Eplefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 4-5 timer natten. Den andre tror jeg er dødelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, den andre hørtes i alle fall direkte jævlig ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gikk fra søndag til torsdag uten noe søvn en gang. Det var ikke gøy. Ikke planer om å gjenta den uten noen meget god grunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har problemer med å holde meg våken etter det har gått over et døgn, så jeg hadde nok aldri holdt ut så lenge. Men så føler jeg at jeg har stort behov for søvn ganske, er kanskje pga jernmangel og dritt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Akk nu er livet bare dritt. Problemer uansett hvor jeg enn snur meg. Økonomien er gått i dass, kontakten med mine barn er gått i dass pga øko. Jobben gått i dass pga angst. Deprimert fordi jobben har gått i dass. DEPRIMERT FOR AT LIVET HAR GÅTT I DASS Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Føler med deg. Spesielt den delen med barna og problemene pga angst. Sliter med de to tingene selv. Ikke mye trøst, men du er ikke aleine. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 4-5 timer natten. Den andre tror jeg er dødelig. å? 4-5 funker ikke for meg, er så slapp og jævlig at...Kan ha noe med å gjøre alle medisinene jeg går på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Medisinene jeg fikk fikk meg til å sove lenger, de. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Mine gjør meg slappere, trøttere, og, utrolig nok, gjør det vanskeligere å sovne.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kan sove en middagslur på 4-5 timer jeg! Hehe. Må ha mye søvn, og kan sove fra klokken 23 til to neste dag uten problemer. Siden jeg har hund prøver jeg å sove normalt. Eller "normalt" Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kan sove en middagslur på 4-5 timer jeg! Hehe.Må ha mye søvn, og kan sove fra klokken 23 til to neste dag uten problemer. Siden jeg har hund prøver jeg å sove normalt. Eller "normalt" Er ikke det at jeg ikke trenger mye søvn, er det at jeg ikke får mye søvn.. Lenke til kommentar
Gjest guest11 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg leste en veldig sterk historie i kveld, om en ung tobarnsmor som fikk diagnosen kreft. Kan leses her. Jeg skulle så gjerne ha byttet med henne. Ikke for å bare snakke drit, men jeg skulle det. Hun var tobarnsmor, kone, venninne. Hun var positiv, en stor del av mange sitt liv, glad, lykkelig, fornøyd med livet. Hun ønsket sannsynligvis ikke noe mer enn å se barna sine vokse opp, og tilbringe resten av livet med familien. Men sånn skulle det ikke gå, selv om hun forble positiv til det siste. Selv om hun ikke gav opp håpet. Og det er så urettferdig at et slikt menneske, et lykkelig menneske skal dø, når jeg ikke en gang ser fram til morgendagen. "For hver som dør får en leve" har det murret inne i hodet mitt i flere dager. For meg er det sannhet. Det blir et mantra. Hvorfor kunne hun ikke få leve? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) nei det er fryktelig vanskelig å rettferdiggjøre noe slikt. Jeg synes så ofte at det er de som er mest lykkelig, de som har mest mennesker rundt seg som trenger en, som liksom skal få kreft og dø. Kanskje du skal begynne å tenke deg litt om hvor heldig du egentlig er?. Ta vare på livet ditt, gjør noe med det som gjør deg deprimert, tenk over at du får faktisk leve, du er ikke syk, du er frisk, du lever i norge et helt fantastisk land. Du har ugjorte handlinger her i livet! fullfør dem! Kanskje denne moren hadde fullført sine oppgaver her på jorda, kanskje hennes tid var forbi... Endret 30. oktober 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ja................ Jeg orker ikke å lese igjennom det der, ene grunnen er at sånt er så forpu... trist. Det er noen mennesker som klarer å være så positive, men fy faen som det koster for dem. Når man opplever ting som går på sitt eget liv så er det noen som får den de skal leve hver dag som den skulle vært den siste....til de dør. Men det koster, man er redd, smerter, tenker på de man etterlater, hvorfor meg, hva har jeg gjort for å fortjene dette, åssen skal det gå med ungene mine og mye mer. Og Du klarer ikke å se morgendagen, en dag så kommer du til å gjøre det...hvis du vil. ALT handler om hva DU vil gjøre. Det meste som har med psykiske ting kan man gjøre ting som hjelper på, får det vekk eller man lærer seg å leve med det. Samme hvilken vei man tar så koster det mye og det kan hende man må starte på den veien flere ganger øfr man ser at det kan kanskje hjelper. Livet er ikke rettferdig....kommer aldri til å bli det. Livet er så forbanna urettferdig som du kan få det, skulle egentlig stått i ordboka "Urettferdighet er lik livet" Men uansett så må man prøve å få det livet man fortjener, og hvis man ikke får det så kan man ikke si til seg selv at man ikke har prøvd. Din verste fiende er deg selv. Edit: Vet...her er så mye skrivefeil at man kan bruke det som et eksempel "SLIK SKAL DET IKKE VÆRE, GUTTEN MIN" Endret 30. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Mantraet stemmer ikke, da man ikke kan bytte. Og å bestemme hvem som fortjener å dø og ei, har vi ingen rett til. Historien er sterk, og trist, men konklusjonen din om at du har rett er helt feil. Jeg er forresten etterlatte etter en tilsvarende historie...veldig tilsvarende...og jeg ville ikke at noen skulle ha bytta med moren min. Aldri. Vissheten der ville tatt knekken på meg tror jeg. Endret 30. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Jonsrot Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) .. Endret 1. november 2008 av Jonsrot Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hmm. Har i det siste hatt usansynlig realistiske drømmer om fæle hendelser (med folk rundt meg). Det føles så virkelig at det er tider jeg er usikker på om det faktisk har skjedd eller ikke. Er det noen måte å ikke ha det slik? Hva kan det generelt tyde på? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kan hende du stresser fælt, har hørt at man kan få merklige drømmer da, eller mye merklig som skjer, men ellers så kanskje du bør snakke med en psykolog, for det er ikke normalt og tenke slik om andre Håper det blir bra! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Drømmer er på en måte underbevistheten sin måte og bearbeide ting, tingene behøver ikke å være alvorlige selv om det kommer frem som mareritt osv. Nå vet ikke jeg hva du sliter med osv. Men har det skjedd noe i det siste som sitter godt i deg? Det kan også bare være at du er inni en periode der du "jobber" mye med deg selv. Du skal ihvertfall ikke engste deg, det kan jeg love ballene mine på. Endret 31. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Drømmer er på en måte underbevistheten sin måte og bearbeide ting, tingene behøver ikke å være alvorlige selv om det kommer frem som mareritt osv.Nå vet ikke jeg hva du sliter med osv. Men har det skjedd noe i det siste som sitter godt i deg? Det kan også bare være at du er inni en periode der du "jobber" mye med deg selv. Du skal ihvertfall ikke engste deg, det kan jeg love ballene mine på. Vel, det er så surrealistisk. Kan være en jeg har snakka med en gang på universitetet som havner i bilulykke og på sykehus. En annen kan få allergisk reaksjon mot noe jeg har spist, en tredje kan skifte personlighet helt og være totalt bitch osv osv. Det har ingen sammenheng whatsoever med noe som helst virker det som, annet enn at jeg faktisk går rundt og er usikker på hva jeg egentlig har opplevd med folka eller ikke. I det siste? Vel, har jo begynt på universitetet som sagt, og mange nye mennesker å forholde meg til. Endret 31. oktober 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg