CypheroN Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg mener bare at det må være kjipt at livet er slutt. Det er ikkeno' mer, livet er ferdig. Det hadde vært kjedelig om vi alle møttes i himmelen der vi levde i all evighet, og siden alle skal være lykkelig i himmelen så må Gud ha dopet oss ned. For å ikke snakke om hvem som faktisk kommer til himmelen, det er stor uenighet om hva som er kravene. Nei at livet tar slutt når man er død er en deilig tanke. Kanskje hvis du er åtti, men å dø nå er for meg helt utenkelig. Det er viktig å prøve å fokusere på det positive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er likevel viktig å vere klar over døden, slik at han ikkje kjem som den største overraskinga, sjølv om dette nok truleg ikkje er til å unngå, med mindre personen er dødssjuk eller liknande. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg mener bare at det må være kjipt at livet er slutt. Det er ikkeno' mer, livet er ferdig. Slutt å kødd da. Det må jo være utrolig deilig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Er det ingenting i verden du elsker og gjøre? Du kan jo tenke på at det er siste gang du gjør det, så skal vi se hvor deilig det er . Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Føles litt deilig å for en gangs skyld bare savne en ting, og det er en valp...ellers hadde alt vært fint...kjæreste kommer en gang=) Savner ikke de gamle dagene Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Er faktisk enig med CypheroN, veldig viktig å fokusere på de gode tingene og prøve å glemme de dårlige samt det er mulig. Har kommet over mange umorsomme situasjoner med en slik tankegang. Endret 17. desember 2008 av Alastor Fjernet sitering av slettet innlegg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 4 innlegg hvor man startet å diskutere sak framfor person er slettet fra tråden. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Enig med Cyph her, bare tenk deg da at det er ingenting, det er bare over og mørkt. Nå vet ingen av oss hvordan det blir og ja dere kan jo si at man føler jo ikke eller man vet ikke, men bare tenk om du bare ligger der da.. død? I evighet. Forferdelig og uhyrlig og tenke på. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Døden er døden. Du husker ikke dette livet når du er dau, på samme måte som at du ikke vet om dette livet før du ble født. Men det kommer an på hva man definerer som liv også. Dette som vi kaller "virkeligheten" trenger ikke å være det eneste. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Har tro på at etter døden så er det ro og stillhet, man er ikke plaget av vonde minner og psykiske\fysiske smerter forsvinner. Alt i alt så er døden ettertraktet. Endret 17. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Æsje Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Æsj... Ting har ikke gått så bra som de skulle. Jeg har nå juleferie og ikke en skit å finne på, annet enn å sitte og se på Simpsons og whatnot, sjekke diverse forum innimellom og generelt ikke gjøre noe konstruktivt. De jeg kunne tenke meg å gjort noe med skal enten A) på byen, noe jeg finner dritkjedelig og klarer heller ikke ta kontakt med random folk som jeg ikke har interesse av (som regel folk som er tette i pappen), B) jobbe (og dermed være slitne på kveldstid), C) Dra hjem (vekk herifra altså). Det med å dra ut går jo, men føler det blir litt håpløst siden de(n) jeg som regel går ut med skal på et utested med likesinnede hvor jeg ikke passer inn (det vil si at musikkstilen som spilles er langt ifra min sjanger) og dit jeg vil kjenner jeg ingen, og jeg føler at alle andre kjenner hverandre, så det blir litt 5. hjulet på begge steder. Det jeg synes er artig i forbindelse med folk er ikke så altfor store samlinger med venner og venner av venner hvor det ikke stilles forventninger og det er lett å bli kjent med andre. Så da er jeg her stuck, for det meste med meg selv (som også er bekymringsvekkende med tanke på at det har blitt mye mer av meg i det siste). For noen dager siden så så jeg strekkmerker på lårene og litt på magen. De var der ikke for noen uker siden. Og i det siste så føler jeg at vekta har bare blitt så mye større og jeg blir uvel og kvalm når jeg ser kroppen min i speilet. "Bare å trene" kan en si, joa, men her sliter en med å tørre å gå utafor døra (det gjøres jo, men er vanskelig), så det å dra til et treningsstudio og blotte for halve Norge hvor elendig form og elendig person en er er ikke noe som gjøres med det første. Har hørt om karboblokkere, men tror ikke at piller og pilleavhengighet er svaret på et ikke så altfor stort problem. Jeg føler ikke at jeg spiser så mye eller så usunt, men har en mistanke om at det kan fort bli trøstespising eller kjedespising, siden tiden går litt fortere da, og det er litt mindre kjedsomhet som må gjøres noe med (samme gjelder egentlig onani, og det er bekymringsvekkende etter å ha sett dokumentar om samhold mellom hyppig onani og ensomhet). Har også fått jobbet meg igjennom disse "fiks deg selv"-filmene, men de føler jeg ble litt tragiske, klarer ikke se for meg meg selv som lykkelig og/eller vellykka, mer som "han der" som ikke er i positiv forstand. Jaja, godt å få lettet på hjertet og til dere som kanskje skulle kjenne meg igjen, gratu-fuckings-lerer. Lenke til kommentar
Gjest >< Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Du er ikke den eneste med problemer. Jeg har det ikke så bra jeg heller om dagen gitt. Har holdt på med en kjerring for noen dager siden, nå holder hun på meg en annen. Jeg føler meg rett og slett brukt og irritert. Jeg skinna meg her om dagen, som jeg angrer noe jævli på akkuratt nå, tør nesten ikke å gå ut. Haha, så traigsk jeg er Kjeder dritten ut av meg. Alle vennene mine er opptatt, jobb, damer, piss og helvete. Faen ass. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Skjønner ikke hva faen som skjer med meg for tida. Jeg bor hjemme i jula, da jeg har fått fri og har har juleferie. Flust med ting å finne på, mange gode venner, tettpakket program i helga. osv osv. Alt burde vært bra, men føler meg bare så forbanna ensom. Har folk rundt meg hele tida, men likevel... Akkuratt som det er en klump i magen. Dårlig samvittighet/kjærlighetssorg kind of klump. Lenke til kommentar
lain Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Går fint å være ensom blant andre. Personlig vil jeg heller være ensom alene, enn ensom blant andre. Selv om ingen av tingene er å foretrekke. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Et ærlig spørsmål Game. Hvor ofte drikker du? Siste måned feks, hvor mange dager med drikke? Og da mener jeg ikke ute på byen, men alle dager du har drukket mer enn 1 øl. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Siden jeg driver med kroppsbygging kan jeg ikke drikke noe særlig onseason (stortsett februar - august) så det blir litt mer på denne tiden av året, grunnet venner som vil utnytte (ikke press eller noe slikt) at jeg ikke er så mye ute ellers på året. Var ikke på byen sist helg, men helga før der og der igjen osv var det bokstavelig talt grøftefylla. Har også blitt litt mye jalla på meg i det siste og det er nok kanskje ikke så lurt vil nok noen sjeler si. Også dette i forbindelse med fest. Ellers i uka drikker jeg omtrent ikke. Kan hende jeg slår et par pils når godlaget vårt spiller, men ellers som sagt sjelden. Hvordan det? Tror egentlig ikke at problemet ligger der. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Etter hva du sier, så tror jeg heller ikke at problemet ligger der . Men..lurt å få det eliminert. Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tror kroppen min er lei av at ting fungerer nå. 3. dagen med migrene på 2 uker, og jeg skjønner ikke hvorfor. Normalt vil migrene komme av 3 ting, stress, lite søvn, lite mat, eller en kombo av disse. Nå om dagen er det lite stress, bra med søvn, og spiser mer nå enn jeg har gjort på flere år (regelmessig). Eneste jeg kan tenkte meg, er at det er et eller annet jeg har startet å reagere på, men skjønner ikke det helt heller. Fucker opp ting jeg har å gjøre på jobb, takk og pris fikk jeg det bare på slutten av dagen på mandag. Hater dette, ting jeg ikke har kontroll over. Problemet jeg ser er at det er med på å kaste meg inn i en ond sirkel med tanker rundt det å komme på jobb, gjøre jobben osv. Selv om jeg prøver å ta tak i det, og tenke på andre ting, eller forklare for meg selv at shit happens og det må være lov å være syk, er det med på å pushe meg i feil retning. Kanskje det er julen jeg ikke tåler.. Arg, trenger et svar, fitte. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Dette må være den verste dagen jeg har hatt på flere år... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har du lyst til å utdype det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg