Tor45000 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 deppa , pga anmeldelse. hadde tenk meg ut på mine tokter på halloween ble litt eggkasting osv men ikke på folk eller hus. neste dag ble jeg anmeldt for noe jeg ikke hat gjort . kos hæ ? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva kastet du på da? Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 hmm , pappa smilte å sa akkurat det samme , for det meste veier i gresssletter. MEN Naboen vår , lærer på skolen min hadde fått huset sitt egget ned a folk i fra klassen der han underviste . men seff hadde alle de garr gitt skylla på meg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Faen ta!!! Jeg visste det var liten sjangse for at hun kom til å komme. Men når jeg tilbyr henne å bare betale 500kr, og til og med over flere måneder, så regner jeg med at hun kommer på en bedre unnskyldning enn at hun ikke har råd. Hun HAR råd, jeg vet det. Ikke er det det at hun misliker at jeg betaler over halvparten heller. At jeg legger ut. Faen, jeg kan la være å gi henne julegave, hvis hun synes jeg legger ut for mye. Men neida, hun har ikke råd. Men om jeg bestemmer meg for å dra til psykolog, og vil ha henne med, da skal hun liksom komme? Det er ingen jævla logikk i det. Med andre ord risikerer jeg at det blir som sist, og det sliter så jævlig på! Fatter ikke hvorfor jeg kom på ideen i utgangspunktet. Idioti. Jeg burde ha lært. Burde ha visst at jeg bare lager meg et kunstig håp som er dømt til å knuses. Kan du ikke si det slik det er til henne, at hun skuffer deg? At det ikke er logisk? Har hun sagt hun skal komme om du bestemmer deg for det? Lenke til kommentar
Gjest guest11 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kan du ikke si det slik det er til henne, at hun skuffer deg? At det ikke er logisk? Har hun sagt hun skal komme om du bestemmer deg for det? Ja, gjentatte ganger. Og nei, det kan jeg ikke si til henne. Jeg skal da ikke tvinge henne til noe hun ikke vil! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Men du kan påpeke at hun burde være ærlig med deg... Lenke til kommentar
Gjest guest11 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Men du kan påpeke at hun burde være ærlig med deg... Du tror ikke ei jente med bulimi sliter nok som det er, uten at "vennene" skal begynne å beskylde henne for å lyve? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Håper du ser feilen i den setningen der............. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sa ikke akkurat du at hun løy? Det ser sånn ut i innlegget ditt. Da beskylder du ingen for det. Da sier du det som det er, og kanskje hun kommer allikevel. Jeg tror hun ikke kommer fordi hun ikke orker, fordi det er vanskelig, fordi hun trenger et puff bak så hun kommer seg avgårde... Lenke til kommentar
Gjest guest11 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Håper du ser feilen i den setningen der............. Hva er feil i den setningen? Må en bulimiker lyve? Sa ikke akkurat du at hun løy? Det ser sånn ut i innlegget ditt. Da beskylder du ingen for det. Da sier du det som det er, og kanskje hun kommer allikevel. Jeg tror hun ikke kommer fordi hun ikke orker, fordi det er vanskelig, fordi hun trenger et puff bak så hun kommer seg avgårde... Hun lyver ikke, hun finner på unnskyldninger for seg selv og andre. GIDD å tolke alt jeg skriver, da! Jeg vil da for faen ikke at hun skal komme fordi hun får dårlig samvittighet av å ikke komme. Det hjelper ikke akkurat hvis jeg forteller om angsten jeg fikk sist, og sier at jeg frykter det skjer igjen hvis hun ikke kommer. _Jeg_ driver ikke med tvang her. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Ikke det jeg mente, selv om hun har en sykdom så er det lov å ta opp ting. Hun får ikke sjokk for det, og ta opp ting er en del av det å være venner. Du tvinger ikke selv om du forteller åssen du føler det. Endret 1. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest guest11 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ikke det jeg mente, selv om hun har en sykdom så er det lov å ta opp ting.Hun får ikke sjokk for det, og ta opp ting er en del av det å være venner. Hvorfor skal jeg gi henne enda mer dårlig samvittighet? Dårlig samvittighet for mine problemer. Hun har nok med seg selv uten at jeg skal tvinge alt mitt på henne i tillegg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Så du ser på det å si til en venn hvordan du har det som å tvinge over alt du sliter med( noe jeg mener du ikke gjør ), det kalles å bygge et vennskap og det koster. Og jeg vet åssen det er å slite så jævlig mye at ingen sier noe til deg for de er redd for at du ikke skal tåle mer eller begynne å slite mer. Det går an å si ting forsiktig, og ikke si noe er det verste. Og ikke noe av det jeg sier er ment som et angrep på deg=) Endret 1. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest guest11 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Så du ser på det å si til en venn hvordan du har det som å tvinge over alt du sliter med( noe jeg mener du ikke gjør ), det kalles å bygge et vennskap og det koster.Og jeg vet åssen det er å slite så jævlig mye at ingen sier noe til deg for de er redd for at du ikke skal tåle mer eller begynne å slite mer. Det går an å si ting forsiktig, og ikke si noe er det verste. Jeg ser på det som å tvinge, ja. Å dele er å bygge vennskap. Dessuten vet hun at jeg sliter, så hvorfor skal jeg legge ut om at hun skuffer meg og at takket være henne, så kan det hende at jeg får ei forjævlig helg? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Håper du ser feilen i den setningen der............. Hva er feil i den setningen? Må en bulimiker lyve? Sa ikke akkurat du at hun løy? Det ser sånn ut i innlegget ditt. Da beskylder du ingen for det. Da sier du det som det er, og kanskje hun kommer allikevel. Jeg tror hun ikke kommer fordi hun ikke orker, fordi det er vanskelig, fordi hun trenger et puff bak så hun kommer seg avgårde... Hun lyver ikke, hun finner på unnskyldninger for seg selv og andre. GIDD å tolke alt jeg skriver, da! Jeg vil da for faen ikke at hun skal komme fordi hun får dårlig samvittighet av å ikke komme. Det hjelper ikke akkurat hvis jeg forteller om angsten jeg fikk sist, og sier at jeg frykter det skjer igjen hvis hun ikke kommer. _Jeg_ driver ikke med tvang her. Hva om det faktisk er bra for henne å få seg en tur til deg? Men at hun ikke orker? Akkurat som andre kunne trengt seg en tur et sted, men ikke orker? Men egentlig bør? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Faen, du sier alltid ytterpunktet...klarer du ikke å se en mellomting. Man kan si det var kjipt, behøver ikke å si at helga er ødelagt. Hvis man aldri sier ting som er kritiske til hverandre så bygger man heller ikke. Vennskap er både positivt og kritisk. Det er min erfaring..... Endret 1. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest guest11 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva om det faktisk er bra for henne å få seg en tur til deg? Men at hun ikke orker?Akkurat som andre kunne trengt seg en tur et sted, men ikke orker? Men egentlig bør? Hvis du tenker på meg med det siste der, så kan du dra til.. du vet. Det er bra for henne å stresse en masse, miste mye søvn, etc., for å ha en dag hos meg? I think not. Faen, du sier alltid ytterpunktet...klarer du ikke å se en mellomting.Man kan si det var kjipt, behøver ikke å si at helga er ødelagt. "Det var kjipt at du ikke ville komme i helga. Jeg ble litt skuffa, men det går helt greit, altså!"? Ser du hvor feil det blir? Enten får hun inntrykket av at jeg er glad hun ikke kom, eller så får hun dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er 17 o alkis allerede. Hvor ødelagt kan man bli. Og hvor jvla BRUKR og lurt kan man bli. og ikke minst tragisk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du sitter fremdeles på en pc og klarer å skrive Så lang vei igjen hvis du skal kalle deg ødelagt, hvis du vet du drikker for mye og det går utover hverdagen...så kutter man ned eller søker om hjelp...før du blir totalt ødelagt!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er 17 o alkis allerede. Hvor ødelagt kan man bli. Og hvor jvla BRUKR og lurt kan man bli. og ikke minst tragisk Slapp av. Du er bare 17. Mange som gjør dumme ting i tenårene. Trenger ikke bli slik for alltid. Selv så har jeg tidligere hatt et betydelig forbruk av ulovlige rusmidler. Noe jeg ikke rører i dag. Alle kan forandre seg. Ingenting er tapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg