Luringfax Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg skal ta sprøyte i morgen!! Sånn helt serriøst, jeg tror jeg har den største sprøyte-skrekken i verden, og jeg blir fornerma om noen sier at dette er et meningsløst innlegg. Buhuu. Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Sliter litt sykisk og fysisk . lider litt av Hypokondri og jeg blir snart Banka Opp av noen... : ( Noen sanger jeg hører på når jeg er deppa . Gorillaz - El Manana Unkle - Lonley Soul Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Helvette... Fikk mer dårlige nyheter idag... Greier faen ikke slutte å kutte meg lengre.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Helvette... Fikk mer dårlige nyheter idag... Greier faen ikke slutte å kutte meg lengre.. Jo, det gjør du, men du må jobbe for det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Helvette... Fikk mer dårlige nyheter idag... Greier faen ikke slutte å kutte meg lengre.. Og slutte medk utting er som og slutte med andre ting. Det komemr dager som er tøffere enn andre, da må du huske på hva de arrene du får på fysisk og pyskisk...for det er bare en måte og undertrykke de virklige smertene. En teit måte er og ta en strikk( kanskje litt tykk en så du kjenner det ), og hvis du kjenner du vil kutte deg så sett deg ned og dra i den strikken...og slipp den. Du kjenner ikke så mye, men når du gjør det så skal du tenke på hvorfor du ikke har godt av og kutte deg selv. Høres kanskje teit ut.........men du tar ikke skade av og prøve det. Det blir bedre en dag, har vært i lignende settinger som du er i nå og du kan ikke slutte og håpe at en dag blir tingene bedre=) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Veldig greit med ein slik tråd. Hjelper meg jo å sjå ting i perspektiv, men for faen. Livet er forjævlig. Kjipt som faen. Ingenting å se frem til. Berre å døy. Eg forstår ikke kvifor. Eg prøver å vere positiv. Men eg greier faen ikkje å la vere å bli depressiv. Sjøl om eg nokon gonger er glad, fordi eg ikkje tenker meg om, bler eg alltid deppa igjen. Når eg ser meg sjøl. For ein jævla tapar eg egentleg er. Alle er tapere. Ingen vinn i dette som med kaller livet. Alle døyr. At dei levde lykkeleg alle sine dager er berre sprøyt. Ingen lever lykkeleg. Og iallefall ikkje lenge. Folk trur at dei kan sminke det til med å kjærleik, men eigentleg er samfunnet kald og totalt blotta for kjensler. Folk bryr seg berre om seg sjølve, og sitt. Det gjeld om å vise minst mulig kjensler - vere sterkast mogleg. Aldri vise korleis ein egentlig føler. Fortel du at du er lei av livet får du garantert emo-stempel for life. Eg er vel faen ikkje emo. Jævla forvetningspress. Samfunnet forventer for mykje av enkeltindivider. Det føles utruleg godt å få det ut. Nokon ganger føles berre alt så meiningslaust. Eg antek eg ikkje har mykje å klage over. Men det er no godt å få det ut iallefall. Takk trådstarter Endret 3. november 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 En teit måte er og ta en strikk( kanskje litt tykk en så du kjenner det ), og hvis du kjenner du vil kutte deg så sett deg ned og dra i den strikken...og slipp den. Takkar for tips. Eg blir gal, gal i hovudet. Kvifor kan eg ikkje berre la ho leva sitt eige liv? Eg meinar, det var "bare" DEN personen i livet mitt som glapp ut av nevane mine. Kvifor blir eg så dårleg i magen berre eg veit ho har blitt kjend med ein som er tre år eldre? Det er jo bra at ho får seg vener, når ho tross alt flytta så langt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Takker for tips ihvertfall... Det jeg ikke skjønner er hvorfor i helvette jeg må ta støten av ting andre har bestemt eller gjort? Hvorfor må jeg bo 10timer med buss unna kjæreste, familie og venner? Hvorfor må jeg bo her imot min vilje.. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg bare kan få flytte inn hos noen i gamlebyen.. Hvorfor kan ikke mamma bare se hva som er best for meg og slutte å holde meg tilbake imot min vilje? Hva faen har jeg fortjent til å få livet mitt snudd opp ned til et direkte helvette...Faen så jeg hater livet mitt, det er faen ikke verd å leve lengre.. Jeg har ingenting positivt i livet mitt lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har ingenting positivt i livet mitt lengre. Sa han som hadde kjærast. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Såklart...Kjæresten min er en ganske stor trøst og bestevennene jeg har, dog de bor 10timer unna med buss, det som er det kjipe... Jeg er så utrolig redd for å miste henne, og det er så utrolig kjett at jeg bor så langt unna henne..Fikk bare tilbringt 2 timer med henne før jeg dro! :O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg bor i Bergen og typen min i Trøndelag. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Uansett så betyr ikke kjæreste det som samme som bare glede og lykke i livet. Kan godt være deppa selv om man har 1000venner og damer ventende på deg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Takker for tips ihvertfall... Det jeg ikke skjønner er hvorfor i helvette jeg må ta støten av ting andre har bestemt eller gjort? Hvorfor må jeg bo 10timer med buss unna kjæreste, familie og venner? Hvorfor må jeg bo her imot min vilje.. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg bare kan få flytte inn hos noen i gamlebyen.. Hvorfor kan ikke mamma bare se hva som er best for meg og slutte å holde meg tilbake imot min vilje? Hva faen har jeg fortjent til å få livet mitt snudd opp ned til et direkte helvette...Faen så jeg hater livet mitt, det er faen ikke verd å leve lengre.. Jeg har ingenting positivt i livet mitt lengre. Er ikke kult å bli påtvunget sånt og man sitter der og føler at det som skulle vært bra har andre ødelagt for deg. Men det du er i nå er en overgang, du må ikke sitte og tro at sånn blir det resten av livet. Vet det er knalltøft og skulle ønske jeg kunne gjøre mer enn å skrive. Du får livet ditt tilbake, bare hold ut den tida det tar. Nei, du fortjener ikke og ha det sånn, du har sikkert spurt deg selv om hva du har gjort for å fortjene dette? Du har ikke gjort noe....er bare livet som er fattelig urettferdig. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg bor i Bergen og typen min i Trøndelag. Hvordan går det? Har dere vært sammen lenge? Jeg er så utrolig redd for at dama mi kommer til å miste følelsene for meg eller bli sammen med en annen.. Er det veldig dyrt å reise med buss fra Oslo til Møre og Romsdal egentlig? Det er ganske vanskeli å få tid til å reise dit utenom ferier og slikt... Idag er det også 1 måned siden jeg og dama ble sammen, og siden vi så hverandre sist.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvordan går det? Har dere vært sammen lenge? Jeg er så utrolig redd for at dama mi kommer til å miste følelsene for meg eller bli sammen med en annen.. Er det veldig dyrt å reise med buss fra Oslo til Møre og Romsdal egentlig? Det er ganske vanskeli å få tid til å reise dit utenom ferier og slikt... Idag er det også 1 måned siden jeg og dama ble sammen, og siden vi så hverandre sist.. Snakkar dykk mykje saman? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hver dag, på msn, tekstmeldinger og telefonsamtaler.. Vi snakker sånn ca...4-7 timer hver dag på msn, og vi sender meldinger til hverandre når vi ikke er på msn.. Hun ringer med på kveldene og Men denne uka har hu arbeidsuke på en stall, så hun kan nesten ikke være på msn i det hele tatt..Har sendt et par meldinger idag, men hun har ikke vært på msn i hele dag :/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg bor i Bergen og typen min i Trøndelag. Hvordan går det? Har dere vært sammen lenge? Jeg er så utrolig redd for at dama mi kommer til å miste følelsene for meg eller bli sammen med en annen.. Er det veldig dyrt å reise med buss fra Oslo til Møre og Romsdal egentlig? Det er ganske vanskeli å få tid til å reise dit utenom ferier og slikt... Idag er det også 1 måned siden jeg og dama ble sammen, og siden vi så hverandre sist.. 8 måneder snart, det går faktisk veldig fint, og tro meg, vi snakker mindre enn det dere gjør. x) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Oi..heh Jaja, det går mye bedre med meg nå etter at jeg har fått snakket litt ut om det..Får se fremover hva som skjer eller ikke skjer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tror ikke det er så dyrt med buss....spørs åssen man definerer dyrt da..uansett...300-400kr tenker jeg. Tok kan man finne til 195kr tror jeg=) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 for stundent er det ikke så veldig dyrt, men som fluesopp sa noen hundringser må du regne med å legge i, men det vil det vel være verdt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg