kommentar

Vore ute for mykje det samme sjølv. =/

Ho og typen slo opp og eg merka allerede då at eg var begynt å bli ganske glad i ho. Bestemte meg for å ikkje vere så veldig frampå i begynnelsen for eg tenkte ho ville ha litt pusterom rett etter at det var slutt mellom dei. Men plutselig kom bestekompisen min og snappa ho rett foran trynet på meg.

Det var et helvete, men det er sånt som går over sjølv om det kanskje kan vere hardt.

Mitt råd er å berre holde seg unna, om du prøver deg kjem det berre til å gjere ting verre.

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Folk sier jeg er en snill gutt (blir tett stempla som det), men fortell meg en ting: hvordan kan jeg være så snill, når jeg setter Prodigy - Smack my bitch up med så mye bass som PCen kan gi (EQ på både WinAmp og nVidia mixer) og bare føler at sinnet strømmer gjennom meg og det er evig fare for at hvis noen nærmer meg blir ikke så veldig heldig? :dontgetit:

*riste på hodet* Glad jeg har kontroll over "dyret" iaff.

Lenke til kommentar
Folk ser på det "Ytre skallet" og dømmer meg etter det. "du er sånn og sånn", har av og til litt lyst å si "HVA FAEN VET DU OM MEG?!" :|

Forhåndsdømming er no' drit ja. Er bare SÅÅÅÅ nice å få rykter på seg ene og alene pga akkurat det :(

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Folk ser på det "Ytre skallet" og dømmer meg etter det. "du er sånn og sånn", har av og til litt lyst å si "HVA FAEN VET DU OM MEG?!" :|

Forhåndsdømming er no' drit ja. Er bare SÅÅÅÅ nice å få rykter på seg ene og alene pga akkurat det :(

det værste er at ett par jenter ble forelska i meg, men jeg visste at de var forelska i "de fine ryktene" og "det fine ytre skallet" (fant det ut etter å ha gått litt ut med dem og snakka litt, må jo liksom finne litt mer ut av hverandre). Den ene ble litt manisk faktisk, så jeg ble litt redd der må jeg si. men ok. I`ll live.

Lenke til kommentar
det værste er at ett par jenter ble forelska i meg, men jeg visste at de var forelska i "de fine ryktene" og "det fine ytre skallet" (fant det ut etter å ha gått litt ut med dem og snakka litt, må jo liksom finne litt mer ut av hverandre). Den ene ble litt manisk faktisk, så jeg ble litt redd der må jeg si. men ok. I`ll live.

Ja det var jo hyggelig :ermm: Can't blame them though.

Lenke til kommentar

Blir så frustrert nå.

Er en jente som mistolker så godt som _alt_ jeg sier og kommer med kommentarer i ettertid som får meg til å føle meg skikkelig råtten uten at jeg i det hele tatt aner hva jeg har gjort eller om jeg har gjort noe.

Blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...