Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
edit: Bra at du fikk fikset endel "forefallende" i dag da, så kan du kanskje slappe litt mer av i helgen i alle fall :)

Noe av der forefallende hadde jeg faktisk ikke mulighet til å ta før denne uka. Måtte vente på å komme på DPS for å få legeattest derfra og så ville hu på DPS ha konkrete må for behandlinga før hun ville skrive legeattest. Og så var hu sjuk en stund osv. osv. Og uten attest kunne jeg ikke skreive den søknaden. Holder ikke bare med den fra legen. Men nå løsner det tror jeg! :D

Lenke til kommentar

Gah.

Skulle ut med ei dame i kveld, en av hovedgrunnene til at jeg kom hjem i går og ikke på søndag for å se konserten og hjem igjen på mandag, og alt var ferdig avtalt og fiksa og sånn og jeg hadde gledd meg veldig.

Så ringte jeg henne da jeg våkna i tre-tida, null svar. Prøvde flere ganger utover dagen. Null svar. Sendte noen meldinger, men neida.

Kom i kontakt med venninna hennes, som kunne forklare at hu var ute med typen i kveld.

"What the ..." tenkte jeg. Type? Når fikk hu type? Hu hadde ikke fortalt om noe type til meg, joda, de har visst vært sammen i noen uker alt. Guess she got to mention that part ...

Hadde jeg hatt tilgang til no sterkere enn øl, sku jeg ha drikki meg sanseløs og gjort noe dumt. I stedet er jeg dømt til å ligge henslengt på ei seng i edru tilstand og klarer ikke la være å tenke på det og jo mer jeg tenker, jo mer selvdestruktiv blir tankegangen og desto lenger ned ender jeg.

Blir ei "flott" natt ...

Lenke til kommentar
Arrrrrgh, sliter med motivasjo for studiene, har ikke lyst til å jobbe med det atm.

Frustrerende, får dårlig samvittighet go føler meg giddalaus. :(

Har det samme selv, har ikke lyst til å sette meg ned og se på temaer, føler meg så smart at jeg ikke trenger det, men jeg vil ha lyst. (Dårlig ordvalg, det jeg mener er at jeg føler at jeg ikke trenger å stresse med det , kan jo ta det senere, er ikke såå vanskelig.)

Oppdatering :D . Om dere husker hva jegh ar sagt for ca en måned siden, vel jeg snakket med denne studenten (hun tok kontakt enda det så ut som flere hadde sikla over hu tidligere på kvelden) på fredag (fest på univ.) og vi tok følge fra univ. til nærmere bussen min (hun bor ikke så langt unna) (tok vel 30-40 +++ min) og det var hyggelig. En barriere brutt.

Hurra :) .

Får håpe hun ikke leser forumet da, hadde vært litt nedtur, anonymiserte det litt.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Jeg har begynt å tenke på fremtiden. Noe som selvfølgelig kan være positivt, med tanke på at jeg aldri har klart det før. Men det bringer bare med seg en hel haug med bekymringer, og jeg blir bare livredd for å dø før jeg får gjort alt jeg vil. Og nå som jeg har begynt å tenke på fremtiden, er det vel kanskje på tide å planlegge den snart. Jeg skulle ønske det ikke hørtes helt umulig ut.

Lenke til kommentar
Gratulerer med det, chokke. Flotte greier. Iallfall et lyspunkt. :)

Det var koselig da :) fint når slikt skjer :yes:

Jepp, men på den annen side, så er det en relativt dominant del av meg som sier at dette kan være for godt til å være sant, og dermed lønner det seg å holde seg unna. Jeg hadde en nogenlunde lik opplevelse ved nyttår, men gjorde ikke noe mer ut av det (og det er jeg glad for i ettertid).

"Tenk om, hva hvis?" "Tenk om hun bare gjorde det for å låne sko?" "Hva hvis hun kommer til å utnytte din naive holdning?"

Huff, mindblowing!

Lenke til kommentar
Det er bare å ta ett skritt av gange, kom igange med en ting du ønsker å få gjort. Så får du gjort og det føles herlig.

Da får du også motivasjon til å fortsette.

Det føles ikke så lett ;)

Jeg er livredd for at jeg skal feile atter en gang.

Nei det er ikke lett, men du må jo egentlig bare prøve. Er bedre å phaile enn å ikke ha prøvd mener nå jeg.

Chokke: er jo kanskje greit å ikke være overivrig, men er jo kjiipt å skulle "holde seg unna" hvis hun faktisk er veldig hyggelig og kan tenke seg å bli bedre kjent...:)

Lenke til kommentar

I går slo dama opp med meg. Hadde vært sammen i 2 og et halvt år. Men i går var det stopp. Hun har blitt forelska i bestekompisen min og de holder på nå.

Blir jævli irritert da hun fortalte nå at hun har vært forelska i han i 6 måneder.

Jeg hadde drit lyst til å ta studier i Oslo men siden vi bor i Tønsberg så ville hun ikke at jeg skulle flytte sammen. Så jeg begynte på en skole i Tønsberg som jeg ikke har lyst til å gå på i det hele tatt.

Eneste grunnen til at jeg holdt meg i Tønsberg var for å være med henne. Men det viser seg at når vi snakka om at jeg skulle flytte så var hun allerede forelska i en annen.

Sånn jeg tolker det var at hun ville fortsette å være sammen med meg til hun ble sammen med kompisen min og hvis ikke kunne hu bare gå tilbake til meg eller noe.

Så nå sitter jeg er i Tønsberg. Går på en dritt skole og har lyst til å flytte til Oslo for å gå studier der. Men der kommer jeg ikke inn nå. Så da har hun herpa et helt år for meg.

Og eneste bestekompisen min jeg har holder nå på med eksen min.

Endret av JiGGe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...