Cortinarius rubellus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Når det blir slutt etter å ha vært en stund sammen er jævlig, ja..det er vondt om det er etter en måned også. Men når man begynner å snakker om flere måneder så begynner man å kjenne personen osv. Du må bare "sørge" ferdig og gå videre fra der=) Det jeg kan si sikkert er at du kommer til å få oppleve det igjen( kjærlighet altså) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Ett innlegg er slettet, da dette ikke er stedet å reklamere for tråder man har andre steder Og reaksjoner på moderering tar vi selvfølgelig på PM. Endret 17. september 2008 av Juliess Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Klarer knapt nok og fatte det, men min bestefar er dø. Han ble 59 år gammel og døde tydeligvis av kullosforgiftning i søvne i dag tidlig. Var knapt nok noe igjen av huset der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kondolerer. Vet det ikke hjelper, men han led hvertfall ikke. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kondolerer. Utrolig trist å høre, må være helt forferdelig å miste sin bestefar på den måten. Føler virkelig med deg! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Takk for støtten, har vært ved huset der i så og si hele dag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det er helt absurd at det fortsatt skal gjøre vondt. Ikke alltid, men noen ganger. Og med ett blir jeg tatt tilbake og gjenopplever alt. Jeg syns det kan slutte nå. Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Campin Carl: Kondolerer. Det var veldig trist å høre. Mimir: Ble slutt mellom meg og kjæresten min også for kort tid tilbake. Vi hadde i likhet med dere vært sammen lenge, så du og jeg er så og si i samme båt. Kjipt med brudd. Kan ikke gjøre så mye annet enn å ta tiden til hjelp. Selv prøver jeg etter beste evne.... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det føles bare så håpløst. Vet jo at det ikke er verdens undergang, men det er noe som mangler. Er en stor del av livet mitt som forsvant helt plutselig. Hun var jo det beste som noen gang har skjedd meg. Perfekt på alle måter. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Vet dette er feil tråd, men det er folket her inne jeg prater en god del med...spess. hva jeg sliter med osv. Så jeg vil vise dere noen bilder=) Det er meg, samboeren min og han jeg er onkel til. Han er helt rå Og et "se hvor tøff jeg er med røyken"-bilde :!: Endret 18. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er du han med røyken? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen som ble ville i buksa her skjønner jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er du han med røyken? Er nok det ja Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Synd du er opptatt og 11 år eldre enn meg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Alder er vel ingen hindring. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nei, men hun er : Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tar det som et komplimang=) Hun er 8 år eldre enn meg, så alder behøver ikke ha noe å si. Viktigere hva man har sammen og at man utvikler seg sammen. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) - Endret 24. september 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Forstår hva du mener og føler ofte jeg er langt ifra bra nok pga. div. årsaker. Og er ikke noe god følelse når man føler at man bare står å spinner på samme plass...samme faen hva man gjør omtrent. Men du må ikke gi opp....det må jeg si til meg selv hele tiden. Det må jo bli bedre en eller annen gang....håper jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det BLIR bedre før eller siden... Trodde jeg kom meg bort ifra livet nordpå når jeg flyttet nå men den innhentet meg bare etter noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg