chokke Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Chokke: er jo kanskje greit å ikke være overivrig, men er jo kjiipt å skulle "holde seg unna" hvis hun faktisk er veldig hyggelig og kan tenke seg å bli bedre kjent... Hadde jo ikke vært overivrig uansett, men hun ser veldig jordnær ut (har tøffeste dialekten ever), og virker som en generelt veldig hyggelig jente. Men igjen, hva om? . Får se an i morgen, vil jo ikke framstå som en tulling i negativ forstand. På den andre siden, så kan det hende hun tenker akkurat det samme, og det er frykten som holder begge adskilt. Får vel ta initiativ eller noe. Huff . Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 I går slo dama opp med meg. Hadde vært sammen i 2 og et halvt år. Men i går var det stopp. Hun har blitt forelska i bestekompisen min og de holder på nå. Blir jævli irritert da hun fortalte nå at hun har vært forelska i han i 6 måneder. Jeg hadde drit lyst til å ta studier i Oslo men siden vi bor i Tønsberg så ville hun ikke at jeg skulle flytte sammen. Så jeg begynte på en skole i Tønsberg som jeg ikke har lyst til å gå på i det hele tatt. Eneste grunnen til at jeg holdt meg i Tønsberg var for å være med henne. Men det viser seg at når vi snakka om at jeg skulle flytte så var hun allerede forelska i en annen. Sånn jeg tolker det var at hun ville fortsette å være sammen med meg til hun ble sammen med kompisen min og hvis ikke kunne hu bare gå tilbake til meg eller noe. Så nå sitter jeg er i Tønsberg. Går på en dritt skole og har lyst til å flytte til Oslo for å gå studier der. Men der kommer jeg ikke inn nå. Så da har hun herpa et helt år for meg. Og eneste bestekompisen min jeg har holder nå på med eksen min. Jeg ville ha kutta ut begge to fra livet mitt om jeg var deg. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er planen og men hva skal jeg gjøre resten av året? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du vil studere noe helt annet i Oslo, eller? Du har to valg: 1) Du kan fortsette til i sommer, og söke på skole i Oslo neste vår eller 2) Hoppe av studiene og jobbe istedet. Det er sånn jeg ser det, da. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er planen og men hva skal jeg gjøre resten av året? Om du føler at det du går nå kommer du ikke til å få bruk for i ettertid, så dritt i det og jobb heltid istedenfor, spar opp cash. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Fyttifaen, JiGGe. Jeg hadde slått fra meg med ett verbalt balltre, og det noe inni helv. Drittskoler dreper motivasjon som bare eff, skaff deg en heltids jobb, spar opp penger og flytt til våren. (vårintak, rite?) Da har du en hendig sum penger til studiene som vil komme meget godt med. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Måten han skriver på virker som han har tatt det veldig pent, men i virkeligheten er det sannsynligvis en helt annen ting. Må bare presisere at kameraten din fortjener ikke lenger ditt vennskap etter det som har nå skjedd. Ville han ha hatt respekt for deg ville nok han lot være å være sammen med eksen din så fort hun sa farvel til deg. Endret 14. september 2008 av Erasus Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ja fy flate, det er rimelig schabby gjort...Hadde virkelig følt meg snytt og sidestillt hvis min bestekompis hadde gjort noe slik. føler med deg Jigge Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Bestekompisen din kan da umulig starte et forhold med henne nå? I så fall er det så jævlig gjort at det eneste (egentlig begge) fortjener er å bli banka. Blir så jævlig irritert når jeg hører slikt. Hva faen går det av folk? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 I går slo dama opp med meg. Hadde vært sammen i 2 og et halvt år. Men i går var det stopp. Hun har blitt forelska i bestekompisen min og de holder på nå. Blir jævli irritert da hun fortalte nå at hun har vært forelska i han i 6 måneder. Jeg hadde drit lyst til å ta studier i Oslo men siden vi bor i Tønsberg så ville hun ikke at jeg skulle flytte sammen. Så jeg begynte på en skole i Tønsberg som jeg ikke har lyst til å gå på i det hele tatt. Eneste grunnen til at jeg holdt meg i Tønsberg var for å være med henne. Men det viser seg at når vi snakka om at jeg skulle flytte så var hun allerede forelska i en annen. Sånn jeg tolker det var at hun ville fortsette å være sammen med meg til hun ble sammen med kompisen min og hvis ikke kunne hu bare gå tilbake til meg eller noe. Så nå sitter jeg er i Tønsberg. Går på en dritt skole og har lyst til å flytte til Oslo for å gå studier der. Men der kommer jeg ikke inn nå. Så da har hun herpa et helt år for meg. Og eneste bestekompisen min jeg har holder nå på med eksen min. FY FAEN! Så jævla lavmål! Det er så fuckings patetisk å gjøre noe sånt mot et annet menneske. Og at kompisen din ikke reiser hun til helvette er faen meg ganske lavt det og. Du stjeler ikke dama fra kompisen din! Fy faen, jeg blir så provosert. Jeg har vært der, så vet hvordan du føler det. Slike jenter skulle egentlig bare blitt jaga til skogs.. Fy faen.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) DE fortjener ihvertfall ikke deg, du fortjener mye bedre. Bestekompisen skal ikke gjøre sånt....er ihvertfall lavmål til de grader. Bare vent og se....så skal du få se hvem som får Frøken Karma etter seg. Endret 14. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Vanligvis blir jeg lei meg når slike ting skjer. Men nå er jeg bare pissed off. Det har enda ikke gått helt opp for meg hvor jævli dårlig gjort det er mot meg. Takk for alt dere sier det hjelper mye. Det ordner seg, det gjør det alltid. Så vi får se hvor jeg står om 5 års tid Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ja det ordner seg, du er jo fortsatt ung. Du har hele livet foran deg Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Stemmer det. Ei slike hore (vent, det blir feil. Hun tok seg ikke betalt..), ludder, trenger du ikke i livet ditt. Du får bare håpe på at "Frøken Karma" kommer og gir henne litt smekk. Han "kompisen" håper jeg ihvertfall får seg en smekk, om ikke av Frøken Karma, så ihvertfall et balltre. Dagens motto? Gi faen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Faen! Trodde jeg hadde funnet drømmejobben, men nei da... Etter bare 2 dager, så finner jeg ut at alt det jeg har blitt lært under opplæringen ikke er sant, de jobber med priser som er helt bortinatta feil, og de fleste salg mine kollegaer gjør, grenser til, eller er ren svindel... Joda, kunne uten problemer solgt produktet uten og lure folk på samme måten, men det at hele bedriften er slik, gjør jeg jeg mister all lyst til og ha noe med de og gjøre... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Litt merkelig muligens, at jeg svarer deg her, mens jeg er på jobb, but still. Jeg gjenntar meg selv, og ber deg si opp. Gå på jobb i dag/mandag og SI OPP. Å jobbe slik som det der er ikke sunt for noen som faktisk har samvittighet, og du har nok av samvittighet. Si opp, og søk på en annen jobb. Få deg ett eller annet som du kan leve med midlertidig, mens du leter etter den faktiske drømmejobben. Åja, sånn liten ekstranotis. Skjell ut sjefen når du først sier opp. ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Evt gå til media, anonymt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvor skal man bo, hvor/hva skal man studere - hva er egentlig smartest? Si det du. Tenker på det så mye at jeg dreper en myriade av hjerneceller hver dag. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Bajs. Følelser er noe drit. Vel, toppen av det hele så fant jeg ut idag, at jeg kanskje hadde vært i litt for godt humør på fredagen. Og jeg har ikke peiling på hvordan den ene timen den dagen gikk. Uansett, så føler jeg at det er en som går på studiet mitt som er både hyggelig og overlegen, han er jo underholdende og snakksom, men samtidig så nedlatende, og jeg føler det er kun på meg han er det. Trodde at en 22-åring (som i mine øyne er alle jenters drøm med tanke på at han er veltrent, morsom, skitgod selvtillit, to år i militæret (blandt annet Afghanistan) osv osv, alt er på plass) skulle være bedre enn det. (Kan gå med på at dette er litt negativt vinklet, føler det ikke akkurat sånn, men om jeg skal sette ord på det blir det slik). Så har vi denne jenta, huff og huff. Etter å ha tenkt litt, fant jeg ut at det var tydeligvis hun som var pratsom og tok initativet på fredagen, mens i dag så ante jeg ikke hva jeg skulle gjøre (siden hun kom litt sent til forelesning og satt langt bort). Jeg klarer bare ikke ta kontakt enda jeg så inderlig vil... Aner ikke hva jeg kan si på melding til henne heller, vil ikke virke som en masete jævel, men jeg vil også ikke være avvisende. Prøvde dog å få blikkontakt, men det funka jo ikke. Neste steg. Prøve å arrangere et lite vorsspiel hos meg eller noe til helgen, og en liten bytur med noen fra universitetet (mer enn hva jeg har gjort noensinne), eneste problemet er at folk virker ikke til å ville. Nå tenkte jeg hovedsaklig å prøve å få med de jeg ble først kjent med, synes signalene som sendes om jeg inviterer med (la oss kalle henne F) F når det tok en måned før noen av oss snakket med hverandre og det var under (relativt) kraftig alkoholrus. Vil ikke tenke mer. Vil bli normal! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva er det du studerer chokke om ikke det er hemmelighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg