Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er sur :( Folk som glemmer avtaler, er en uting.

 

Appropo dårlige gaver, jeg hadde bursdag i går. Hadde flere venner som husket det, men knapt noen i min egen familie. Av min farfar fikk jeg en sag og noen batterier. Hva jeg skal med det, vet jeg ikke. Av mine kjære foreldre, som såvidt husket datoen når jeg minte dem på det, fikk jeg en lusen pengeseddel og lite eller ingen omtanke. Litt negativ surmul fra den influensa syke morra mi derimot, var det plenty å få av.

 

Så mye "kjærlighet" fra familien kan jeg ikke si at jeg opplever. Mens jeg har vært hjemme i jula, har jeg bare fått pes og dritt. Angrer i det store å hele på at jeg er her, for merker at for hver dag som går så hater jeg morra mi mer og mer. Slemt å si, men noen ganger har jeg bare lyst til å slå hu sanseløs.

 

Misunner dem som har familie som bryr seg.

Lenke til kommentar
Håper han ga deg en laaang klem også, for sånt er vondt og oppleve.

Ja, det gjorde han også :)

 

Alt jeg ville var egentlig å få en oppmuntring. Å se at noen tok seg bryet med å få meg i godt humør igjen. For å komme med sad face og si "dakar liten" fungerer liksom så dårlig.

Endret av Lillium
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg er lei disse minnene nå, minner om personer jeg tidligere har kalt venner, men som viste seg og være rævhøl

(for og si det pent). Jeg prøver og holde det nede, vil aller helst bare glemme de delene av livet mitt.

Likevel så merker jeg at det skal så sinnsykt lite til for at all slags dårlige minner kommer tilbake.

Mye mindre enn før. Nå klarer jeg såvidt og gå rundt på gamleskolen min, det får meg til og huske all slags dritt.

 

Skulle ønske jeg kunne skru av hjernen min, slippe denne dritten.

For jeg er lei dette nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Gleder meg til å få medisiner igjen i morgen. Vedder på det tar tid før de funker som de skal igjen siden jeg ikke har tatt på en god stund, er bare så lei av å være ustabil nå.

Lenke til kommentar
Håper han ga deg en laaang klem også, for sånt er vondt og oppleve.

Ja, det gjorde han også :)

 

Alt jeg ville var egentlig å få en oppmuntring. Å se at noen tok seg bryet med å få meg i godt humør igjen. For å komme med sad face og si "dakar liten" fungerer liksom så dårlig.

 

Hater når folk skal være så overforståelsefulle og trøste omtrent rævhåra av deg.

Men godt og høre at du har blitt i bedre humør, du har noen som bryr seg om deg hos deg...det er det eneste som betyr noe=)

 

Pac-Man: Du må prøve og koble ut, ellers sliter det deg ut:(

Du fortjener absolutt ikke og ha det sånn...skulle ønske det var noe jeg kunne si som egentlig hjelper.

 

 

Anfall: Hvis det er Anti-d. så gjør det nok det, hvis det er mer B-medisiner så trenger man som oftest ikke inn kjøringstid.

Håper uansett det hjelper og du får det bedre=)

 

 

Så meg da, jeg har den tyngste perioden på mange år. Føler at al av minneopplevelser, følelser og opplevelser tar meg med på en sirkustur uten like. Og jeg misliker sterkt hva dette gjør med meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Pac-Man: Du må prøve og koble ut, ellers sliter det deg ut:(

Du fortjener absolutt ikke og ha det sånn...skulle ønske det var noe jeg kunne si som egentlig hjelper.

 

Koble ut ja, hadde det nå enda bare vært mulig.

 

Jeg tar meg ferie fra mandagen av, da drar jeg vekk fra Drøbak en ukes tid. Forhåpentligvis hjelper det litt

 

@Fluesopp: Si ifra hvis du vil prate om det, du vet hvordan du skal få fatt på meg :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg vet det, kanskje noe jeg burde bli flinkere på egentlig.

