theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Den nydeligste personen jeg noensinne har møtt flytta til Danmark i går. Føler med deg! Avstand er kjipt, Lenke til kommentar
Gjest Guest_S_* Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Å ha dårlig samvittighet er noe dritt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Som regel er det en grunn til at man har dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_S_* Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Selvbebreidelser. Jeg er flink til det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Helvete... Jeg har klart å gjøre noe skikkelig bra, noe Fredrik-bra, noe som bare jeg i denne helvetes verdenen klarer... Jaja, jeg brøt sammen i sinne og eksploderte, jeg skrev masse skjeldsord til henne... Men nå føler jeg innerst inne at jeg virkelig savner henne, og fortsatt er veldig glad i henne. Jeg tror jeg har såra henne skikkelig... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Som regel er det en grunn til at man har dårlig samvittighet. Nope, syns ikke det nei=( Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis de er sikkelige venner så burde de forstå hvis du ikke har det lett, uansett grunnen så bør de forstå. Kanskje det hadde blitt verre hvis du hadde blitt med, siden du ikke ville....er fort å angre etterpå, kjenner den VELDIG godt.Du må prøve å forklare at det har ikke noe med de å gjøre, som jeg forstår det ikke har. Og en liten ting...DU ER IKKE UNORMAL, ja jeg vet samfunnet har sin firkant av hva som er normalt, men du er ikke unormal for at man sliter og har "rare" tanker og følelser. Da er jeg ekstremt unormal:P Hadde det sånn når jeg var på din alder selv, men venne-gjengen som jeg hadde da var ganske forståelsefull....noen av de ihvertfall. Og en ting til...Du har ikke sviktet de=) Det store spørsmålet er om de gidder OG vil forstå. Samfunnet krever så j*velig mye av deg idag. Noen ganger kunne jeg ønske at jeg ikke var født, og når jeg tenker så smålige tanker så går det vel ikke ann å synke lavere?! Hvis jeg hadde blitt med dem, hadde jeg hvertfall følt at jeg kan bli med på ting senere... Nå vet jeg ikke om jeg kan det. Nå tenker de sikkert: "Drit i han. Det var han som ikke gadd å bli med." F*en. Hva med at du spørr neste gang? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Som regel er det en grunn til at man har dårlig samvittighet. Helt enig, men spørsmålet er ofte om man har god nok grunn for å pine seg selv via samvittigheten!? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 I det siste har jeg trodd at disse tankene var borte; en slags naiv tro på at jeg har kommet meg videre. Det stemmer derimot ikke. I går var de tilbake. Angsten har bare blitt verre. Jeg klarte ikke annet enn å legge meg, men uten å få sove. Pulsen var høy og jeg forbannet meg selv og andre. Helvete, jeg er et null. Jobb i dag var ikke lett. Lenge før matpausen kom frykten. Frykten for å sitte der helt stille, sammen med alle de andre. Hva tenker de om meg? Bare det å gå en tur på en butikk i nærheten var et nesten uoverkommelig gjøremål. Jeg satt lenge og planla hva jeg skulle gjøre, hvordan jeg skulle reise meg, hvilken vei jeg skulle gå for å tiltrekke meg minst mulig oppmerksomhet. Nå sitter jeg hjemme helt alene. Jeg sjekker MSN sikkert hvert femte minutt, det samme med Facebook, Nettby, Diskusjon.no og ulike andre foraer. Folk flest står som borte på MSN, noen få andre er pålogget. Jeg vil ta kontakt, men tør ikke. Resten er frakoblet. Jeg tenker på alle de gøye tingene de gjør. Faen, jeg også vil være sånn. Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Wow, ville bare si at du beskriver helt likt hvordan jeg føler det for tiden. i de siste dagene har jeg nermest gått rundt og prøvd å overbevise meg selv at jeg har forandret meg, at jeg har blitt mer selvsikker, å at all angst har forsvunet og at jeg endelig er "The man". men devserre er det ikke slik, i dag dukket alle de negative tankene opp igjen og all energi ble sugd ut av meg. er ikke lett og gå rundt og lure på va alle folk tenker om deg, at man ikke fikser og oppholde seg i et rom med mange menesker fordi man nermest står og skjelver, å at hjerte slår så hardt at det nesten synes utapå genseren. Faen! =( Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Irriterende at det er de små tingene som skal plage en så voldsomt. Klarer ikke slutte å tenke på, hva om, tenk om, kanskje. "hei" er et lite ord, men tidvis et helvete å ytre. kommer ikke til å få dette ut av hodet, kanskje en ny mulighet i morgen. edit: tidvis ikke koselig å være alene på hotell. rommet føles lite og trangt, vurderer å vandre uten mål og mening i stavangers gater. glad ting er ferdig i morgen, selv det innebærer å reise "hjem" og jobb på mandag. tror dette blir en lang natt. Endret 9. august 2008 av lain Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 I det siste har jeg trodd at disse tankene var borte; en slags naiv tro på at jeg har kommet meg videre. Det stemmer derimot ikke. I går var de tilbake. Angsten har bare blitt verre. Jeg klarte ikke annet enn å legge meg, men uten å få sove. Pulsen var høy og jeg forbannet meg selv og andre. Helvete, jeg er et null. Jobb i dag var ikke lett. Lenge før matpausen kom frykten. Frykten for å sitte der helt stille, sammen med alle de andre. Hva tenker de om meg? Bare det å gå en tur på en butikk i nærheten var et nesten uoverkommelig gjøremål. Jeg satt lenge og planla hva jeg skulle gjøre, hvordan jeg skulle reise meg, hvilken vei jeg skulle gå for å tiltrekke meg minst mulig oppmerksomhet. Nå sitter jeg hjemme helt alene. Jeg sjekker MSN sikkert hvert femte minutt, det samme med Facebook, Nettby, Diskusjon.no og ulike andre foraer. Folk flest står som borte på MSN, noen få andre er pålogget. Jeg vil ta kontakt, men tør ikke. Resten er frakoblet. Jeg tenker på alle de gøye tingene de gjør. Faen, jeg også vil være sånn. Send meg PM hvis du vil legge meg til på MSN da Meg kan du alltid snakke med Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Gjest ksdna Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Å herregud. Jeg har hatt noen av de beste dagene i mitt liv de seneste ukene. Opplevd mer enn jeg pleier å oppleve på ett år.. Så smeller det som faen siste dagen før hjemreise. Jeg blir så forbanna forelska, og vissheten om at det kunne skjedd noe før det gjorde, hadde jeg bare tatt sjansen, tar nesten livet av meg. Er så utrolig fortvila, lei meg, frustrert. Det selvtillitsboostet jeg har fått de seneste ukene er ubeskrivelig. Aldri, aldri har jeg fått så mye komplimenter, og samtidig vist med 100% sikkerhet at det stemmer. Jeg skulle vært glad, jeg skulle smilt fra øret til øret, men så skjer det fantastisk utrolige den siste kvelden. Jeg sitter med en følelese av håpløshet her jeg sitter å hører på "everything i do". Jeg skulle prøvd meg før, men er samtidig utrolig takknemmelig for at jeg fikk den korte opplevelsen den natten. Klining, solnedgang og deg ga meg den beste opplevelsen i mitt liv. Takk. Vi hadde det så bra. La meg få se deg igjen, jeg vet det, men et lite mirakel, kan skje. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Akuratt nå kommer snart tårene, samtidig som smilet ved tanken på deg presser seg frem. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 For første gang på lenge har jeg ikke dårlig samvittighet. Han får bare bli sur, muggen og gretten. Det var visst dårlig gjort av meg. Men jeg har aldri gjort noe mot han. Jeg har alltid blitt hos han uansett hva han gjorde mot meg. Men jeg er faktisk i godt humør i dag! Og det skal ikke han få ødelegge. Jeg er ingen hund lenger. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 For første gang på lenge har jeg ikke dårlig samvittighet. Han får bare bli sur, muggen og gretten. Det var visst dårlig gjort av meg. Men jeg har aldri gjort noe mot han. Jeg har alltid blitt hos han uansett hva han gjorde mot meg. Men jeg er faktisk i godt humør i dag! Og det skal ikke han få ødelegge. Jeg er ingen hund lenger. Riktig innstilling synes jeg. Ikke la han ødelegge det gode humøret..! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nå begynner jeg bli dritt lei her. Blei ringt opp for noen uker siden og hørte jeg var en død mann, at dem skulle finne meg og ta meg med på "skogtur". Skumle folk i følge dems egen kjeft ihvertfall. Penger ville dem ha også, men jeg sa da tar jeg heller skogturen. Sendte melding etterpå og ba dem la meg være. Fikk roet meg noen dager og trodde det var over, men neida! Så ringer dem igjen på lørdag, samme gamle leksa, var visst ikke så lett å bli kvitt dem. Sendte melding og sa dem ender opp hos politiet om dem ringer meg en gang til, noe dem ikke har gjort. Men jeg er nervøs for at noen skal dukke opp på døra her en dag, ligger og lytter hver gang det kommer bil forbi her. Gjemt unna balltreer i tilfelle noe skulle skje og har egentlig blitt ganske nervøs. Bortsett fra det er livet mitt helt tipptopp, men den ene tingen banker jo ned i huet mitt hele tida. Blir asosial av det tilogmed, kan dem ikke bare finne noen andre å plage. Skyller dem ingenting, og det vet dem... HRMF! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hmm....hvis det er det opplegget de kjører noe jeg tror det er, så send purken på de. Anmeld de for draps-trusler og bortføring, for det er deneneste måten og få de vekk for godt. Vise at du ikke er redd for de( noe som er lettere sagt enn gjort) Såklart vet de at de ikke skylder deg noe, men er man 2-3 stk. så er det opplegget der lett å kjøre mot noen. Nå vet jeg of course ikke hva bakgrunnen for det der er, men jeg svarer utifra ting jeg vet og har opplevd=) Jeg "sperret" meg inne pga. draps-trusler og det er ikke gøy.....noe dritt. Endret 11. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Sendte melding om at neste gang han ringte skulle jeg fortelle alt jeg vet om han til politiet, og det skal jeg holde. Skal heller ikke vise frykt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Sendte melding om at neste gang han ringte skulle jeg fortelle alt jeg vet om han til politiet, og det skal jeg holde. Skal heller ikke vise frykt Søk erstatning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg