Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Life's a bitch and then you die...

Kunne ikke vært mer sant. Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg gidder å leve mer. Opplever jo bare motgang og slit hele tida, hva er da poenget med å leve?

 

Er så enig at jeg får vondt.

Jeg vet ikke hva som skjer fremover, men løser ikke ting seg snart så orker jeg ikke mer.

Da gidder jeg ikke dette mer, er slit og helvete fra jeg står opp og til jeg legger meg.

Bare når jeg sover jeg får fred, så lenge jeg ikke har mareritt om det jeg har opplevd.

Lenke til kommentar
Life's a bitch and then you die...

Kunne ikke vært mer sant. Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg gidder å leve mer. Opplever jo bare motgang og slit hele tida, hva er da poenget med å leve?

 

Er så enig at jeg får vondt.

Jeg vet ikke hva som skjer fremover, men løser ikke ting seg snart så orker jeg ikke mer.

Da gidder jeg ikke dette mer, er slit og helvete fra jeg står opp og til jeg legger meg.

Bare når jeg sover jeg får fred, så lenge jeg ikke har mareritt om det jeg har opplevd.

 

Jeg vet akkurat hvordan du föler deg... det eneste lyspunktet jeg ser når jeg står opp om morningen er natta. Når jeg står opp mandag morgen, tenker jeg som oftest, ah, det er fem dager igjen, så kan jeg sove og unnslippe verden så mye jeg vil.

Lenke til kommentar
Jeg mener bare at det må være kjipt at livet er slutt. Det er ikkeno' mer, livet er ferdig.

Det hadde vært kjedelig om vi alle møttes i himmelen der vi levde i all evighet, og siden alle skal være lykkelig i himmelen så må Gud ha dopet oss ned. For å ikke snakke om hvem som faktisk kommer til himmelen, det er stor uenighet om hva som er kravene.

 

Nei at livet tar slutt når man er død er en deilig tanke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...