Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Gjest faenihelvett

Åh blir så utrolig lei meg , sur når jeg tenker på eksen min . hun skulle jo vært min for faen , og jeg blir så lei meg når jeg vet hun skal ut på byen / tur whatever , at det alltid er en eller annen kis hun har hatt seg med . hvorfor la gud denne jenta på meg? hvorfor i helvette må jeg drive å tenke på henne, hun er jo egnetlig bare løs . men jeg liker henne så godt fordi vi hadde et så flott forhold sammen for rundt 1 år siden , nå snakker vi ikke mye sammen mer , jeg savner henne så jævli , hun var så utrolig pen og perfekt for meg, så ... kanskje hun ikke var perfekt for meg siden på måten hun oppfører seg på nå .. men fucksake da. jeg ville ha henne. full av liv og engasjement.

satan. 1 år siden for faen, og jeg klarer enda ikke å få bort den uggen følelsen i magen når hun er med andre gutter. shit, jeg er så jævli schrewd up. kan noen hjelpe meg med hva jeg skal fortelle meg selv for å glemme det beste som har skjedd meg?

FUCK.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, mener du at du fortjener å sitte der fortsatt og pine deg selv med det? Hvis ikke, fokuser på andre viktige ting, skolegang, jobb, venner, jenter osv. Er altfor mye for bra der ute som du går glipp av fordi du sitter fortsatt på rævva og lever i fortiden. Get the fuck up og gjør noe med dette. Si til deg selv at i dag er siste dagen du skal la disse tankene få ødelegge deg. Se tilbake på det og vær glad at dere delte noe fint, nå er det på tide med nye eventyr.

Lenke til kommentar

Helvete, hadde ein megaplan på gang på jobben denne veka. Vasstett på alle punkt trudde eg. Eg hadde teke dekning for surret og vaset til mine medarbeidarar, og på grunn av dette, har eg vore meir medgjerleg dei to fyrste dagane denne veka. Men det måtte koma.

Nye detaljteikningar, og i tillegg andre firma som ikkje har gjort jobben sin, har ført til at eg no er i beit for tid. Eg HATAR at det skal væra slik. I tillegg står folka mine som nokre saltstøtter når eg forklarar dei at me har fått hastejobbar. Søyler skal sveisast, vindu skal utsparast. Men nei, dei er vane med roleg tempo no, så her skal ingenting skje med det fyrste.

Eg er så forbanna lei av manglande yrkestolthet. Mine ambisjonar skal ikkje stoggast av ryggradslause møkkaarbeidarar, som går for løna og ingenting anna.

På toppen av det heile, vert det ymta frampå at eg er urimeleg, fordi eg vert irritabel når dei forpurrar våre framdriftsplanar. ÅÅÅÅÅÅÅH!!!

Takk for meg.

Lenke til kommentar

Savner å prate med noen, føler jeg er på vei utenfor stupet. Vurderte å hoppe i elva for en time siden. Balanserte på rekkverket og så ned i det mørke og lokkende. De sa jeg skulle, jeg hørte nesten på de.

Jeg er søvnløs. Plaget av spøkelser og gamle ugjerninger ...

Jeg trenger å snakke med noen som forstår. Jeg trenger å snakke ...

Lenke til kommentar
Helvete, hadde ein megaplan på gang på jobben denne veka. Vasstett på alle punkt trudde eg. Eg hadde teke dekning for surret og vaset til mine medarbeidarar, og på grunn av dette, har eg vore meir medgjerleg dei to fyrste dagane denne veka. Men det måtte koma.

Nye detaljteikningar, og i tillegg andre firma som ikkje har gjort jobben sin, har ført til at eg no er i beit for tid. Eg HATAR at det skal væra slik. I tillegg står folka mine som nokre saltstøtter når eg forklarar dei at me har fått hastejobbar. Søyler skal sveisast, vindu skal utsparast. Men nei, dei er vane med roleg tempo no, så her skal ingenting skje med det fyrste.

Eg er så forbanna lei av manglande yrkestolthet. Mine ambisjonar skal ikkje stoggast av ryggradslause møkkaarbeidarar, som går for løna og ingenting anna.

På toppen av det heile, vert det ymta frampå at eg er urimeleg, fordi eg vert irritabel når dei forpurrar våre framdriftsplanar. ÅÅÅÅÅÅÅH!!!

Takk for meg.

Som jeg forstår så er du arbeidsleder=) og jeg forstår det er iriterende når de ymter frempå at du er urimlig...faen hvordan skal jeg si dette :hmm:

jo....Ha din stolthet og du vet hvor du vil ha firmaet...de må vel til slutt bli vant med litt stress også. Er ihvertfall jeg vant med i byggebransjen, noen dager er rolige og andre dager må man ta i et tak for man har tross alt tidsfrist som oftest.

Dette ble rotete, men du har min støtte ihvertfall=)

Savner å prate med noen, føler jeg er på vei utenfor stupet. Vurderte å hoppe i elva for en time siden. Balanserte på rekkverket og så ned i det mørke og lokkende. De sa jeg skulle, jeg hørte nesten på de.

Jeg er søvnløs. Plaget av spøkelser og gamle ugjerninger ...

Jeg trenger å snakke med noen som forstår. Jeg trenger å snakke ...

Jeg sender deg hotmail-adressen min, så kan du velge hva du vil...jeg hører gjerne=)

Lenke til kommentar

Herregud livet er så ufattelig meningsløst. Man sliter livskiten av seg på studier for å sitte igjen med...tomhet? Livet er en kamp bare for å holde liv i min gamle kropp som er full av småfeil. Det begynner å føles som om det ikke er verdt det. Blah, kanskje jeg bare trenger en god natts søvn nå...who knows. Who cares.

Lenke til kommentar

Kan bare ikke se mening i livet, det hele ser bare så meningsløst ut. Vi stresser og sliter for å skaffe den utdannningen vi vil ha, slik at vi kan skaffe den jobben vi vil ha, slik at vi kan bygge opp livet for så å dø. Det hele ser bare så ufatterlig kjedelig ut.

Jeg er så fasinert over døden, selv om jeg er ateist. Vi kommer jo alle til å dø, og de fleste dør selv om de ikke fortjener det. Jeg kan bruke livet mitt på å skaffe en god karriere, men alt kan bli tatt ifra meg den dagen jeg blir påkjørt, eller ranet.

Døden er det ukjente, vi bare slutter å eksistere, jeg kommer ikke til å tenke på noe som helst, akkurat som før jeg ble født, jeg var ikke noe som helst. Verden kjører videre uten meg, og hvor er jeg, vel jeg eksisterer ikke.

Jeg forstår konseptet, men jeg klarer ikke å tenke meg en tilstand der jeg ikke drømmer, men bare er borte for evig og alltid.

Nei det er en spennende tanke, jeg har lyst til å oppleve døden, livet her er så kjedelig, det er som når man var liten og ventet på å åpne julegavene. Ferien og slikt var topp, maten var god, men det var gavene all oppmerksomheten stod i, og alt annet bleknet i sammenligning med det.

Får håpe livet blir spennende snart, før det er for sent...

Lenke til kommentar

Hvorfor må livet være spennende? Kan ikke livet bare være å se på en fin film på tv, få en god varm klem fra en du er glad i, oppleve en ny dag, kjenne følelsen av at man trives?

Det er det du trenger - ikke spenning.

For å finne ut at det er det du trenger, og slippe å vente på spenningen som du ønsker, så burde du forsøke å snakke enda mer om hvem du er, hvorfor du er fascinert av døden, og hva som egentlig har skjedd meg deg hittil i livet. Her, til en venn, til andre.

Jeg kjenner deg ikke, men dette her var det som slo meg rundt det du skrev..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Kan bare ikke se mening i livet, det hele ser bare så meningsløst ut. Vi stresser og sliter for å skaffe den utdannningen vi vil ha, slik at vi kan skaffe den jobben vi vil ha, slik at vi kan bygge opp livet for så å dø. Det hele ser bare så ufatterlig kjedelig ut.

Har ikke noe skikkelig bra svar men måtte bare si at jeg kjenner meg godt igjen i den delen der. Prøver å ikke tenke slik og heller være postiv, presse meg det jeg kan så de rundt meg blir fornøyd.

Lenke til kommentar

Joda, det er deilig å få en klem fra noen man er glad i, eller se en film på tv, men jeg vet at framtiden min ikke er sikker, og kommer til å by på problemer. Jeg tar rett og slett et skippertak i livet.

Ta for eksempel det jeg studerer, jeg er egentlig ikke interessert i det, og ser egentlig ikke en framtid det heller. Ser mange som er på min alder som har gått forskjellige praktiske linjer og fått mange erfaringer, har en plan og en jobb klar for seg i framtiden. Eneste jeg ser for meg er at jeg blir å få en kontorjobb hvis jeg er heldig, noe som absolutt ikke frister, som igjen gjør at livet ser så kjedelig ut.

Jeg vil gjøre noe interessant som medisin, politiet eller noe slikt. Problemet er derimot at det er høye krav til karakterer, noe jeg ikke får, siden det er så lite interessant å lese om Sokrates og annet tull. Har tatt calculus, og det var greit nok, jeg er ikke dum, men klarer ikke få interesse for å gjøre urelevante ting for å kunne gjøre det jeg virkelig vil.

Livet er greit nå, og kommer til å være greit i rundt 3 år til, men etter det så må jeg fortsette å utdanne meg til noe jeg ikke er interessert til, for å få en jobb jeg egentlig ikke vil ha.

Det jeg må gjøre for å kunne få en spennende framtid er å droppe ut av skolen, starte på videregående(som jeg hatet), jobbe hardt og få gode karakterer slik at jeg kan starte på en ny utdanning. Kunne jo skaffet jobb på Rema og jobbe der til jeg dør, eller ikke...

Nei det hele ser ganske så mørkt ut, derfor har jeg fått denne fasinasjonen for døden.

Lenke til kommentar

Hva faen? Hvorfor må du ta å slite på studier? Skaff deg en jobb et sted da vel? Ta noen år i arbeidslivet, så starter du å studere på nytt om du føler for det.

Må du absolutt ha et MÅL om å gjøre x og y før Z antall år har gått? Gi nå f.. i det der, ta deg en jobb, kos deg, ta et år av gangen. Spennende framtid? The future is now. Drit i karakterer, lag dagen din selv.

Rema? Finnes langt flere steder å jobbe som faktisk gir deg karrieremuligheter. Selv valgte jeg Elkjøp, slutta å studere, og trives utrolig godt med det valget - er vel det smarteste jeg noensinne har gjort.

Lenke til kommentar

Ja du sier noe Alastor, kunne jo sluttet å studere hvis jeg kan finne en litt spennende jobb. Derimot det betyr at jeg ikke kan utsette rep øvelser, noe mer triste saker skal man lete lenge etter, skulle søkt meg inn til innsats når jeg hadde muligheten til å gjøre det uten å ta den styrketesten, hangups er noe herk.

Men joda, skal vurdere det, kanskje ta det etter dette semesteret.

Lenke til kommentar
Gjest GjestLEIZ

Ensom, deprimert og potensløs.

Livet var okei med ensomheten, alltid vært det. Men de to andre. gjør alt til et helvette.

Prøver slutte å tenke på hvordan det var med ereksjonen min før. Men det går bare ikke, onani var viktig I guess.

Være sosial, ikke bli dratt ned i den vonde sirkelen. Vær i aktivitet. Jobb og få okeie resultater på skolen. Få i deg mat nok, ikke bli for lenge oppe. Gjør ting du liker. Ta medisin om morgenen, medisin som svekker blodtilførsel?

Alt virker så håpløst. Tomt. Faen så jeg venter på den dagen jeg møter jenta jeg skal dele livet mitt med (or at least hope to do)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmh_*

Sist reagerte jeg noe helt utrolig dårlig. Jeg angrer på at jeg kom, for da jeg dro sist gikk alt til helvete. Jeg har sloss med angsten hele dagen. Holdt den unna ved å gjøre ting. Men nå må jeg snart legge meg, for jeg skal tidlig opp, og ting kommer vel som vanlig snikende da. Jeg gleder meg... not.

"få en god varm klem fra en du er glad i"..... Hmh.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_vann_*
Hva faen? Hvorfor må du ta å slite på studier? Skaff deg en jobb et sted da vel? Ta noen år i arbeidslivet, så starter du å studere på nytt om du føler for det.

Må du absolutt ha et MÅL om å gjøre x og y før Z antall år har gått? Gi nå f.. i det der, ta deg en jobb, kos deg, ta et år av gangen. Spennende framtid? The future is now. Drit i karakterer, lag dagen din selv.

Rema? Finnes langt flere steder å jobbe som faktisk gir deg karrieremuligheter. Selv valgte jeg Elkjøp, slutta å studere, og trives utrolig godt med det valget - er vel det smarteste jeg noensinne har gjort.

Kunne ønske jeg klarte å tenke som dette. Jobber hardt med meg selv for å få det til, men det går ikke. Helt enig med gjest. Føler at jeg må studere og skaffe meg en "skikkelig" jobb, selv om jeg egentlig ikke vil ha det i det hele tatt. Klarer ikke gjøre det jeg egentlig vil. Er utrolig lei av å studere, og vil bare jobbe, reise og gjøre ting uten mål og mening. Er dessverre altfor perfeksjonistisk, og det ender bare med at jeg ikke gjør det jeg vil. All ære til deg, Alastor, som klarer å gjøre det du faktisk vil. Det viktigste er jo å være fornøyd med det man gjør selv, men. Ja. Sukk.

Lenke til kommentar
Hvorfor må livet være spennende? Kan ikke livet bare være å se på en fin film på tv, få en god varm klem fra en du er glad i, oppleve en ny dag, kjenne følelsen av at man trives?

Det er det du trenger - ikke spenning.

Hva når de tingene du nevner ikke er til stede? En fin film på tv har jeg gitt opp da jeg ikke vil være noen sofasliter. Dessverre er jeg kontorstolsliter og lever et liv der den siste nyheten på digg.com eller den siste bit programvare jeg tester er høydepunktet? En god og varm klem får jeg av mine foreldre, men jeg klarer ikke å bli like glad som det jeg ønsker. Jeg føler at jeg mangler noe, trodde det skulle bedre seg ved at jeg tok ansvar og begynte som elevrådsleder på skolen. Det å oppleve en ny dag gjør jeg. Men den nye dagen består bare av lekser, skoleting og å sitte stille eller gå rundt i skolens korridorer.

Jeg trives med å holde meg oppdatert, men jeg trives ikke med å ha ingen som kommer bort til meg og f.eks spør hvordan jeg har det. Det er heller viktigere å spørre om når de og de prøvene er, om jeg har lyst til å fikse deres iPhone, skolemaskin eller om jeg har seneste ukeplan.

Jeg har flere ganger prøvd å være sosial og omgå andre men når man prøver det i 2 år uten resultater så kan i grunna lle som ikke bryr seg dra lukt til helvete for min del. å er jeg sikkert veldig negativ vedder jeg på men det er ikke lett når man 2 år har prøvd å vise de rundt en at det som jeg var i mine yngre år er noe helt annet ennn det jeg er nå. At alle masker av alle mulige slag er borte vekk! Det so står igjen er faktisk meg. Hvorfor nekter dere nå å godta meg? Hvorfor har de rundt meg som ennå er like barnslige de som blir snakket til? Er hele verden i oppløsning lurer jeg på når jeg ligger i senga mi og ikke får sove på grunn av alle tankene jeg har som surrer rundt. Jeg vet faktisk ike hva jeg skal gjøre.

Har jeg skrivefeil så kommer det av at dette bærbartastaturet ikke er til å stole på.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Fan! Jeg er så forbanna håpløs! Skulle vært på DPS i dag. Var sikker på det var klokka 12. Klokka så fant jeg ut at jeg skulle vært der klokka 9... Og glemte det forrige gang også. Ringte og sa i fra at jeg hadde forsovet meg, men likevel. Klarer faen ikke noen ting virker det som. Fått ny time om 14 dager, men tror jeg skal ringe i morra og spørre om å få det tidligere. Orker ikke ringe em gamg til i dag. Føler meg bare som den størtste idioten som finnes

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...