Dytter bare folk unna, noe jeg egentlig ikke vil.

 

 

Håper det hjelper Pac, håper du finner roen.

Og hvis du ikke gjør det så prøv uansett. Det er noe man "blir" mer og mer vant til jo mer man gjør det.

Ikke fortrenge, men klare og legge dritten bort en liten stund så man kan få bli påminnet hvorfor man orker og leve,

hvorfor man orker og stå opp hver dag og hele rekka.

Er ikke ofte jeg klarer det, men man kan ikke la være og prøve=)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg vet det, kanskje noe jeg burde bli flinkere på egentlig.

Dytter bare folk unna, noe jeg egentlig ikke vil.

 

Vil ikke si du har dyttet meg vekk, selv om vi ikke prater så ofte.

Så hvis du føler for det, så vet du hva du skal gjøre. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Tror jeg må ty til alkohol snart. Fy faen for et jævla drittliv.

 

Ikke gjør det, det gjør kun vondt verre.

En glemmer sorgene når en er full, men de kommer som regel tilbake sterkere når en blir edru igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Irriterer meg over at jeg ble født, har ikke hjulpet noen eller noe. Livet mitt er verdiløst..

 

EDIT: God jul til allesammen der ute ;)

 

Livet ditt er neppe verdiløst, det finnes garantert folk i livet ditt som bryr seg om deg.

Ikke alltid det virker sånn, men det er som regel en eller flere som bryr seg om en.

 

Du har ikke hjulpet noen sier du?

Ofte hjelper en folk uten at en vet det selv. Folk er flinke til å kritisere, men ikke til å rose.

 

 

Jeg ser i profilen din at du er født i 94, og hvis det stemmer kan du ta det litt med ro. De fleste går gjennom en ganske tøff tid når de er på den alderen. Viktigste rådet jeg kan gi er og sørge for og ha et best mulig sosialt nettverk rundt seg, ikke kutt kontakten med venner. Når jeg var på din alder begikk jeg den tabben, jeg kuttet kontakten med de fleste jeg kjente. (Nå var det riktignok også andre faktorer med i bildet for min del). Jeg sliter enda med ettervirkningene etter det.

 

Så, lev livet slik du mener at du burde. Vær sammen med gode venner.

 

 

EDIT: Fjernet smiley siden noen har et særdeles anstrengt forhold til de..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
=)))))))))))))))))))))

 

Ikke lat som om dere bryr dere.

 

Nå blir dette OT med tanke på hva denne tråden egentlig er til men..

 

Jeg ser ikke hva som er så utrolig galt med den smilyen, jeg later heller ikke som om jeg bryr meg.

 

Men siden vi er så utrolig nazi på slikt skal jeg fjerne den..

Lenke til kommentar
Jeg vet det, kanskje noe jeg burde bli flinkere på egentlig.

Dytter bare folk unna, noe jeg egentlig ikke vil.

 

Vil ikke si du har dyttet meg vekk, selv om vi ikke prater så ofte.

Så hvis du føler for det, så vet du hva du skal gjøre. :)

 

Jeg tenkte generelt de som betyr noe for meg, og det inkluderer jo deg også.

Ja, jeg vet hva jeg må gjøre.........er bare den delen som er tøff.

Skal ta det alene med deg. Er ikke alt jeg orker og legge ut om her.

 

 

=)))))))))))))))))))))

 

Ikke lat som om dere bryr dere.

 

 

Tro meg, mange her later ikke som om vi bryr oss( jeg velger og tro at de som svarer meg her inne mener oppriktig at de vil hjelpe så godt de kan). Nå er ikke dette samme som og gå i terapi eller noe annet opplegg, men man føler ihvertfall at man har en stemme og kanskje noen kommer med et råd eller noe annet. Hver gang man skriver et innlegg til noen så blir man påmint om hva man sliter med.

Nå vet ikke jeg hvorfor du skrev det der, men aldri slutt og tro at det er noen der ute som bryr seg. For det er alltid en eller annen som bryr seg.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...