Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DRITTANGST! DRA TIL HELVETE! Faen ta den utpulte hora avg en mor jeg har, det er hennes feil alt sammen. Jeg liker i alle fall å tro det, men innerst inne vet jeg at det er min egen feil, er min fiel at jeg er så forbanna redd hele tiden, jeg fucker opp alt, som vanlig. Stygge, ekkle patetiske meg :)

Skulle ønske jeg bare kunne si det rett ut til henne, hvor jævlig fucka hun er og at hvis hun virkelig gikk inn for å få meg til å føle meg som en verdiløs dritt, så JESS! Du har klart det! Tusen fuckings takk mamma! For at du svikta meg så jævlig som du gjorde. Håper det var verdt det og at du er lykkelig med den ødeleggende dritten av en mann du har nå. Kan du ikke bare forstå hvor mye jeg hater han? At jeg aldri kommer til å besøke deg ogjen, nettopp fordi jeg bare vil denge meg selv eller nærmeste person bare jeg tenker på han? IDIOTKJERRING! Hvorfor kan du ikke bare bryte kontakten i stedet for pine meg sakte på denne måten? Klarer snart ikke gå rundt og late som alt er fantstisk mellom oss lengre.

Kan bare si jeg forstår deg, det tok meg noen år...men nå har jegi kke kontakt lengre med henne. Ble jævlig sliten av det "spillet" eller hva jeg skal kalle det.

Og når du føler det sånn som du gjøre, så hold deg langt unna. Selv om det er foreldrene dine. Du må tenke på deg selv, du fortjener og ha et bra liv. Ikke si sånt om deg selv, du er ingen av delene.

Stor klem fra meg Anfall=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Anfall, har du blitt seksuellt misbrukt?

nei, og jeg hadde ikke sagt det her om jeg hadde blitt det heller tror jeg. Får det vel til å høres mye værre ut enn det er, men var bare så ødelagt i går.

Kan bare si jeg forstår deg, det tok meg noen år...men nå har jegi kke kontakt lengre med henne. Ble jævlig sliten av det "spillet" eller hva jeg skal kalle det.

Og når du føler det sånn som du gjøre, så hold deg langt unna. Selv om det er foreldrene dine. Du må tenke på deg selv, du fortjener og ha et bra liv. Ikke si sånt om deg selv, du er ingen av delene.

Stor klem fra meg Anfall=)

Vet ikke hva som har skjedd deg, men er garantert 100 ganger værre enn mine problemer.

Men tusen takk :)

Lenke til kommentar
Jeg har opplevd ting som folk flest ikke gjør, men det betyr ikke at jeg har det verre.

Hvordan måler man faenskap...det går ikke...personen sliter eller har det vondt uansett hvor stort det er=)

Derfor skal man ikke si sånt, for du har det vondt samme hva jeg har opplevd. Gir deg en klem til jeg :yes:

Om du sjekker msnen din så ligger det en youtubesang der :)

Anfall: sjekk mobilen din du:)

Lenke til kommentar

Beste julen på lenge.

...Ser ikke ut som at den går som planlagt. I det hele tatt. Planen var en herlig jul. Pappa kastet ut eksen sin, ting så ut til å gå strålende en periode, vi fikk ikke sett så mye til ham, han måtte rydde hus og sånn. Vi hjalp til. Reiste ut dit og ryddet og hadde litt familiekos. Halvbroren min kommer i julen, nemlig. Første gangen jeg møter ham, enda han er 30. Alle gleder seg, alle har fått god kontakt med ham, og er blitt glad i ham. Tatt ham inn i familien.

Mamma er redd for at pappa har begynt å rote seg inn med andre kvinnfolk igjen. Han var på fototur på Fløien med en på onsdag. Han skal egentlig være med oss på onsdager. I tillegg bruker han omtrent all sin tid på halvbroren min. Jeg føler at han er mer glad i Nick enn i oss. Han leker pappa i blant. Forteller oss hva som er galt, og hvordan vi kan fikse det. Problemet er bare at han ikke har peiling. På hva som foregår. Han er jo aldri her lengre, hvordan skulle han vite?

Storebror (helbroren min) oppfører seg som en drittunge ovenfor damen sin (som han har barn med), mamma (som sliter psykisk), pappa (som ikke vier emnet så mye tid), lillebror (som ikke skjønner noenting) og meg (som bare får lyst til å legge seg under dynen og gråte). Halvbroren min var så takknemlig. Jeg var den som inviterte ham til Norge. Jeg var den som sørget for at han fikk kontakt med resten av familien. Nå har jeg ikke snakket med ham på flere uker. Han bruker all sin tid på pappa. Og pappa bruker all sin tid på ham.

Mamma har alltid elsket pappa. Nå er hun livredd for å miste ham for andre gang. Det er fælt å se på. Det er fælt å oppleve. Jeg holder på å miste ham og nå. Han sa alltid at den ene kvinnen i hans liv som aldri ville endre status var meg. At han alltid kom til å være der. Alltid kom til å bry seg. Jeg begynner å mistenke at han løy. Jeg føler jeg ikke kan trøste mamma uten å forsvare pappa, jeg kan ikke forsvare pappa, for pappa er ikke her lenger. Jeg trodde dette kom til å bli den beste julen noensinne, og hele fotfestet mitt forsvinner. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. Jeg vil ikke mer. Jeg vil virkelig ikke mer.

Lenke til kommentar

Fluesopp: Hadde de vært sånn hele tiden hadde jeg gitt dem opp for lenge siden. Det er mer det at de bare.. De oppfører seg så rent ut idiotisk. Jeg har, hvert år siden jeg ble psykisk dårlig, dyttet meg selv og mine problemer til side for å faktisk feire jul, og jeg har alltid likt det. Kan ikke de gjøre det samme for meg ett år? Det er den første julen til nevøene mine, jeg vil ikke ha masse krangling og rot i julen. Jeg liker julen, jeg vil ikke ødelegge den. Jeg vil ikke få den ødelagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det må vel vere nokon som er "hovudpersonen" i denne saka som gjer at ting blir som dei blir? :/ Gjeng det ikkje an å snakke med h*n om saka?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Jeg vet det kanskje ikke hjelper så mye, men jeg har bare lyst til å gi deg en klem jeg danno_O. Jeg har har følt meg deppa selv de siste dagene, men det rører noe i meg når jeg forstår hvor bra jeg faktisk har det i forhold til andre. Jeg burde være mer takknemlig (dette er ikke ment som selvskryt, men heller en kritikk rettet mot meg selv), det er nesten så jeg skammer meg. Føler jeg ikke har så mye bidra med, men en klem kan jeg gi deg, om du vi ha (dessverre kun en virituell en). Det finnes folk her som gjerne lytter, som bryr seg, vil bare at du skal vite det.

*klem*

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Jeg vet det kanskje ikke hjelper så mye, men jeg har bare lyst til å gi deg en klem jeg danno_O. Jeg har har følt meg deppa selv de siste dagene, men det rører noe i meg når jeg forstår hvor bra jeg faktisk har det i forhold til andre. Jeg burde være mer takknemlig (dette er ikke ment som selvskryt, men heller en kritikk rettet mot meg selv), det er nesten så jeg skammer meg. Føler jeg ikke har så mye bidra med, men en klem kan jeg gi deg, om du vi ha (dessverre kun en virituell en). Det finnes folk her som gjerne lytter, som bryr seg, vil bare at du skal vite det.

*klem*

Tusen takk. Det er godt å bare se at folk kan bry seg som deg. I morgen drar jeg tilbake fra USA og tilbake til psykiateren min. Jeg kan nesten ikke vente.

Lenke til kommentar
Tom for antidep og blir bare dårlig av de angstdempende jeg gikk på før (derfor jeg bytta til anti dep'ene som også er angstdempende i en og samme greie). Elsker å være så utabil og jævlig, burde egentlig ha blitt vandt med det til nå men nei. Jeg fungerer visst ikke skikkelig uten medisiner. Og så har jeg selvfølgelig en fremføring foran hele medieavdelingen vg1/2/3, og jeg som synes det er nok å bare har foredrag forann lærerne. :no:

Skulle bare ønske jeg hadde noen som var der for meg, som bare var en kort busstur unna og som stor med åpne armer når jeg trengte det av og til.

Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne ha vært med på fremføringen. Jeg skulle jo egentlig det. Men på mandag venter akutten, og deretter ca. fire uker med utredelse for bipolar lidelse. Har så godt som fått diagnosen allerede. To psykologer har sagt at det er det det er, og lærerne også. Mamma og pappa er overbevist. Jeg vil jo ikke ha det, men ser at jeg har vært syk de siste to-tre årene av mitt liv nå. To maniske perioder, to deprimerte perioder, kanskje tre. Den siste uken har vi gått gjennom de siste årene sammen, jeg og min familie. Det gjør godt å vite hva som har tynget meg alle disse årene. (Nå høres jeg ut som en gammel dame, ha ha)

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...