kakesjef Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Gutt 16: Drit i det, det er ikke noe å skamme seg over! Bare si det som du er, du er ikke den sterkeste, men på andre felt er du bedre enn noen andre igjen slik er det bare. Bare gå på, gjør ditt beste, ikke prøv å gjem vekk at du ikke har så mye muskler å rutte med. Prøve heller å stå for det... Slik klarte jeg meg gjennom ungdomskolen/videregående. For meg var det andre ting som ikke funket. Jeg kom ikke i stemmeskifte før jeg var godt ut i andre klasse. Det plaget livet av meg, men jeg bare sto for det, gjemte meg ikke vekk. Skaffa meg heller et image som gjorde det lettere å stå fram som den jeg var. Endret 5. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Gjest Anonym 16 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du sier noe der. Bare så jæ**a drit hele greiene. Tror desverre ikke jeg klarer å gå til gymtimen for å få stryk Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det gir læreren et utrolig mye bedre inntrykk om du møter opp enn om du skulker... Gå på timen er mitt råd, i værste fall kan du jo ta en prat med læreren og fortelle akkurat hva du føler, selv om jeg kan tenke meg det ikke er like enkelt. Lenke til kommentar
Gjest Anonym 16 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Frister noe sinnsykt å slå hånda så hardt i veggen at den brekker. At gymlæreren får et bedre inntrykk hjelper ikke det faktumet at jeg garantert!!!!!! kommer til å bli mobbet osv pga det Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Utrolig kjedelig at du skal ha det slik, jeg vet ikke hva jeg kan gjøre. Du skulle gått på musikklinja der var det om å gjøre å gjøre det dårligst i gymtimene Jeg håper det ordner seg for deg på en eller annen måte! lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Frister noe sinnsykt å slå hånda så hardt i veggen at den brekker. At gymlæreren får et bedre inntrykk hjelper ikke det faktumet at jeg garantert!!!!!! kommer til å bli mobbet osv pga det Du må heve deg over eventuell mobbing, jeg vet det er ekstremt vanskelig, har selv blitt mobbet i mange år. Drit i hva andre folk måtte si, ikke la det gå inn på deg at de slenger all slags drit etter deg. For innerst inne må du tenke at de uansett bare er idioter hele gjengen, og at de ikke vet bedre. Så gå på skolen i morgen, gjør ditt beste i gymtimen. Og skulle du bli mobbet så ikke la det gå inn på deg. Mobbing på grunn av slike småting varer sjeldent lenge uansett. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 De som eventuelt skulle mobbe deg kan ikke få ødelegge livet ditt, de er ikke verdt det! Gjør ditt beste vi støtter deg 100% her hvertfall! Lenke til kommentar
Gjest Trist Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har en vond klump i magen som jeg så gjerne vil ha bort:( Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Da jeg gikk på ungdomsskolen (grøss, det begynner å bli en del år siden) hadde vi hangups-test, og jeg klarte 0,75 (tre-kvart) hangups. Etter litt vennskapelig erting gikk jeg hjem, og begynte å trene på dem. Etter en uke tok jeg 4, og litt senere 9 eller 12. Da gikk jeg liksågodt opp til gymlæreren og sa jeg hadde trent på egenhånd, og ville ha et oppdatert tall i blokka. Det virket som han tok det positivt. Om du trener deg opp og slår dem neste gang protokollen føres, kan du til og med kødde litt tilbake. Mao., gymkarakteren din blir langt fra ødelagt etter én dårlig dag. Endret 5. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ho vil aldri bli min, sjølv om me har minner saman.Ho har ny kjerast. Helvete. Helvete. Helvete. Føler med deg. Og selv om det er mager trøst; så blir det enklere å takle med tid og gode venner. Den store hjertesorgen man får blir lettere å takle etterhvert, selv om det tok godt år fra meg. Du vet, sånt går vel egentlig ikke over før man finner en annen man vil bruke energi og tanker på. Lenke til kommentar
Gjest Trist Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har opplevd det samme og vet godt hvordan det er Milanjo. Håpr du får det bedre snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Føler med deg. Og selv om det er mager trøst; så blir det enklere å takle med tid og gode venner. Den store hjertesorgen man får blir lettere å takle etterhvert, selv om det tok godt år fra meg. Du vet, sånt går vel egentlig ikke over før man finner en annen man vil bruke energi og tanker på. Takk. Tusen takk. Saka er berre at det faktisk heldt på å gå den gode vegen. Eg har vore på festar o.l, og i det heile tatt kjend varmen frå vener på eit vis eg aldri har før, men så skjer dette, og det er jo ikkje til å unngå. Eg angrar sårt på kva eg gjorde i går kveld, sjøl om eg hadde lova meg sjølv å aldri gjere det meir. Nokon som veit kordan ein tek best vare på ferske sår og kutt? Eg pleiar å smørja dei inn med fuktigheitskrem. Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Man behøver ikke å trene så mye for å bli helt grei sterk faktisk. gikk fra 5 pushup til 60 på få mnd.. ble overraska selv hvor lett det egentlig er... || ikke det at jeg er sterk NOR at å ta 60 pushup betyr at man er STERK.. men, man føler seg mye sterkere og selvtilliten går opp kanskje det er en løsning Guest_Anonym 16_* press deg selv og tren enkle øvelser hver gang før du går i dusjen hjemme... skal love deg, etter 2 uker vil du se resultat som vi vil bli overrasket over. Endret 6. november 2008 av probin Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 I dag har jeg hatt en god dag, jeg har sett tegn til at den sosiale angsten og stammingen min er overkommelig, og ikke et megasvært hinder som jeg ikke kan overkomme. Jeg har klart en hel dag uten at den sosiale angsten har tatt helt overhånd, og jeg har nesten ikke stammet i dag. Det er faktisk håp i enden av tunnelen. Jeg tror mange av dere ikke aner hvor sinnsykt deilig det er og bare kunne prate, uten og måtte tenke seg om i flere minutter om hvordan en skal si en setning slik at en stammer minst mulig, uten og utelate og si hva en føler for fordi en ikke orker _enda_ en setning med stamming. Og bare kunne prate, og klare og holde en samtale med en person uten og bruke halve tiden på og komme med noe den som hører på faktisk kan skjønne. Men, jeg tror dette er kortvarig, snart er jeg sikkert tilbake nedi same gamle gjørma, men nå vet jeg at det er et lite håp der ute. Og jeg vet jeg kan leve lenge på denne dagen. Ikke si til deg selv at det er kortvarig, mate...du vet like godt som meg hvor mye vi kan gjøre med psyken med bare ord. Er flott og høre at du endelig har fått en dag uten styr og dritt Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Pac-Man... et spm eller 2? Snakker du mye i mic? med andre folk rundt om kring i verden? om du gjør, stammer du da? føler du angst da? okey, det ble litt fler spm desverre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Pac-Man... et spm eller 2? Snakker du mye i mic? med andre folk rundt om kring i verden? om du gjør, stammer du da? føler du angst da? okey, det ble litt fler spm desverre Snakker svært sjeldent i mic, men kan tenke meg at jeg hadde begynt og stamme ja. Føler ikke noen angst, en stammer svært sjeldent på grunn av frykt eller angst. Det bare "skjer". Vil du vite mer rundt stamming har wikipedia en ganske god artikkel rundt stamming. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gaa! Sliten. Lekser, en fysikkrapport, en kjemirapport og to prøver denne uka, og jeg kommer ikke hjem før over halv ni hver kveld pga. øving til en oppsetning jeg er med på. Drar hjemmefra klokken 0700, og er hjemme igjen 2030. Stress! Matteprøva i morra kommer til å gå rett i dass. Vektorer! Gaa!! Sånn. Det var det. =) Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Holder på å ta betablokkere mot røde kinn, startet med 25mg(1 pille à 25mg), men dette hadde ikke noen særlig virkning, så nå skulle jeg øke dosen til for å se om det skjer noe, hvis ikke så er den eneste løsningen laserbehandling, noe som jeg ikke har råd til. Blir så fortvilt at slike kosmetiske inngrep ikke blir dekket. Skulle ta 50mg og komme tilbake om 3 uker, men får teste med 75mg evt 100mg siste uka som er innenfor en normal dose for voksne(50-100mg). Har heldigvis nok piller til det samt å trappe ned hvis det ikke skulle fungere. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hmm du burde konsentrere deg om andre ting enn å bli kvitt røde kinn. Jeg ser virkelig ikke poenget med det. Dama blir rød av nesten ingenting og da mener jeg skikkelig rosa/rød, blå tenner med engang hun smaker rødvin. Men det er en del av sjarmen og noe jeg liker ved henne. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Desverre er det lettere sagt enn gjort, det er som å ha en plakat foran seg som lyver og forteller alle hvordan du tror du føler deg, fordi for min del så skjer det helt uavhengig av sitasjonen. Når jeg prøvde dekksminke så var livet helt topp skal jeg si det, ingen kunne se mine blodrøde kinn, det som irriterte meg var at selv om jeg følte meg helt komfertabel så ble kinnene rød. Så det er ikke noe jeg bare kan ignorere for å bli kvitt, har bare blitt verre mer årene. Og ja, det at man er litt rød synes jeg er pent på meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg