Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Korka, tru meg når eg seier at det å ikkje sjå kjerasten kvar dag er ein flott ting.

Dykk blir neste tvungne til å setje meir pris på kvarandre, og som regel er det berre for det beitre. :)

Lenke til kommentar

Som Camilla sier - du er ikke den eneste som har det på den måten. Selv har jeg en fantastisk kjæreste, og vi har hatt langdistanseforhold i tre år nå. Det tar på iblant, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

Ja, jeg gleder meg så utrolig masse til jeg får være med kjæresten min igjen.. Vi har snakket mye om sex og sånn i det siste også, og begge to er jomfru og er jævlig kåte XD.. Men for meg er det godt nok å bare holde rundt henne og kysse henne..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ja, jeg gleder meg så utrolig masse til jeg får være med kjæresten min igjen.. Vi har snakket mye om sex og sånn i det siste også, og begge to er jomfru og er jævlig kåte XD.. Men for meg er det godt nok å bare holde rundt henne og kysse henne..

Alt til si tid. :)

Lenke til kommentar

Helvetes dritt-DPS!

Dette går ad dundas. Nå skal kjerringa ha meg til å skrive aktivitetskalender og greier. Og markere for "angst" og "mestring". Fikk utdelt tre ukeskjemaer. Hver dag er oppdelt i totimers intervaller. Veit akkurat hva som kommer til å skje. Om 14 dager, når jeg skal tilbake, så kommer hu bare til å bli oppgitt og spørre om jeg i det hele tatt har prøvd. Eller så kommer hu til å konkludere med at jeg er "frisk", men bare lat.

Tror jeg må finne på noen fake aktiviteter å føre opp for syns skyld eller noe...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Michael_*
Hvorfor må jeg alltid finne ut av ting i etterkant slik at jeg må stresse for å få ting ordentlig? :shrug:

fordi du ikke følger med:)

Lenke til kommentar

2 kåte, forelska personer..hoho :love:

Det skjer når det skal skje :yes: uansett så håper jeg du har det litt bedre for tiden=)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Takkar for tips.

Eg blir gal, gal i hovudet. Kvifor kan eg ikkje berre la ho leva sitt eige liv? Eg meinar, det var "bare" DEN personen i livet mitt som glapp ut av nevane mine. Kvifor blir eg så dårleg i magen berre eg veit ho har blitt kjend med ein som er tre år eldre? Det er jo bra at ho får seg vener, når ho tross alt flytta så langt.

Så godt som saman. Nydeleg.

Lenke til kommentar
Helvetes dritt-DPS!

Dette går ad dundas. Nå skal kjerringa ha meg til å skrive aktivitetskalender og greier. Og markere for "angst" og "mestring". Fikk utdelt tre ukeskjemaer. Hver dag er oppdelt i totimers intervaller. Veit akkurat hva som kommer til å skje. Om 14 dager, når jeg skal tilbake, så kommer hu bare til å bli oppgitt og spørre om jeg i det hele tatt har prøvd. Eller så kommer hu til å konkludere med at jeg er "frisk", men bare lat.

Tror jeg må finne på noen fake aktiviteter å føre opp for syns skyld eller noe...

Skal det virkelig så lite til før du mister troen på et opplegg? Om du veit hva som kommer til å skje, så gjør det sånn du føler det blir hver dag, GJØR det.

Du var, for 2 uker siden, villig til å gi ting en sjanse. Nå gidder du ikke, fordi en dust inni hodet ditt forteller deg at han vet hvordan det her går.

Gjør det du kan.

Lenke til kommentar
Helvetes dritt-DPS!

Nå er du en sopp L4r5 (beklager), men du får ikke lov til å begynne og tvile på sykdommen din i tilegg eller generelt opplegget. Det er en grunn til at hun vil at du skal gjøre det....en av de er for og finne ut om noen spesielt trigger angsten foreks. eller ting du mestrer=)

Hun kan ikke konkuldere deg med frisk med noe sånt, du er langt ifra lat...du har jo for søren meg greid mye :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest guest11

Jeg vet om det. Så vet dere det. Men det visste dere nok fra før. Dere vet jo alt.

Og det får meg til å så godt som hate min beste venn.

Fordi dere har tatt ham.

Og jeg greier det faktisk. Jeg hater deg nesten. Men ikke helt.

Jeg hater meg selv. For at dere kan gjøre dette.

Som det svekkede flokkdyret på savannen, som løvinnene går etter. Rett i strupen. Snart.

Men så langt er det ikke kommet enda. Dere sniker dere bare framover. Skjuler dere.

Påstår at jeg vet hva som er sant, og at det er det dere sier.

Men jeg vet om det. Hva dere gjør.

("Dere" er ikke noen spesielle personer jeg snakker om. Ikke her i alle fall.)

Lenke til kommentar
Gjest Anonym 16

Satan som jeg hater å være drittliten og skamsvak, er en 16 år gammel gutt btw. Skal ha styrke-test imorgen, kommer garantert til å stryke å drite meg totalt ut. Greier faen meg ikke løfte meg opp etter en stand engang, selv om jeg bare veier rett over 50 kg :cry:

Får vel finne på en unnskyldning for å gå hjem før gym-timen imorgen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

I dag har jeg hatt en god dag, jeg har sett tegn til at den sosiale angsten og stammingen min er overkommelig, og ikke et megasvært hinder som jeg ikke kan overkomme. Jeg har klart en hel dag uten at den sosiale angsten har tatt helt overhånd, og jeg har nesten ikke stammet i dag. Det er faktisk håp i enden av tunnelen.

Jeg tror mange av dere ikke aner hvor sinnsykt deilig det er og bare kunne prate, uten og måtte tenke seg om i flere minutter om hvordan en skal si en setning slik at en stammer minst mulig, uten og utelate og si hva en føler for fordi en ikke orker _enda_ en setning med stamming. Og bare kunne prate, og klare og holde en samtale med en person uten og bruke halve tiden på og komme med noe den som hører på faktisk kan skjønne.

Men, jeg tror dette er kortvarig, snart er jeg sikkert tilbake nedi same gamle gjørma, men nå vet jeg at det er et lite håp der ute. Og jeg vet jeg kan leve lenge på denne dagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...