Nord-Skandinav Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hmm, hva er det som feiler meg for tiden? Flere merkelige ting som har skjedd i det siste, mentalt sett, som jeg ikke helt klarer å forklare. Ser syner i sidesynet, blir veldig lett skremt, og skvetter fort av ting jeg ser. Men likevel blir jeg ikke lett redd når jeg ser skumle filmer eller lignende. Har på ingen måte stabilt humør heller. Idag begynte jeg plutselig å gråte uten noen grunn i det hele tatt, ble bare plutselig veldig trist. Rett etter lo jeg høyt av noe merkelig jeg så på TV-en, som egentlig ikke var morsomt i det hele tatt. Hva i helvete er det som skjer med meg? Føles som om hele sinnet mitt bare kollapser. Endret 12. oktober 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Gjest Guest_Tara_* Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg er jo helt fucked up. Tankene bare kommer, jeg kan ikke hindre dem. Jeg blir redd for at han skal sette rusen høyere enn meg. Jeg er så vandt til det....Jeg orker ikke enda et menneske i livet mitt som dropper meg for en simpel, kortvarig rus. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Om han driver med rus og annen idioti er det ikke fucked up å tenke tanker. Han får slutte. Lenke til kommentar
Alverosa Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hmm, hva er det som feiler meg for tiden? Flere merkelige ting som har skjedd i det siste, mentalt sett, som jeg ikke helt klarer å forklare. Ser syner i sidesynet, blir veldig lett skremt, og skvetter fort av ting jeg ser. Men likevel blir jeg ikke lett redd når jeg ser skumle filmer eller lignende. Har på ingen måte stabilt humør heller. Idag begynte jeg plutselig å gråte uten noen grunn i det hele tatt, ble bare plutselig veldig trist. Rett etter lo jeg høyt av noe merkelig jeg så på TV-en, som egentlig ikke var morsomt i det hele tatt. Hva i helvete er det som skjer med meg? Føles som om hele sinnet mitt bare kollapser. Typiske tegn på angst. Man kan bli helt paranoid, redd for ting som ikke er der.. Man tror man holder på å bli gal, men slapp helt av. Gå til legen, forklar og du vil få noe angstdempende. Lykke til=) Jeg er jo helt fucked up. Tankene bare kommer, jeg kan ikke hindre dem. Jeg blir redd for at han skal sette rusen høyere enn meg. Jeg er så vandt til det....Jeg orker ikke enda et menneske i livet mitt som dropper meg for en simpel, kortvarig rus. Er det virkelig værdt det? Bare spør jeg... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Spar meg, tror du ikke jeg vet det? Men den er mer en verdt pengene.. Hvis du kaster bort flere tusen i måneden på røyk, formodentlig, ser jeg ikke hvorfor du skal "spares". Det er en god løsning, go for it. Flere tusen? Jeg bruker ca 600-650 i måneden på røyk. Jeg er fult klar over at det er dyrt og slikt, men jeg har det ikke bedre i livet mitt akkurat nå enn når jeg loffer rundt med en sneip i kjeften å hører på musikk. Den følelsen jeg har da kunne jeg betalt flere tusen for i måneden om jeg måtte. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hmm, hva er det som feiler meg for tiden? Flere merkelige ting som har skjedd i det siste, mentalt sett, som jeg ikke helt klarer å forklare. Ser syner i sidesynet, blir veldig lett skremt, og skvetter fort av ting jeg ser. Men likevel blir jeg ikke lett redd når jeg ser skumle filmer eller lignende. Har på ingen måte stabilt humør heller. Idag begynte jeg plutselig å gråte uten noen grunn i det hele tatt, ble bare plutselig veldig trist. Rett etter lo jeg høyt av noe merkelig jeg så på TV-en, som egentlig ikke var morsomt i det hele tatt. Hva i helvete er det som skjer med meg? Føles som om hele sinnet mitt bare kollapser. Typiske tegn på angst. Man kan bli helt paranoid, redd for ting som ikke er der.. Man tror man holder på å bli gal, men slapp helt av. Gå til legen, forklar og du vil få noe angstdempende. Lykke til=) Hmm, makes sense. Har vel hatt andre symptomer som kan minne om angst, deriblant stor nervøsitet rundt mange personer, og i sosiale sammenhenger. Liker ikke sosiale sammenkomster som har flere personer enn jeg kan telle på en hånd. Lenke til kommentar
Alverosa Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hmm, hva er det som feiler meg for tiden? Flere merkelige ting som har skjedd i det siste, mentalt sett, som jeg ikke helt klarer å forklare. Ser syner i sidesynet, blir veldig lett skremt, og skvetter fort av ting jeg ser. Men likevel blir jeg ikke lett redd når jeg ser skumle filmer eller lignende. Har på ingen måte stabilt humør heller. Idag begynte jeg plutselig å gråte uten noen grunn i det hele tatt, ble bare plutselig veldig trist. Rett etter lo jeg høyt av noe merkelig jeg så på TV-en, som egentlig ikke var morsomt i det hele tatt. Hva i helvete er det som skjer med meg? Føles som om hele sinnet mitt bare kollapser. Typiske tegn på angst. Man kan bli helt paranoid, redd for ting som ikke er der.. Man tror man holder på å bli gal, men slapp helt av. Gå til legen, forklar og du vil få noe angstdempende. Lykke til=) Hmm, makes sense. Har vel hatt andre symptomer som kan minne om angst, deriblant stor nervøsitet rundt mange personer, og i sosiale sammenhenger. Liker ikke sosiale sammenkomster som har flere personer enn jeg kan telle på en hånd. Ja der ser du.. Halve norge har angst for ett eller annet. Du har nok også sosialangst. Det må jobbes med hos en spykolog. Men nå skal ikke jeg stille noen diagnose på deg da. hehe. Men oppsøk legen din. Det beste er jo at du har innsett at du har ett problem da. Da er du ett skritt på veien. Eller du kan gå inn på psykisk.no og lese litt;) Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 OK, jeg skjønner. Om det forverrer seg noe særlig så skal jeg kontakte lege tror jeg. Lite nødvendig å kontakte lege før det er nødvendig? Det med angst har jeg vært obs på før også. Det ligger i familien og regner nesten med at jeg også har det, uten at jeg føler neo behov for legemidler. Enda. Men. De nye tingene som har skjedd som jeg skrev om, altså de kraftige humørsvingningene som jeg fikk idag(første gang) og at jeg har begynt å se ting osv i sidesynet de siste to ukene kanskje, er det også noe som kan være relatert til angst, eller kan det være noe annet? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dess tidlegare ein tek tak i problema, dess lettare er det å få bukt med dei. Eg venta for lenge, og det gjekk skeis. Eg vart innlagt, og gjekk til vekentlege samtalar i eit år etter eg braut saman. Ei venninde av meg tok turen til legen på eit tidleg stadie. Ho klarde seg med månedlege samtalar i 6 mnd, ho droppa heller ikkje ut av skule/jobb. Lenke til kommentar
Alverosa Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 OK, jeg skjønner. Om det forverrer seg noe særlig så skal jeg kontakte lege tror jeg. Lite nødvendig å kontakte lege før det er nødvendig? Det med angst har jeg vært obs på før også. Det ligger i familien og regner nesten med at jeg også har det, uten at jeg føler neo behov for legemidler. Enda. Men. De nye tingene som har skjedd som jeg skrev om, altså de kraftige humørsvingningene som jeg fikk idag(første gang) og at jeg har begynt å se ting osv i sidesynet de siste to ukene kanskje, er det også noe som kan være relatert til angst, eller kan det være noe annet? Ikke vent til det forverrer seg, da tar det bare lengre tid før det blir bedre. Nye ting kan komme med angst og de kan komme plutselig. Som disse humørsvigningene dine. To uker er lenge nok spør du meg.. Selvfølgelig føler du ikke noe behov for legemiddler, man gjør jo ikke det før man har fysiske smerter, men det kommer det og om du ikke gjør noe kjapt! Etter hva du skriver tror jeg nok det er angst ja. Som sagt: Kom deg til legen!!! Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 deprimert :| Redd for allt. redd får å dø. redd for å skutte å puste redd for å høre mitt eget navn stavet feil . redd for at hjertet stopper. boksavelig talt redd of allt Men jeg skal overleve ! Livslysten er nok for stor! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Avliver bikja til fredag =( Hatt den nesten hele livet, 11 år av 17 år og fikk vite det istad. Mulig det er det beste men fortsatt litt trist Har 5 dager igjen ihvertfall da Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Orker ikke en uke til... Slitsomt Lenke til kommentar
Naxxar Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vet ikke helt hvor jeg skal begynne men. Livet etter 2 operasjoner har ikke vært bra. Har mistet alle følelser for venner. Kan ikke huske sist jeg følte noe som helst for en og tror jeg kanskje aldri kan oppleve at jeg kommer til å elske noen igjen. Tid for vise men isåfall må jeg bort herfra fra det drit kjedelige, mono - livet jeg har Nettopp begynt på VGS og må si jeg liker noe men ALLE mulige forhold jeg hadde til venner er borte. Har 1 god venn på skolen bare ellers er resten bare folk man henger med på skolen får å ha noen som helst å være med. Har aldri vært så ensom, lei og vet ikke en dritt av åssen livet framover vil se ut. Har ingen planer for livet, har ingen jeg kan snakke med på ekte, livet består av arbeid. Trenger noe nytt i livet Vil gjerne komme meg bort herfra. Kanskje bytte navn få en HELT ny start men jeg vet det er umulig Eneste jeg har for tiden er musikk som jeg bryr meg om. Done. Lenke til kommentar
Gjest Forbanna idiot Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Verden går til helvete. Jeg klarte å si noe som jeg verken mente eller burde til en jente. Etterpå hadde jeg så dårlig samvittighet at jeg dro rett til dama for å fortelle henne om det. Det er jo henne jeg elsker, for faen. Skjønner ikke hva som gikk av meg den natten. Nå er hun oppgitt og skuffet over meg, sikkert sint også. At jeg kunne. Helvete! I tillegg er hun gravid, og det er ikke sikkert vi har funnet det ut tidlig nok til å ta abort. Vi som hadde og har det så fint sammen. Hvordan kunne jeg sette noe sånt på spill? Hun er jo alt for meg. Håper så inderlig at vi kommer oss ut av det sammen. Det må vi. Jeg trenger henne. Vi passer perfekt sammen. Lenke til kommentar
Gjest guest11 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jævla mareritt! Hvorfor kan de ikke bare la meg være i fred? I natt måtte jeg drepe noen med øks. Var så veik at det tok MANGE forsøk før jeg fikk smelt den inn i det forp*lte hodet hans. Igjen og igjen. Våknet med ekstremt mye adrenalin. Frykter at jeg er på vei inn i en ny periode med mareritt. Det er alltid slik. Ett kommer sjelden alene, for å si det sånn. Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jævla mareritt! Hvorfor kan de ikke bare la meg være i fred? I natt måtte jeg drepe noen med øks. Var så veik at det tok MANGE forsøk før jeg fikk smelt den inn i det forp*lte hodet hans. Igjen og igjen. Våknet med ekstremt mye adrenalin. Frykter at jeg er på vei inn i en ny periode med mareritt. Det er alltid slik. Ett kommer sjelden alene, for å si det sånn. Får du mareritt om du sover sammen med andre også? jeg bare spørr. Lenke til kommentar
Gjest guest11 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Får du mareritt om du sover sammen med andre også? jeg bare spørr. Det legger ingen demper på marerittene som jeg har merket i alle fall. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sliter med mareritt til tider jeg også. Har vært foruten det i mange år, frem til i sommer, men plutselig har det blussa opp > Lenke til kommentar
Alverosa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Mareritt er en av de tingene som kan føre til angst. Vær obs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg