Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg hater meg selv. Hadde endelig muligheten til å ha sex med ei jente i går. Jeg har bare hatt sex med én jente tidligere, og vet egentlig ikke om jeg får muligheten igjen noengang. Lå nakne sammen i senga, men jeg fikk den ikke opp. Hun begynte til og med å gråte. Så i dag igjen fikk jeg henne til å gråte, fordi jeg fleipet om "uekte barn" (bare at noen barnestatuer var blittt til stein fordi de er uekte barn) som hun tydeligvis er.

Er en fattig trøst at jeg lå i senga med ei naken jente ++. Jeg vet ikke om jeg kan tilgi meg selv for at det gikk til helvete, for det er faktisk TVILSOMT at jeg får sjansen igjen på LENGE.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld at jeg sier det, men hvor har du fått det fra at barn født utenfor ekteskap blir til statuer? Skjønner at det bare var fleip, men noe dummere har jeg ikke hørt på lenge. Er det gammel overtro som jeg ikke har fått med meg? Var ikke noen morsom spøk i alle fall.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar

Det med at du ikke får den opp skjer ALLE av og til. Som oftest gjør det under stress, usikkerhet osv.

Du må ikke hate deg selv for det, det er en del av oss.

Er ufattelig kjipt og selv om jeg har vært sammen med hun jeg er sammen med nå i noen år så syns jeg det er dritkjipt

, men det er ikke din skyld. Og du kommer garantert til og få muligheten igjen. Ikke stol på alt hjernen sier, den sier mye tull til oss.

Ps: Jeg har vært så forbanna på snabben min at jeg har hoppet naken rundt i rommet og knipsa den for og straffe den.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Unnskyld at jeg sier det, men hvor har du fått det fra at barn født utenfor ekteskap blir til statuer? Skjønner at det bare var fleip, men noe dummere har jeg ikke hørt på lenge. Er det gammel overtro som jeg ikke har fått med meg? Var ikke noen morsom spøk i alle fall.

Vi gikk ved en kirke/kirkegård og fleipet om forskjellige ting. Aldri hørt noe om statuer og uekte barn, det var bare noe jeg sa.

Alt vi sa var ikke like morsomt, og det skjønner jeg heller ikke at det må være. Hadde hun ikke vært "uekte barn" ville det ikke vært noe stress.

Lenke til kommentar
Du har selvfølgelig truffet spikeren på hodet.

Det stemmer ganske så mye.

Det jeg anbefaler deg å gjøre, er å eksperimentere litt. Hva passer deg av sosial omkrets? Er det å være med venner som er mer utadvendt på denne måten, eller kanskje venner som er mer av ditt slag? Kanskje det beste er å prøve helt på nytt, søke etter nye venner, ærfare sosiallivet på nytt. Aller viktigst er å finne den sosiale omgangskretsen som fremmer din evne til å gjøre som du vil. Hvilken personlighet speiler dette best av på deg?

Lenke til kommentar
Alt vi sa var ikke like morsomt, og det skjønner jeg heller ikke at det må være. Hadde hun ikke vært "uekte barn" ville det ikke vært noe stress.

Nei, det er jo klart. Uheldig der. :ermm:

Vel, får håpe det ordner seg. Jeg hadde ikke begynt å gråte hvis det var meg. Å bli født utenfor ekteskap er jo blitt helt vanlig. :)

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar

Nei, det er jo klart. Uheldig der. :ermm:

Vel, får håpe det ordner seg. Jeg hadde ikke begynt å gråte hvis det var meg. Å bli født utenfor ekteskap er jo blitt helt vanlig. :)

Hun er nok ganske religiøs, selv om hun tar litt avstand fra noe av det hun er oppdratt med. Jeg kan fortsatt lukte henne... :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Snip.

Eg er 18 år, det står vel i profilen. :)

Vidare ut over det vel eg å ikkje svare på spørsmåla om årsakar, problem og så vidare då dette for min del blir i overkant personleg over nettet, sjølv om eg har lufta litt tidlegare.

Lenke til kommentar
Snip.

Eg er 18 år, det står vel i profilen. :)

Vidare ut over det vel eg å ikkje svare på spørsmåla om årsakar, problem og så vidare då dette for min del blir i overkant personleg over nettet, sjølv om eg har lufta litt tidlegare.

Ok. Dette må jeg selvsagt respektere :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det gir mening. Du skriver at du kutter deg selv, men problemet blir for ille. What the hell?
Jeg ser ikke at det ikke skulle være logisk, sånn egentlig,

Det er ikkje alt som alltid er like logisk. Dykk er jo ikkje meg, så. :)

Lenke til kommentar

Du fødtes i en mudret andedam,

og du var hele slektens sorg og skam.

De ropte som med en og samme tunge:

"Du store Gud! Det var en vanskapt unge!

Så hvit og rar og stygg, - nei kjære vene,

tenk vi som ellers er så pene!

Enhver som er oss lik og vil oss ligne,

ham skal vi både verne og velsigne.

Men er man annerledes - rent ut sagt:

fortjener man vår dypeste forakt.

Og slik en bytting bør jo snarest tape

sin aktelse i andeborgerskapet!

Ja, ikke sant? Det er vår rett å klandre

enhver som ikke er som alle andre?

Ja vel, det er en skjebne som vi kjenner:

den frie fugl som fødtes mellom ender.

Det er vel ikke rart at folk fordømmer

et vesen som født som flyvedrømmer?

Men når det blir for trangt i andreringen,

da letter du en morgenstund på vingen,

og rett for nebbet på dem alle sammen

går du til værs fra hele andedammen.

Du lar dem tro og mene hva de lyster

og suser bort mot fjerne sommerkyster!

Akk, hvordan skulle andeflokken ane:

din hemmelighet - var den at du var svane!

Og hvordan skulle ender kunne kjenne

at nettopp slik bør eventyret ende?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...