Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Eg tenkjer for mykje, men kan verkeleg ikkje noko for det. Nokon dagar skulle eg ønske eg kunne kople meg til ein maskin som berre gjorde alt svart fram til ting var greie igjen. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Antideppresiva får en til å tenke mindre, men fy faen for noe dritt det er. Føler deg helt tom, ingen oppturer eller nedturer i livet. Ingen grining, ingen smiling. Heldigvis har jeg funnet noe får meg til å fokusere på noe annet, og som funker fett. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg føler jeg bare forfaller mer og mer for hver dag som går nå. Jobber hardt etter psykologens overbevisning om at jeg må prøve å være med på alle sosiale situasjoner jeg synes er ubehagelig. Har vært mer ute nå de siste månedene enn jeg ofte har vært på flere år.. Men føler jeg framgang? Nei. Tvert imot så kjenner jeg meg bare mer sosialt utbrent. Damefronten føles håpløs ut også. Eneste "erfaring" jeg har med kjærlighet og jenter er en venninne som er en del av en gammel vennegjeng. Da vi traff hverandre lå vi på et likt sosialt plan. Tiden gikk, hun blomstret opp, jeg gjorde ikke. Nå er hun i en totalt annen liga enn meg, og jeg klarer ikke å føle meg trygg på henne, selv om hun sier at jeg er den viktigste personen i livet hennes, og jeg har ingen anelse hvor glad hun er i meg. Skulle tro en ville blitt glad av å høre sånt, men min mistillit min til henne gruser det raskt. Kan ikke, og vil ikke ha hu ut av livet mitt, selv om selvtilliten min lider sterkt av henne. Tror det hele går på at hun er symbolet på det jeg aldri utviklet meg til. Selvtilliten min er blitt nullet ut akkuratt nå. Blir bare mer og mer redd for å aldri kunne leve et normalt liv uten angst, mistillit, og skam. What to do.. Lenke til kommentar
Gjest Kukhodesmegmafitte Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tja, stresse litt mindre? Jeg vet ikke. Du er jo overhode ikke misslykket i sosiale sammenhenger. Eksen min skrøt av deg; Sa til og med rett ut at hun likte deg! Du har rota med flere jenter enn det jeg har, og i sosiale sammenhenger der vi henger sammen, trekker du til deg, og engasjerer, folk raskere enn meg! Damen 'of doom', må du kvitte deg med. Symbol ditt, symbol datt. Hva med å innse at hun kan symbolisere forrandring òg, dumpe henne og slippe alt den destruktiviteten som kommer ut av henne? : / Du vet jeg er glad i deg, og en vakker dag deler vi kansje leilighet. Det hadde vært fett. Gaming og pilsing dagen lang, og litt studier på si. Altid et lys i tunnelen, eller noe <3 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Antideppresiva får en til å tenke mindre, men fy faen for noe dritt det er. Føler deg helt tom, ingen oppturer eller nedturer i livet. Ingen grining, ingen smiling. Heldigvis har jeg funnet noe får meg til å fokusere på noe annet, og som funker fett. Enn når du røyker da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 kan ikke sammenlignes med anti-dep. Det gjør deg faen med så tom at det er sykt, den virkningen fikk jeg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ja, den som hadde hatt effekt av anti-dep.. Har vel prøvd rundt 5 forskjellige typer uten hverken virkning eller bivirkning Hva gjør man når man ikke ser noe lys i tunnelen? Det finnes ingen løsning for faen.. Jeg har prøvd og prøvd, og jeg føler meg alikevel ikke bedre. Hva faen skal jeg gjøre...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 kan ikke sammenlignes med anti-dep. Det gjør deg faen med så tom at det er sykt, den virkningen fikk jeg. Det høres nok kanskje idiotisk ut, men jeg vil heller gå på anti-dep. og være litt tom, enn å sjangle opp og ned og føle meg som et jævla nervevrak hele tiden. Er en stund siden jeg har tatt nå, og det merker jeg godt. Har samme tankekjøret som før, alt blir egentlig som før, jeg vil bare ha det bort. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Enn når du røyker da? Pratet ikke om røyking, men røyking er vel egentlig ikke helt bra, hvertfall ikke for min del, men kanskje for noen. Gress setter gjerne igang et helvettes tankekjør, og det er jo bare gøy for man tenker så mye rart, men gjør man det mye så tenker man kanskje litt mye til vanlig også. Men noen takler det fint. Vil anbefale at folk ser etter naturlige antidep./antiangst enn å drive med zoloft, cipralex osv. pga. bivirkningene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 På hvilken måte er det rimelig å kreve at jeg er like ødelagt som jeg er nå helt til søndag? Det er ikke det, det er ikke det. Jeg fortjener ikke å ha det sånn i utgangspunktet, nå skal jeg ha det frem til søndag (minst) fordi han ikke orker å snakke om det? JÆVLIG hyggelig. Fy faen. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg postet tidligere ang. en del økonomiske problemer. Nå viser det seg at det helt sikker ikke blir så dyrt alikevel. Jeg fikk vekk en stor klump i magen da jeg fikk ordnet opp i det. Og det som evt må betales, kommer ikke før i januar uansett, og da stiger jeg i lønn, og vil få en større lønning. Med andre ord, jeg sliter ikke så økonomisk som jeg hadde trodd Har nesten ikke sovet i natt, men fikk endelig sovet med kjæresten igjen etter en lengre periode uten tid til hverandre. Med andre ord, jeg er trøtt og ødelagt i dag, men fremdeles strålende glad Til alle sammen, ha en strålende dag! Ønsker dere alle sammen det beste! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 kan ikke sammenlignes med anti-dep. Det gjør deg faen med så tom at det er sykt, den virkningen fikk jeg. Det høres nok kanskje idiotisk ut, men jeg vil heller gå på anti-dep. og være litt tom, enn å sjangle opp og ned og føle meg som et jævla nervevrak hele tiden. Er en stund siden jeg har tatt nå, og det merker jeg godt. Har samme tankekjøret som før, alt blir egentlig som før, jeg vil bare ha det bort. Må bare fortelle åssen jeg blir på de preperatene, jeg blir virklig apatisk:S Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Flott å høre at sola titter frem på din del av jorden Lykke til videre. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sot_* Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg klikket helt av anti-dep. Det eneste jeg fikk var en haug av selvmordstanker og en ensom, tom følelse. Som å falle ned i et mørkt hull og titte opp på alle andre der oppe, som ler, hygger seg og lever livet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Der gikk faen meg en tann! Jævla pæreskinke! Når dagen starter slik tor jeg at jeg skal dope meg ned og legge meg igjen. Fuckings jævlia drittdag! Hsadde liksom nok av komplekser for munnen min fra før. Sitter faen meg her og griner som en unge nå. Faen så patetisk jeg er. FAEN! Og tannlegen klarer jeg bare ikke. Jeg klarer det IKKE. Endret 16. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Så utrolig deprimerende denne dagen skulle bli. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ja..Hvorfor i helvette funker ikke RiksTV..Fitte satan dritt helvettes kuk møkk faenskap.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Trukket visdomtann, de måtte snitte. Så nå har jeg sydd 2 sting og venter på at bedøvelsen skal gå bort og helvelsen skal komme. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Trukket visdomtann, de måtte snitte. Så nå har jeg sydd 2 sting og venter på at bedøvelsen skal gå bort og helvelsen skal komme. Føler med deg. Gikk på smertestillende konstant i en uke etter å ha tatt mine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg klikket helt av anti-dep. Det eneste jeg fikk var en haug av selvmordstanker og en ensom, tom følelse. Som å falle ned i et mørkt hull og titte opp på alle andre der oppe, som ler, hygger seg og lever livet. Blir mer sånn av å ikke gå på de. Noen ganger lurer jeg på hva som skjer når jeg en gang må slutte helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg