Nebuchadnezzar Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hva gjør folket her inne, når de deprimerte tankene kommer ? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) jeg er ganske sterk psykisk. Har opplevd MYE dritt iløpet av livet som hadde knekt de fleste. Men utrolig nok så blir jeg ikke deppa, jeg bare "carer" i det som gjør meg "deppa" med å f.eks høre på no god musikk på pc'n, spiller litt, slapper av rett og slett. Har tankene et anet sted i et par dager. fundert over det i 10år, men skjønner det fortsatt ikke. Like greit. Endret 10. november 2008 av Freak627 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ja det er vel kanskje det, bare du ikke slutter å bry deg om det meste, noe skulle du kanskje brydd deg om... Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 jojo bryr meg om allt anet med venner og familie osv, men når det kommer til deppa tanker, så "forcer" jeg dem bort uten å være klar over det engang (virker det som) Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 du kunne ikke fortelle litt om hva du har opplevd da? Har nemling opplevd ting jeg å. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) jojo bryr meg om allt anet med venner og familie osv, men når det kommer til deppa tanker, så "forcer" jeg dem bort uten å være klar over det engang (virker det som) Har slik som deg opplevd altfor mye dritt når jeg vokste opp og jeg har møtt flere som har den "evnen". Tror rett og slett det er en forsvarmekanisme, positive er at man "klarer" dagen...det negative er det smeller tilbake en dag. Gjorde ihvertfall for meg...så det holdt. Når jeg sier opplevd dritt så mener jeg misbruk, vold, mobbing( både fysisk og psykisk ), overgrep. Endret 11. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva gjør folket her inne, når de deprimerte tankene kommer ? Enten tyr jeg til dumme ting (dvs. skader meg) eller så prøver jeg å gråte det bort, eller så gjør jeg det jeg kan for å ignorere det helt til begeret er fullt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva gjør folket her inne, når de deprimerte tankene kommer ?Jeg tilter litt, slår rundt meg og stresser litt før jeg tar meg sammen, stikker ut, møter folk og får andre ting og tenke på Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Slåss mot dem så godt jeg kan. Av og til vinner jeg, av og til ikke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva gjør folket her inne, når de deprimerte tankene kommer ? Blir overbekymra og redd for alle hendelser som kan føre til oppmerksomhet. Ellers så prøver jeg å bekjempe det i det stille og ikke snakke om det så åpent face2face. Faktisk ingen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hva gjør folket her inne, når de deprimerte tankene kommer ? Hvis det ender med en tung periode så ender det som oftest med at jeg blir inneslutta og dytter alle jeg kjenner vekk ifra meg, utenom det så prøver jeg og gjøre ting så jeg ikke sitter og synker enda lengre ned( lettere sagt enn gjort) Tror det er viktig og ikke "dyrke" deprisjonen, noe som er lett og gjøre syns jeg. Prøve og gjøre ting som kan kanskje muntre deg opp. Alle har sin oppskrift. Når jeg tenker meg om så syns jeg faktisk det er et vansklig spørsmål og svare på siden jeg kan være både på topp og bunn flere ganger i løpet av en dag. Er noe jeg burde bli flinkere på så er det åssen ejg takler det tror jeg. Endret 11. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva gjør folket her inne, når de deprimerte tankene kommer ? Slenger meg på denne. Eg pleier å høyre på Anaal Nathrakh. I verste fall skadar eg meg sjølv på ulike vis, utan å gå vidare inn på det. Det er ikkje ofte eg lar det gå ut øve andre. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nebuchadnezzar: Det er vel veldig individuelt, men jeg begynner vanligvis å gråte, eller så klager jeg til alle på messenger-lista mi. Noen ganger funker det jo, som andre nevnte, å gjøre andre ting. Man kan jo slå på tråden til en kompis (det gjør jeg noen ganger, de har ofte noe smart å si), se på film eller få utløp for sin frustrasjon på en eller annen måte (sykling, trening...). Av og til nytter det dog ikke, og da ender det vel som oftest opp med at man ligger oppgitt under dyna. :| Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Klarer ofte og skyve vekk de dumme tankene. Men det er verst når man har krypt under dynen, da kommer de snikende. Kan ligge timevis og tenke. Noe som gjør meg trøtt Som gir meg dårlige karakter. Som gir meg dumme tanker. Vond sirkel dette... Ja, ja, er vell bare og manne seg opp og bite tennene sammen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva gjør folket her inne, når de deprimerte tankene kommer ? Drikker, triller piller, spiller dataspill (faen meg enda mer effektivt enn masse beroligende), ringer noen, forumhorer for å tenke på noe annet, leser en bok eller rett og slett bare sitter helt apatisk og stirrer rett ut i lufta i flere timer av gangen. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hører på musikk, snakker med dama eller gode venner over msn (siden de bor så jækla langt unna..) Selvskading har jeg greid å slutte med til en viss grad.. Kan slå i vegger og lignende visst jeg blir alt for deprimert eller sinna.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg kan ikke huske sist jeg mistet kontrollen når jeg var sint eller deppa. Må være 4 år siden eller noe. Jeg savner det å kunne gi f. Lash out a bit, om dere skjønner. Nå må jeg bare holde igjen. Klarer ikke slippe taket. Redd for hva som kommer til å skje om jeg gjør det. Lenke til kommentar
pezo89 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hvorfor i all verden skal kjærlighet gjøre så sinnsykt vondt?!? Det er jo strålende når det fungerer som det skal, men love hurts you, it really does :| Edit: Typisk at det skulle komme en skrivefeil der også Jesper du har helt rett i det, det sårer, og vil nok alltid etterlate et merke. men som med alle ting i livet, så lærer man av tragedier, og ting som stikker inn dypt, i allefall det er min tenkemåte, og får å si det sånn, ting som har skjedd i tidligere forhold, har gjort meg mer oppmerksom på nye forhold, tilogmed starta å "lete" litt mer etter ting som minner meg om ting som har skjært seg tidligere i nye forhold, enten får å være obs på det, eller for å prøve å finne en vei rundt det, så det ikke skal gå som tidligere. Greit, er bare 21, så mangler vell litt av den derre "livserfaringen", men får å si det sånn, har vært igjennom mer enn de fleste:) blandt annet å bli vraka plenty av ganger ok, merker at klokka nærmer seg 5, la nettopp merke til at jeg svarte på en 4 år gammal post Endret 12. november 2008 av pezo89 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg kan ikke huske sist jeg mistet kontrollen når jeg var sint eller deppa. Må være 4 år siden eller noe. Jeg savner det å kunne gi f. Lash out a bit, om dere skjønner. Nå må jeg bare holde igjen. Klarer ikke slippe taket. Redd for hva som kommer til å skje om jeg gjør det. Føler det litt som deg, klarer ikke og "tømme" meg lengre. Klarte det når jeg drev og herjet, da fikk jeg iblant et anfall der hele kroppen var i konstant spenn og tårene kom. Var egentlig helt jævlig, men følte meg "lettet" etterpå. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hva gjør dere, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg