Colb Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 gruer\gleder meg tl filmatiseringen av "the road" av cormack mccarthy (samme fyr som har skrevet no country for old men) filmen ser ut til å være storsatsning.. viggo mortensen, charlize theron, robert duvall.. musikk av sigur ros.. men fortsatt. boka er det beste jeg har lest. ingen bok som har kaptivert meg på samme måte, alle bildene jeg har i hodet mitt.litt redd for at disse skal "forsvinne" om jeg ser filmen.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) *slettet* Endret 11. oktober 2008 av Nstin Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 prøv å hold deg unna dikken for en stund da, søk glede gjennom andre ting. Det at du kanskje er forelska i henne er det så dumt da? vet det er litt vanskelig når man har vært venner så lenge. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg anbefaler alle å se De gales hus. Utrolig bra film! Jeg tror mange her vil kjenne seg igjen. Det gjorde hvertfall jeg. Alle oppturene og nedturene. Jeg satt igjen med en god følelse og et slags merkelig håp. Enig så enig kjære. Det er en film for alle som sliter litt. Anbefales! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg skal ihvertfall sjekke ut den filmen, ikke at jeg liker filmer der folk sliter, men det høres ut som en meget god film=) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nei, det er ikke helt off-topic. Jeg tror mennesker her inne har godt av å se denne filmen. Kanskje man ser ting litt klarere, kanskje man får et nytt håp..osv. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Akkurat som om man kan le og ha det gøy ved å se en bra komedie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Avstand er noe jævla dritt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er ikke off-topic, hun kom med et film-tips som har noe med denne tråden å gjøre=) Og om det er råd, film ,musikk uansett så kan man lære noe av det, og det er det viktigste. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Kan vi slutte å diskutere om hvorvidt noe er off topic eller ei? Det er nemlig IHVERTFALL off topic . Så, videre nå. Send meg pm om du vil si noe. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Avstand er noe jævla dritt. Visst faen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Men hvordan finne folk som bor langt unna, høres ut som maks uflaks. Virker som om her på forumet er så vanligmed avstandsforhold, men selv møter jeg folk i nærmiljøet mitt og dermed så slipper jeg avstandsproblemet. Kunne aldri tenkt meg å kun møte dama mi 1 gang i uka. Hadde vært forferdelig. Lenke til kommentar
Gjest guest11 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Se, du får vilja di. Jeg blir så jævlig frustrert og irritert, og jeg aner ikke hvorfor. I kveld var det noen som sendte meg noe over msn, og var glad for noe, og en annen som... baaaah.. kom med en slags kritikk. Jeg takler ikke kritikk for fem flate øre. Oooog jeg innså i dag hvor ille jeg faktisk er som kjæreste, og ellers som venn, skoleelev, sønn/datter, etc. Faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvorfor skal jeg ALLTID glemme den angstedempende dritten hver jævla gang jeg trenger den? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Faen jeg er lei nå. Klokka er snart 5, og jeg har prøvd å sove 5 ganger ikveld, ikke fått det til engang.. Penger ser jeg aldri, for alt går til penger jeg skylder folk.. Jeg er på min 16 røyk for kvelden, noe som betyr jeg må ned på MIX imorgen når jeg står opp og sitte der i omtrent 3 timer før jeg får tak i. Hver gang jeg tror jeg får noe til her i verden kommer noen og knuser alt, eller gjør det bedre slikt at ingen får med seg det jeg gjør, det går dårlig på skolen, normalt sett pleier jeg å ha rundt 5 i snitt, er heldig om jeg har 3 i snitt i år. Jeg har akkurat fått vite på at jenta jeg liker holder på med en annen, og at en jeg likte for lenge siden ikke lenger hater meg(etter en stor krangel) og at hun aldri har gjort det, og at hun savner meg som venn. Problemet er at jeg ikke bare kan gå tilbake til å være venn med hun over natten. Jeg sliter med og få meg en skikkelig jobb, jeg slitter med å stå opp på morgenen. Glemmer alt, bryter bånd med mange av mine bestevenner uten at jeg vet hvorfor og jeg sliter atpåtil med ryggen min. Eneste høydepunktene jeg har hatt de siste månedene er de få gangene jeg har vært full, og da er det bare for en liten periode. Det er snart Polen tur, og alt jeg klarer å tenke på er hvordan jeg skal klare å smugle røyk hjem. Kasta akkurat bort 549 kr på et nytt spill så jeg skulle få et løft å ikke ha det så utrolig grått i hverdagen, runda det på en dag, så ble alt grått igjen. Broren min slet med sterke narkotiske stoff for et par år siden, og jeg finner enda hasj på rommet hans avogtil. Pappa har jeg kutta all kontakt med, tviler på at han ringer meg til jul engang.. Nå har jeg snart fått nok av dritten, og vil egentlig bare gi faen. Problemet er at jeg ikke engang klarer det, jeg er rett og slett for slapp til det av alle ting. Utrolig godt å få noe av dette ut, men det sitter fremdeles ganske tungt for meg. Nå skal jeg prøve å sove igjen.. Herregud, mamma kommer til å bli sur imorgen når jeg ikke står opp før 4. Og på mandag blir hun enda surere når hun må vekke meg på morgenen. SATAN jeg hater å være her jeg er, men hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du hadde sittet igjen med mer penger hvis du kuttet røyken. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Spar meg, tror du ikke jeg vet det? Men den er mer en verdt pengene.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei, jeg går rundt å holder mange tanker inni meg nå så føler jeg må få dette ut. Trenger liksom noen å prate med, men jeg foretrekker å være anonym. Jeg kan begynne med at jeg nå er 17 år og har sluttet på skolen, med andre ord har jeg mistet den daglige kontakten jeg hadde med venner før, greit nok at jeg er rundt med folk på jobben, men er 2-3 stk der ut av 500 som er på min alder så blir litt tynt. Da jeg gikk på vidregående bodde de jeg gikk i klasse med ganske langt unna og ingen i samme by som meg, så de vennene jeg har nå er hovedsakelig de jeg hadde på ungdomskolen, men vi begynner å skli fra hverandre og den tanken får meg til å deppe. Før var vi alle sammen i samme "gjeng" og vi fant på masse kult sammen, vi har fortsatt kontakt den dag i dag, men endel har flyttet, fått seg dame, nye venner osv derfor sier det seg selv at det blir mindre en det som det ble før. Vi er liksom venner som treffes sånn av og til, de fleste sånn kanskje annenhver uke eller noe, mens noen har jeg ikke sett på måneder. Jeg har også en veldig god venn, men han har desverre forandret seg mye i det siste og han sitter forran pcen nesten hele tiden. Han har ikke interesse av å finne på noe, så får liksom ikke noe ut av det vennskapet. Det har blitt ganske mange av disse vennene etterhvert, så jeg pleier å ha nok å gjøre i helger osv, men er ikke så veldig sammenspleiset med noen av dem. Egentlig så er ikke dette hovedproblemet, og jeg har det ganske fint vanligvis, men med engang noe får det til å tippe over tenker jeg alltid slik som nå og begynner å deppe endel. Blir liksom litt selskapssyk når jeg er lei meg, så det sosiale behovet mitt blir ikke dekket atm. Må liksom være med venner hele tiden for å ikke tenke for mye hvis dere skjønner. Har hele livet hatt et avslappet forhold til jenter, ble mobbet et års tid i 7-8. klasse så dette satte jo en liten demper, ihvertfall på selvtilliten. Hver gang jeg har vært forelsket har jeg holdt det for meg selv, og ikke tatt noen som helst kontakt med de jeg var forelsket i. Turte liksom aldri ta noe insiativ eller noe sånt. Men etterhvert begynte selvtilliten å bli bedre igjen, jeg møtte endel jenter som fikk interesse for meg, men desverre følte aldri jeg helt det samme med noen av dem, det ble bare med litt uskyldig roting før jeg gikk lei fordi jeg aldri fikk noe som helst følelser. Men for et halvt års tid siden møtte jeg ei jente som jeg straks vekket interesse for, desverre fikk vi ikke så veldig god kontakt på den tiden men vi møttes igjen senere og ble litt bedre kjent. Og det endte jo selvfølgelig med at jeg fikk følelser og jeg vet ikke om hun har det samme. Dette skjedde nå ganske nylig, vi har ikke møttes mange ganger før... Men nå går jeg liksom rundt å tenker på henne hele tiden, klarer ikke få det ut av hodet. Vil bare møte henne hele tiden, men samtidig tenker jeg at det ikke er lurt å mase for mye. Jeg vet det er flere som er intressert i samme jenta, det viste jeg fra starten av så jeg var usikker på jeg gadd å prøve å til noe, men jeg valgte alikevel å gjøre det. Men nå er jeg så jævli sjalu hele tiden, hun har mange guttevenner og det er greit nok, men jeg blir alikevel i dårlig humør når hun skal møte enkelte av dem fordi jeg veit at de har følelser for henne. Men jeg viser ikke for henne at jeg er sjalu da, kan jo liksom ikke nekte henne noe da vi ikke er sammen eller noe, vet ikke om hun veit jeg liker henne en gang, selv om hun burde ha skjønt det hitill. Vet ikke hva jeg skal gjøre, tenker på henne hele tiden, har lyst til å snakke med henne eller møte henne, men vi har liksom vært sammen i hele helga nå så vil liksom ikke mase så mye... bah måtte bare få det ut =((( Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Spar meg, tror du ikke jeg vet det? Men den er mer en verdt pengene.. Hvis du kaster bort flere tusen i måneden på røyk, formodentlig, ser jeg ikke hvorfor du skal "spares". Det er en god løsning, go for it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg