cnon Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 jeg er trøtt og sliten hele dagen uansett hvor mye jeg sover. jeg får vondt over hele kroppen av ensomhet Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Mange andre der ute som er ensomme også.... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Forskjell på å være ensom og det å være alene. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 alene: du er ikke med noen... ensom: du føler at noe mangler, og du har en tomhet inni deg... Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Bare slett innlegget. Endret 18. desember 2008 av Noel Leon Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Trist og noe deprimerende følese... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Life's a bitch and then you die... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 alene: du er ikke med noen... ensom: du føler at noe mangler, og du har en tomhet inni deg... Sorry. Var sikker på at du skrev alene. På tide å legge seg, kanskje. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg må få snudd døgnrytmen min og se å komme meg på skolen, har ikke vært der på 5 dager. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Life's a bitch and then you die... Kunne ikke vært mer sant. Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg gidder å leve mer. Opplever jo bare motgang og slit hele tida, hva er da poenget med å leve? Lenke til kommentar
23042390n420 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Så droppa jeg ut av skolen vgs.. allmenn... har bare lyst å henge meg... 2. året.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Sukk... så deprimert at jeg ikke en gang klarer å fokusere på arbeidet skikkelig... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Life's a bitch and then you die... Kunne ikke vært mer sant. Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg gidder å leve mer. Opplever jo bare motgang og slit hele tida, hva er da poenget med å leve? Er så enig at jeg får vondt. Jeg vet ikke hva som skjer fremover, men løser ikke ting seg snart så orker jeg ikke mer. Da gidder jeg ikke dette mer, er slit og helvete fra jeg står opp og til jeg legger meg. Bare når jeg sover jeg får fred, så lenge jeg ikke har mareritt om det jeg har opplevd. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Life's a bitch and then you die... Kunne ikke vært mer sant. Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg gidder å leve mer. Opplever jo bare motgang og slit hele tida, hva er da poenget med å leve? Er så enig at jeg får vondt. Jeg vet ikke hva som skjer fremover, men løser ikke ting seg snart så orker jeg ikke mer. Da gidder jeg ikke dette mer, er slit og helvete fra jeg står opp og til jeg legger meg. Bare når jeg sover jeg får fred, så lenge jeg ikke har mareritt om det jeg har opplevd. Jeg vet akkurat hvordan du föler deg... det eneste lyspunktet jeg ser når jeg står opp om morningen er natta. Når jeg står opp mandag morgen, tenker jeg som oftest, ah, det er fem dager igjen, så kan jeg sove og unnslippe verden så mye jeg vil. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvorfor vi gidder å leve? Tenk så forferdelig kjedelig det er å være død. Man merker nok ikke noe der man ligger i grava, men tenk på dette da: Livet ditt er slutt. Livet er over. Hva skal man gjøre? Forferdelig tanke spørr du meg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Gjøre? Du kan ikke gjøre noe når du er dau. Akkurat som før du ble født. Når du sover så merker du jo ikke noe til dette oppskrytte livet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg mener bare at det må være kjipt at livet er slutt. Det er ikkeno' mer, livet er ferdig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg mener bare at det må være kjipt at livet er slutt. Det er ikkeno' mer, livet er ferdig. Det hadde vært kjedelig om vi alle møttes i himmelen der vi levde i all evighet, og siden alle skal være lykkelig i himmelen så må Gud ha dopet oss ned. For å ikke snakke om hvem som faktisk kommer til himmelen, det er stor uenighet om hva som er kravene. Nei at livet tar slutt når man er død er en deilig tanke. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nei at livet tar slutt når man er død er en deilig tanke. Amen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg