Toast Is Pimp! Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Veldig fint dikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vil bare dope meg ned og gjemme meg bort, men da våkner jeg faen ikke når jeg skal i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Har den typiske mindstaten der jeg bare har lyst og ta bilder. Sikkert grunnet eksamen i engelsk i morgen. Går vell bra. Hvis søknadden om og få bruke PC blir innviglet da. Ellers er jeg bra screwd. Endret 1. desember 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vil bare dope meg ned og gjemme meg bort, men da våkner jeg faen ikke når jeg skal i morgen tidlig. Hehe, jeg skjønner godt hva du mener, er akkurat på samme sted. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) I dag er alt bare rævva. Jeg sitter på skolen nå, min vil bare hjem og sitte på et mørkt rom med gardinene trukket for. Et inferno av tanker skyller over meg. I natt fikk jeg ikke sove. Skrev fire sanger på engelsk i stedet, om hvor galt livet kan være når man lider av depresjon. Skal spille innen melodi til dem på pianoet mitt. Men jeg vil hjem nå. Orker ikke å sitte her. EDIT: Blir her Vil ikke ha fravær. Endret 1. desember 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Samboern skrev dette, og fikk en klump i halsen første gang jeg leste det. Det er han. Han jeg kjente selv første gangen vi møttes. Han kommer til og bli med fremover fra nå av og til vi er ved måls ende. Jeg kjenner starten på ruta men har ikke sett målet. Han skal være med nå. Tar meg i hånda og drar meg opp bakkene. Småtripper glade og raske ned bakkene, vi er kanskje for raske, når vi har det bra, er det klokka går fra oss. Veien er steinet og en del steder er den borte. Så langt som øyet rekker er det ingenting annet en mørke. Jeg tar hånda di og famler frem. Stemmen din er redd men du er hos meg. Vi klamrer oss til hverandre og varmen din er det jeg trenger. Du ber meg lukke øynene og sier at -veien, den er der. mens du prater blir stemmen din monoton sang som shanting og så ser jeg det lysne og veien den er der. Nå er vi en, og bare en av oss ser. Da leder vi hverandre, og det er hva som trengs. Vi vil nok alltid leve for målet, endestoppen der vi kan hvile men det er veien dit som er målet. For det vil alltid være.. Han_ Meg. Og veien dit. Endret 1. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det der var fint skrevet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Takk, Dama skrev det her om dagen og syns det var veldig fint. Diktet heter "Veien ditt" Handler generelt om åssen vi føler livet er for tiden. Hun har gjort mye for meg når det gjelder den innstillingen at man MÅ prøve og prøve. Ps: Hun ble veldig glad når du så hva du skrev=) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Argh! Hva er det med meg og sykehus/ventelister? Hvorfor i gudenes navn skal jeg være så forbaska utsatt for brudd på ventelistegarantien og ikke minst på «magisk» vis klare å bli kastet av ventelisten? I dag har jeg for andre gang på under to uker funnet ut at to forskjellige avdelinger på samme sykehus har klart å fjerne meg fra ventelista. Den ene avdelingen har faktisk med vilje kastet meg ut av ventelista helt uten å si døyten om det til meg hverken muntlig eller skriftlig. Det føles ustyrtelig provoserende Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Takk, Dama skrev det her om dagen og syns det var veldig fint.Diktet heter "Veien ditt" Handler generelt om åssen vi føler livet er for tiden. Hun har gjort mye for meg når det gjelder den innstillingen at man MÅ prøve og prøve. Ps: Hun ble veldig glad når du så hva du skrev=) Det har hun all grunn til. Når hun klarer med så få ord å sette ord på en veldig fin følelse så må jeg si meg imponert Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 I dag har jeg for andre gang på under to uker funnet ut at to forskjellige avdelinger på samme sykehus har klart å fjerne meg fra ventelista. Den ene avdelingen har faktisk med vilje kastet meg ut av ventelista helt uten å si døyten om det til meg hverken muntlig eller skriftlig. Det føles ustyrtelig provoserende Uff, slike saker er i vinden for tiden. Helt sløkket (bergensk uttrykk, for de som ikke skjønte det ) at det skal være slik. Hvorfor kan de ikke holde seg til ventelistene? Hvis det er slik det skal være, er det jo ingen vits i å ha ventelister overhodet. PS: Kult nick og avatar. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 I dag har jeg for andre gang på under to uker funnet ut at to forskjellige avdelinger på samme sykehus har klart å fjerne meg fra ventelista. Den ene avdelingen har faktisk med vilje kastet meg ut av ventelista helt uten å si døyten om det til meg hverken muntlig eller skriftlig. Det føles ustyrtelig provoserende Uff, slike saker er i vinden for tiden. Helt sløkket (bergensk uttrykk, for de som ikke skjønte det ) at det skal være slik. Hvorfor kan de ikke holde seg til ventelistene? Hvis det er slik det skal være, er det jo ingen vits i å ha ventelister overhodet. Vel, ventelister er bare noe politisk sprøyt sammen med fritt sykehusvalg. Det fungerer så lenge ventetiden skyldes for få sengeplasser e.l. I mitt tilfelle er det derimot snakk om at det nærmest bare er en kirurg som tør utføre denne typen operasjon, og vedkommende jobber ikke fast ved sykehuset engang (og skremmende nok ønsker ikke privatsykehuset å gjennomføre operasjonen ). Slik var iallfall situasjonen for 4 år siden når jeg først var til undersøkelse ved lokalsykehuset, og når det er slik hjelper det lite med politiske lovnader om ditt og datt. Uannsett, det mest absurde med situasjonen er at jeg i verstefall må starte helt fra begynnelsen igjen med ny time hos fastlegen med henvisning til lokalt sykehus som finner ut at «jøss, pasienten har ikke vært til behandling enda og trenger «overraskende» nok fortsatt behandling i form av operasjon som bare kan gjennomføres ved et spesifikt sykehus» og sender meg tilbake til fastlegen som så skal henvise meg til dette sykehuset. Forhåpentligvis kan jeg bare be fastlegen sende ny hendvendelse på bakgrunn av undersøkelsene som er gjennomført for lenge siden, men det blir jo uannsett i praksis bare å ta forige henvendelse og sette ny dato på den. Altså, sykehuset får i bunn og grunn ikke noe de nytt annet enn en hendvendelse med nyere påstemplet dato. Det burde ærligtalt holde med å snakke med ventelistekoordinator ved sykehuset, men nei, så enkelt ønsker man det ikke Grunnen til at jeg har blitt kastet av ventelisten er i og for seg saklig nok. Jeg har måtte utsette operasjon to ganger (deriblant pga. behandling på annen avdeling ved samme sykehus), og dette medfører visstnok at man står i fare for å bli kastet ut av ventelisten. Problemet er bare det at jeg hverken har fått beskjed om dette via telefon når jeg måtte utsette det (og dette bør de på ventelistekontoret vite om), og ei heller skriftlig i ettertid når en eller annen lege har funnet ut at man ikke gidder sette opp ny operasjon. Hadde jeg vært klar over dette hadde jeg naturlig nok tatt bryderiet (deriblant forsøkt å utsette behandling ved annen avdeling i samme sykehus) med å ordnet det slikt at jeg hadde hatt anledning til å gjennomføre operasjonen, men når man ikke får en slik beskjed går man jo rundt og tror at man sannsynligvis får en ny dato om et halvt årstid. Den gang ei ... Relativt råttent gjort spør du meg, og det spørs om det ikke fortjener en aldri så liten skriftlig klage. PS: Kult nick og avatar. Takk Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vil bare dope meg ned og gjemme meg bort, men da våkner jeg faen ikke når jeg skal i morgen tidlig. Jeg føler med deg, men tror ikke du våknet alikevel når du skulle i dag ? xD Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei, det gjorde hun ikke. Forsov seg, stakkars. Men kom på skolen likevel. Selv har jeg det like jæ*** men dro meg opp etter beste evne. I går, derimot, lå jeg lenge i sengen og glodde i taket uten å klare å gjøre noe. Hater angst og depresjoner. (Hvem gjør ikke det?) Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Stakkars indeed. Nei, Angst og deprasjoner er noe dritt. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, og jeg er så forbanna lei. Forrige uke var ekstra dårlig. Det ser ikke ut til å ville gi seg heller. Har fått beskjed om at jeg skal øke medisineringen, så får håpe det letter litt på angsten. Er så lei av uroligheten i kroppen, hjertebanken, og det faktum at jeg ikke har matlyst. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Angst er ikke en lett sykdom og håndtrere nei. Jeg har selv overvunnet angsten min (heldigvis) men det er ikke lett. Og miste matlysten er utroligt kjipt. Jeg hadde også null matlyst i dag, hadde det ikke vært for at noen nærmest tvinget i meg mat så xD Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Skulle ønske den kunne reise en viss plass. Det jeg ønsker meg mest til jul er at angsten og depresjonen skal forsvinne. Hadde det gått an å få gavekort på å ikke ha disse tingene, om det så bare var for to uker, hadde jeg lett skrevet det på ønskelisten. Akkurat nå er alt bare dritt, så og si. Mamma lager kakao, men jeg har ikke lyst på. Og så jeg, da, som alltid synes kakao eller varm sjokolade med krem i er så godt! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Savne guttan mine så jævlig. Pga innkasso å drit kan jeg ikke ha samvær med dem. fordi min øko ikke klare det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anon_* Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Savne guttan mine så jævlig.Pga innkasso å drit kan jeg ikke ha samvær med dem. fordi min øko ikke klare det. Skjønner veldig godt at du savner dem. Har barn selv som får se meg mye mindre enn de burde, pga mødre som utøver "eierett". Har du en plan med økonomien din da? Vet du at du kan oppsøke sosionom (på sosialkontor ELLER sykehus, institusjoner etc) og få økonomisk rådgivning (uten å nødvendigvis be om sosial stønad)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg