Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Oj, det er ikke bra! nupe.gif Du må aldri la en dame eller noen som helst for den saks skyld herse med deg! Du er den du er og ingen kan forandre det!

Du bestemmer over deg selv! Basta! Om hun ikke respekterer det, kan hun ryke og reise. Det viktigste er at du har det bra!

å herregud da man! alle må jo være villig til og forandre seg for å få et forhold t å fungere! alle har jo feil som man bør rette på!!

Man skal jo ikke være sta å egen å tro at man er perfekt å aldi gjør noe galt!

man må være villig til å innse feil å forandre på feilene!

Men seff man skal ikke la seg bli herset med å kommandert rundt!

Hvorfor det? Hvorfor skal man "endre" den man egentlig er? Mener du at man skal bli en tøffel for dama? Eller mener du at man skal endre væremåte osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor det? Hvorfor skal man "endre" den man egentlig er? Mener du at man skal bli en tøffel for dama? Eller mener du at man skal endre væremåte osv?

ja vis man har feil som kan være ganske alvorlig synes jeg at man skal forandre seg for dama.

jeg har flere feil med meg selv som jeg er klar over å som jeg prøver å forandre på for at dama som jeg har vært i lag med i over tre å¨r å som egentlig respekterer meg for den jeg er, skal ha det bedre.

jeg tenker bare på dama jeg. er ikke egoistisk å tenker at "vis det er noe hu ikke liker med meg så kan hu reise å ryke, jeg forandrer meg aldri".

Lenke til kommentar

OK, interessant. Jeg hadde ikke forandret meg for dama sin skyld. Jeg er spesiell, jeg er merkelig og jeg er den jeg er. Har hu trøbbel med det så burde hu ikke ha blitt sammen med meg i utgangspunktet. Jeg er fordømt snill, mange vil kanskje si dumsnill, men det finnes grenser for hvor langt jeg strekker meg. Det blir for galt, som raziel014 sa, at dama skal herse og styre med meg. De kan ikke få både i pose i sekk. Det går forøvrig også den andre veien.

Lenke til kommentar

take a chillpill my friend og pust ut.

Man skal selvsagt gi litt etter når man ha dame å ta vekk "uvanene" som man perhaps har, men ting som du nevner der er det egentlig ikke så veldig mye hun har med. Selvsagt man kan ha noe å si om det, men å "bestemme" over det..

Lenke til kommentar
Ja! Jeg kan slutte å banne, og andre små ting for dame skyld, men hva jeg spiser, hobby, omgivelse, familie, venner, små dårlige vaner, skole, hva jeg driver med venner, pengene mine har dame INGENTING NOE MED Å GJØRE!!!!

Var ikke slike ting jeg tenkte på da.

tenkte jo seff på uvaner å andre ting som kanskje kan være et irritasjonsmoment for dama særlig når man bor i lag.

Lenke til kommentar

OK. Hvis du f.eks skulker skolen masse og hun ber deg ta deg sammen, så er det en forferdelig ting av henne å kreve? Hvis du snakker stygt til moren din, og behandler kompiser dårlig, så har hun ikke rett til å si noe? Eller hvis kompisen din oppfører seg dust mot en annen person så kan hun ikke reagere fordi hun ikke kjenner han?

Lenke til kommentar
OK. Hvis du f.eks skulker skolen masse og hun ber deg ta deg sammen, så er det en forferdelig ting av henne å kreve? Hvis du snakker stygt til moren din, og behandler kompiser dårlig, så har hun ikke rett til å si noe? Eller hvis kompisen din oppfører seg dust mot en annen person så kan hun ikke reagere fordi hun ikke kjenner han?

godt sagt.....akkurat hva jeg mente.... :blush:

Lenke til kommentar
Personen får si hva hun vil, men har ikke rett å bestemme hva jeg skal gjøre sånn og sånn.

Om du føler det sånn så er det nok best at dere skilte lag. Du merker det med engang du treffer en person du er skikkelig glad i. Da er man gjerne villig til å ofre litt mer og ikke bare tenke på sin egen stolthet.

Lenke til kommentar
Joda, jeg var villig til å ofre litt, men etterhvert krevde hun mer og mer, og var liksom perfeksjonist.

Kan selvfølgelig forstå at en plass går grensa. Men et forhold mellom to mennesker dreier seg mye om kompremisser og komunikasjon. Det krever en god del av begge to. Det er bare på film at alt foregår i en fantasiverden.

Gjensidig respekt betyr alt.

Lenke til kommentar
Joda, jeg var villig til å ofre litt, men etterhvert krevde hun mer og mer, og var liksom perfeksjonist.

Kan selvfølgelig forstå at en plass går grensa. Men et forhold mellom to mennesker dreier seg mye om kompremisser og komunikasjon. Det krever en god del av begge to.

Om ikke det funker, så funker det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...