Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jenta jeg har likt 1år, spurte jeg idag... hun svarte seff NEI!!

SSSAAAATAAAAANNNNN

Spør du damer?

Altså spør direkte ?:dontgetit:

Sorry meg, men ikke sååå veldig rart utfallet ble hva det ble.

Ja? Spør ikke over MSN... :hrm:

Men kanskje er hun mer sjenert enn det jeg tror... :(

Lenke til kommentar
Jenta jeg har likt 1år, spurte jeg idag... hun svarte seff NEI!!

SSSAAAATAAAAANNNNN

Spør du damer?

Altså spør direkte ?:dontgetit:

Sorry meg, men ikke sååå veldig rart utfallet ble hva det ble.

Ja? Spør ikke over MSN... :hrm:

Men kanskje er hun mer sjenert enn det jeg tror... :(

Prøv heller å komme nær hu. Inviter henne ut. Og for all del, ikke spør! Tilslutt skjer det bare..

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Det som er at ... jeg har jo kjent henne siden 1klasse... litt lei av å vente...

men gir meg ikke... skal prøve å få til ekko "date" :p

det er alt forlenge å bli sammens med de, de jeg ha kjent siden 1.klasse vil jeg ikke miste i ett forhold selvom jeg ikke har noen slags spess forhold til de heller da

Lenke til kommentar
Vel, personlig ser jeg ikke noe galt i å spørre om hun vil være sammen med deg. Ja, det er slik man gjør på barneskolen.. men jeg har aldri tatt helt poenget med å bare gå rundt i uvisshet.. "er vi sammen nå? hm.. hvem vet? kanskje.. eller kanskje ikke?"

Det at man plutselig sitter å kliner tar jeg som ett hint til at man er sammen. Også eventluelt spørre "er vi sammen nå?"

Lenke til kommentar
Vel, personlig ser jeg ikke noe galt i å spørre om hun vil være sammen med deg. Ja, det er slik man gjør på barneskolen.. men jeg har aldri tatt helt poenget med å bare gå rundt i uvisshet.. "er vi sammen nå? hm.. hvem vet? kanskje.. eller kanskje ikke?"

"Litt" forhold må være etablert før man begynner å lure på om man er sammen med noen. Å være direkte og spørre etter noen vellykkete dater er en ting, men å spørre en man ikke har noe romantisk forhold til å bli sammen virker litt merkelig når man er så gammel som jeg tror fuzzy er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...