Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn går det når du sitter på gjerdet og venter på at hun skal ta alt initiativet. Drit nå i om de har hatt sex. Hvilken rolle spiller det? Go get her :p

heh ja, så kommer det til: hvordan tar man initiativet? Venter jeg? Hva gjør jeg egentlig?. Veit ikke hva jeg driver med, jeg. men ok. Hun driver og snakker om hvor de skal dra (hytta, etc etc), men jeg blir aldrig invitert, eller i det hele tatt nevnt. Det er liksom ikke sånn som man bare sier "kan jeg bli med?" heh...peeeliiis.

Men jeg vet ikke hva hun egentlig føler for meg: vennskap eller noe mer? Edit: om det er i det hele tatt noe i det huset der.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Jeg er så sinnsykt lei av alt mulig.

Har sinnsykt lyst på en forandring nå. Er ekstremt lei av noen av vennene mine. Drakk sammen med en av de igår. Det endte opp med at han og dama sto på kjøkkenet og hviska til hverandre i 30-45 min. KJEMPEGØY!

Blir liksom ikke bedre av at de ligger i sofaen og klenger på hverandre heller. 2 stk mennesker som er glad i hverandre mens det sitter en annen der som ikke gjør en dritt. Wee.

Tror ikke jeg skal drikke med de på en god stund.

Lenke til kommentar

jeg veit faen ikke hvor jeg står lenger. Hu dama nr2, som jeg snakka i noen poster over her, har jeg kjent i ett år nesten, og hu ble veldig "leken" med meg, veldig kosete på MSN, og hu er generelt sett snill og søt :blush:

Men når det kommer til å finne på noe, skjer det noe. Hu skal enten til en veninne, eller reiser bort ett sted i par dager, eller så har hu planer for grilling med noen andre folk, etc etc. og DET mens hu virker interissert på MSN og sånn ellers....

FUCK!

jeg orker seriøst ikke mer. Nå kommer 17mai, enda en gang sitter jeg hjemme uten noe som helst å gjøre. Eneste som gleder meg er flaske Johnny Walker 70cl under PC bordet mitt, som vil definitivt hjelpe tilværelsen. Jeg vil gjerne være sammen med henne, men det skjer ikke. Jeg holder på å bli gærn. Tanken av å være alene dreper meg.

....Fuck....

Lenke til kommentar

urk, jeg føler jeg snart sitter igjen med ingenting nå...

jeg føler alle jeg kjenner bare overser meg hele tiden og ikke bryr seg om hva jeg har å si...

jeg prøvde i går å fortelle min far noe men etter jeg hadde sagt 2 ord avbrøt han meg å begynte å bable om TVer og sattelitter og bullshit..

dette sjedde 3 ganger bare i går..

men det er ikke bare min far som er slik, det er mye vennene mine oxo..

jeg føler liksom at jeg blir mindre prioritert enn andre å folk, å at dem ikke bryr seg mer..

de vennene jeg ofte er med kommer mange ganger med noen komentarer jeg ofte tar meg ned av og jeg har sagt flere ganger til dem at de må slutte med dette, men det har jo ikke akkurett hjulpet så mye...

jeg har de siste ukene lurt på om jeg skal bare drite i folk å sitte å asosiale meg nede i kjelleren med PCen...

men et liv uten venner er ikke så lett...

jeg har hvert inne på selvmordstanker men har kommet frem til at det ikke er det beste å gjøre

er det noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Forestill deg en verden uten kjærlighet, så blir blir skyggesidene som følger med fort litt enklere å akseptere (dog ikke bedre).

Tja... Hadde en slik verden virkelig vært så forderdelig?

(hmmm, burde kanskje starte en tråd om det temaet?)

Lenke til kommentar

Firesky: Prøv å snakk med faren din igjen. Hvis han avbryter deg, bli litt mer hissig. Ser han på tv mens dere snakker, slå av tven. Fortell til han hva du føler.

Når det gjelder vennene dine, snakk rolig med dem. Snakk med den av vennene dine du føler deg mest knyttet til. Få dem til å forstå at du ikke har det helt bra.

Selvmord kan du bare glemme med en gang egentlig. :)

TLZ: Hadde vel kanskje vært litt kjedelig da? I en verden uten kjærlighet hadde man bodd i Caretown hele tiden. Ingen hadde brydd seg om deg da, bortsett fra når de ville ha ting fra deg.

Lenke til kommentar
jeg har de siste ukene lurt på om jeg skal bare drite i folk å sitte å asosiale meg nede i kjelleren med PCen...

men et liv uten venner er ikke så lett...

Det går ann. I'm living proof. :p

Me 2.

Stå opp, spise frokost, stikke på høyskolen og være på noen forelesninger, stikke hjem igjen, sløve forran PCen, fikse middag, sløve enda mer forran PCen, legge seg.

Lenke til kommentar
TLZ: Hadde vel kanskje vært litt kjedelig da? I en verden uten kjærlighet hadde man bodd i Caretown hele tiden. Ingen hadde brydd seg om deg da, bortsett fra når de ville ha ting fra deg.

syns ikke det er så jævlig dårlig egentlig, for å være helt ærlig. følelser føkker deg opp mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar

jeg har hvert inne på selvmordstanker men har kommet frem til at det ikke er det beste å gjøre

er det noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre?

ja, sjekk ut ftp://ftp.rantradio.com/seankrants/

Hør på ett par av de, anbefaller "Suicide" rant, som gir deg litt innblikk på hvorfor det er så teit å ta livet av seg selv. kos deg. SeanK og hans rants og Nyhets/rantshow har gjort meg sterkere, vil jeg si. Masse lurt å hente der.

Noen vokser opp med "X-Men" tegneserier, jeg vokste opp med "SeanK". :shrug:

Lenke til kommentar

syns ikke det er så jævlig dårlig egentlig, for å være helt ærlig. følelser føkker deg opp mer enn nødvendig.

Hva er meningen med livet? er ikke mye av det basert på følelser. Om jeg var følelses løs, dvs helt nøytral hadde jeg ikke hatt det noe bra. Gleder ,am oppnår i livet gjør hverdagen verdt å leve. Tnek med deg selv hvor bra du har det de gangene du går å gleder deg til noe. Tenk gleden du har noe flott hender.

Selvfølgelig er det et helvette som du sier, slik er det bare desverre...

Dere som isolerer dere, hvorfor gjør dere det? Det gjør ikke noe bedre, dere kan og vil bli syke av det...

Generellt så må man ikke la ting gå inn på en(umulig)... Værste man kan gjøre er å gi opp isolere seg og sitte å drikke og høre på elton john - this train don't stop... Man kommer ingen annen vei en ned med det. Prøver ikke bagatelisere for jeg vet det er vanskelig som faen..

Mange her depper pga dame problemer og det kan være sinnsykt trist... En skjønner jo selv at man bare må glemme og komme seg videre, men faen det er jo umulig å se himmelen når man er langt under bakken... En egenskap som er fin å ha, som jeg selv virkelig kunne ønske jeg hadde; er evnen til å gi faen i ting..

En ting som jeg synes mange burde gjøre, er å gå til pshykolog. Kulturen på det i norge er å gå dit når det er for sent.. Det er feil, alle trenger en mental søpple bøtte og det å kunne forebygge og gjøre hverdfagen bedre er jo noe alle kan ha nytte av :) HAr ikke vært hos det selv, men har en venn som har vært der pga problemer med rus og div.. Og han anbefaler det på alle mulige måter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...