Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har ikke sett sønnen min på over et år. Lenke til kommentar
Gjest Guest_redd_* Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ufff.. er helt på bunn nå. Får ikke sove. Har et fag på skolen, som jeg stryker i. Jeg forstår bare ikke matte. Det er helt jævlig. Ligger og bekymrer meg.. lurer foreldre og lærere med at jeg jobber med det.. _hater_ det over alt på jord, jeg eier ikke motivasjon til å jobbe med det. vet ikke hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ugh,matte, GUD som jeg hatet det. Gla jeg er ferdig med slikt. Om du går vidregående,kan du satse på 2`r. Evt satse på muntlig examen(long shot) Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Matematikk er menneskelig logikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 You get a cookie Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ufff.. er helt på bunn nå. Får ikke sove. Har et fag på skolen, som jeg stryker i. Jeg forstår bare ikke matte. Det er helt jævlig. Ligger og bekymrer meg.. lurer foreldre og lærere med at jeg jobber med det.. _hater_ det over alt på jord, jeg eier ikke motivasjon til å jobbe med det. vet ikke hva jeg skal gjøre... Og det er grunnen til at jeg slipper matte i år. Må være noe av det jeg avskyr mest i hele verden. ^^, Lenke til kommentar
Gjest Uvist Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 I dag har jeg hatt det bra Ikke det at jeg har opplevd noe så sykt bra eller jeg har hatt noe spesiell lykkefølese. Så en kan vel heller kalle det en nøytral dag. Idag har jeg iallefall ikke følt den konstante utmattelsen, trøttheten osv som jeg normalt føler. Det er egentlig veldig vanskelig å utrykke følesen, men det er mulig det er det som er sykdommen depresjon / biapole lidelser osv(mangel på endorfin til hjernen eller hva nå enn det heter). Depresjon er jo trossalt en syktdom og ikke en tilstand. Selv om det som oftest er en følge av en tilstand (dårlig selvbilde, synes synd på seg selv +++ en hel del andre årsaker) Kan hende jeg tar feil her, mn mn. For meg har det vært som å være konstant våken, men er alikevell sinsykt trøtt. Aldri få lov til å hvile eller sove, men men heller presse seg selv til å leve videre. Følelsen av å leve på overtid. Eneste grunnen til at en holder seg i livet er I hensyn til familie og venner eller håp om at det er bedre dager i vente. Frykten for å bare gi opp og gå glipp av "what could have been", uansett hvor forferdelig det er og har vært psykisk de siste 10 årene. Jeg har aldri gått til psykolog, eller fortalt noen hvordan jeg har det. Selv etter 11 år med trolig depresjon, selvmordstanker, utbrenthet og det at jeg hadde lavt selvbilde da jeg var yngre. Der er ikke det at jeg synes synd på meg selv eller har så dårlig selvtilit(eller mulig jeg har(vet egentlig ikke), men gir egentlig litt faen) Jeg har bare iløpet av de siste årene rett og slett gitt faen, pressa meg selv videre, ignorert det, skjult det, lagd fasader og spilt et skuespill for meg selv og andre om at jeg har det bra. Har dermed blitt følesesløs, nøytral og passiv. Men uansett, idag har jeg hatt det bra , og jeg skal nyte det så lenge det varer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg er så forbanna lei. Hva? Jeg vet ikke.. alt. Skole, forventninger, meg selv, alt. Er aldri opplagt til en dritt, er et ork å gå på skolen, smile hele forbanna dagen, være en del av dette drittsamfunnet. Være en verdiløs spillebrikke i denne leken, skuespielle, eller hva jeg skal kalle det. Ikke klarer jeg å holde på masken heller, gråten kommer helt plutselig på meg når jeg misnt venter det, og i slike utrolig passende situasjoner som feks på bussen. Jeg vil ikke være ustabil jævel lengre. Føler meg bare dritt om dagen, bare er til bry med alt og alle. Vil så gjerne bare synke i jorden og forsvinne av og til. Jeg er så forbanna patetisk, klarer ikke en dritt, jeg er bare svak, liten og redd. Skulle øsnke jeg fikk sove og slapp å våkne opp so den patetiske dritten jeg er. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Føler meg ikke i topp stand nå om 14 minutter skal jeg begynne å skrive nynorsk på tentamen. "Jippi!" Det er virkelig det siste jeg trengte. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Mitt elskede dyr og trofaste følgesvenn døde igår mens jeg holdt henne i armene mine. Alt var bra søndag. Løp og koste seg. Ikke noe forvarsel. Mandag da jeg stod opp lå hun å sprelte på siden. Klarte ikke å reise seg. Løftet henne inntil meg og 10 min etterpå var hun vekk. Hun døde hjemme hos mammaen sin (meg) og det gikk raskt. Fin måte. Hjemme hos den som elsker henne. Men gjør ikke mindre vondt av den grunn. Jeg savner henne. Vi har vært sammen siden dagen hun kom til verden. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Mitt elskede dyr og trofaste følgesvenn døde igår mens jeg holdt henne i armene mine. Alt var bra søndag. Løp og koste seg. Ikke noe forvarsel. Mandag da jeg stod opp lå hun å sprelte på siden. Klarte ikke å reise seg. Løftet henne inntil meg og 10 min etterpå var hun vekk. Hun døde hjemme hos mammaen sin (meg) og det gikk raskt. Fin måte. Hjemme hos den som elsker henne. Men gjør ikke mindre vondt av den grunn. Jeg savner henne. Vi har vært sammen siden dagen hun kom til verden. Kjipt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det er så trist at du føler det sånn, Anfall. Jeg håper du får bedre tider i møte snart. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Mitt elskede dyr og trofaste følgesvenn døde igår mens jeg holdt henne i armene mine. Alt var bra søndag. Løp og koste seg. Ikke noe forvarsel. Mandag da jeg stod opp lå hun å sprelte på siden. Klarte ikke å reise seg. Løftet henne inntil meg og 10 min etterpå var hun vekk. Hun døde hjemme hos mammaen sin (meg) og det gikk raskt. Fin måte. Hjemme hos den som elsker henne. Men gjør ikke mindre vondt av den grunn. Jeg savner henne. Vi har vært sammen siden dagen hun kom til verden. Uff, kondolerer. Utrolig hvordan man knytter seg til dyra sine, gjør så vondt å miste dem =( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Mitt elskede dyr og trofaste følgesvenn døde igår mens jeg holdt henne i armene mine. Alt var bra søndag. Løp og koste seg. Ikke noe forvarsel. Mandag da jeg stod opp lå hun å sprelte på siden. Klarte ikke å reise seg. Løftet henne inntil meg og 10 min etterpå var hun vekk. Hun døde hjemme hos mammaen sin (meg) og det gikk raskt. Fin måte. Hjemme hos den som elsker henne. Men gjør ikke mindre vondt av den grunn. Jeg savner henne. Vi har vært sammen siden dagen hun kom til verden. Er utrolig trist å miste dyr, er som å miste er bestevenn eller noe. Kondolerer. Har også mistet en hund før da jeg var ganske liten, men husker hvor utrolig mye jeg gråt da hun måtte avlives. For snart ca to år siden måtte vi gi bort to hunder jeg vokste opp med, pga. skilsmisse og greier. Lurer fortsatt av og til på om de er i live og har det bra, hadde vært fint å bare fått sett de en siste gang og at det gikk bra med dem. Det er så trist at du føler det sånn, Anfall. Jeg håper du får bedre tider i møte snart. Er nok bare medisinene som ikke funker skikkelig enda eller noe, så satser på at det går over snart. Lenke til kommentar
lain Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Og der lærte meg igjen å ikke spørre om ting. Blir trekt i "lønn" mest sannsynlig, og må betale tilbake endel tusen i tilegg. Fun med feil som ikke er mine, men som straffer meg. Trodde Nav hadde bedre kontroll enn dette, og her sa de i møte i vår at jeg kom til å beholde det meste av hva jeg "fikk". Men neida, det var feil, nå må planer forkastes og en annen bo situasjon settes på hold. Takken for å ha jobbet ræva av meg i 5 år for å komme tilbake. For de som måtte lure, jobber per i dag, der nav skulle dekke deler av lønna, men det blir smuler ser det ut som. 300 spenn i mnd dekker vel kanskje lunch. Endret 18. november 2008 av lain Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 R.I.P Kulturo.no Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 R.I.P Kulturo.no Ja. Det er faktisk skikkelig trist. Eneste stedet jeg likte å lese anmeldelser. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 For noen fordømte suppehuer, legger ned en side som skriver seriøst om musikk? Det er jo helt tullete og uforståelig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 rett og slett trist, de kunne fjernet mobil istedenfor. Det er min mening da:cry: Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 På et halvt år har jeg brukt ca 1600 kroner på mat. Dette er en liten del av pengene jeg bla har fått av foreldrene mine til å kjøpe klær og andre ting det siste halve året. Ja, sure penger som kunne gått til noe annet og mer fornuftig enn mat. Men det er vel normalt å gå og spise kebab og hamburger med venner? så 1600 kroner blir jo rundt 20 ganger på et halvt år. Noe som bare er ca 3 ganger i mnd. Dette er da ikke altfor mye det vel? Jeg gjør det lite i forhold til veldig mange jeg vet om. Men ihvertfall. Jeg sa til moren min istad at jeg har brukt opp de pengene på mat. For hun trodde jeg fortsatt hadde dem. Og da ble hun kjempe sint! Hun begynte å lure veldig på hva jeg hadde brukt pengene til, og hun trodde faktisk ikke på meg når jeg sa jeg hadde brukt det på mat! Hun ble veldig skeptisk og sa hun lurte på hva jeg faktisk gjorde de gangene jeg dro til Oslo.. At hun en gang tror jeg gjør noe sånt gjør meg veldig sint og skuffa.. Jeg har aldri gjort noe galt i mitt liv, og jeg skjønner ikke hvorfor hun tror noe sånt. jeg synes hun overreagerer noe veldig.. Jeg er skuffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg