Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Feil måte?

Jeg vil ikke overdrive. Jeg vil jo bare at hun skal vite hva jeg absolutt mener.

Ville du sagt det samme ? Når du egentlig tenker noe annet.

Så senere oppdager han/hun at du IKKE mener det så påstår han/hun du snakker aldri sant hele tiden når dere var sammen.

Jeg har alltid sagt det jeg mener når hun ber om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg mener at jeg vil benytte sjansen til å gjøre noe annet enn å vente lenge på svaret. Jeg var fortsatt interessert i henne, men jeg orket ikke tanken å vente og vente på svaret, kanskje 3 år ingen kontakt og la henne tenke. og jeg sier nei til andre fordi jeg sverger til henne, så er vi sammen igjen i f.eks 4 år, så finner jeg ut hun var f.eks utro, funnet ny mann...

Vil finne ut muligheter. Jeg finner meg ikke i det å la henne dominere og herse over meg.

Lenke til kommentar
Det jeg mener at jeg vil benytte sjansen til å gjøre noe annet enn å vente lenge på svaret. Jeg var fortsatt interessert i henne, men jeg orket ikke tanken å vente og vente på svaret, kanskje 3 år ingen kontakt og la henne tenke. og jeg sier nei til andre fordi jeg sverger til henne, så er vi sammen igjen i f.eks 4 år, så finner jeg ut hun var f.eks utro, funnet ny mann...

Vil finne ut muligheter. Jeg finner meg ikke i det å la henne dominere og herse over meg.

Skjønner deg egentlig jævlig godt! Er kjipt og vente og vente på et svar som aldri kommer.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at jeg ikke skjønner hvordan han føler det. Jeg tipper de fleste tenker slik såfremt man ikke er hodestups forelsket og lider av total mangel på logikk (et sikkert tegn på at man har falt litt vel hardt for personen).. men det er uansett ikke et sjakktrekk å si at "om to måneder har jeg sikkert funnet meg en annen, så lenger enn det gidder jeg ikke å vente".

Lenke til kommentar

Tror du jeg gidder å vente i 2 mnd 0 kontakt o uvissthet om hun vil ha meg eller ikke. Nå driter jeg i henne...

Hun er ikke stort bedre selv, hun sier det på annet måte.

Hun sa vær tålmodig gi meg tid å tenke...jeg tenkte hun kanskje vil bare glemme meg fordi hun mente jeg var altfor dårlig person osv osv.

så jeg tenkte måtte gi henne en tidsrom, enn vente og vente og tenke kanskje hun har glemt meg.

Hun har sagt masse stygt til meg uten bevissthet, blander seg inn i familiesaker, hvordan venner mine er uten å kjenne de engang! Og sånt reagerer jeg, hun er ikke norsk, en utlending med annet kultur.

Så dere vet nå hvorfor jeg sa.

Lenke til kommentar

Ja. Jeg var altfor blind og trodde det kunne gå... Men tillegg var hun MEGET sta, ville ikke høre på mine meninger osv og bestemt og satte på kravene uansett hvor mye jeg prøvde og forklarte...

Hvis jeg gjør som hun sier så krever hun noe nytt hele tiden ,så listen nblir lengre og lengre...etterhvert måtte jeg si nei. Ellers er jeg ikke meg selv, og da føles det ubehagelig å skjerpe hele tiden. :mad:

Jaja, får finne en ny som takler å diskutere og dele meninger og forskjellige ting :love: Og takler mine hobby som jeg bruker en del tid på.

Lenke til kommentar
Min X slo opp med meg, fordi hun mente jeg var dårlig person osv osv og masse fordommer.

Hvordan mente hu at du var en dårlig person da?

Hvis jeg gjør som hun sier så krever hun noe nytt hele tiden

du sier at du måtte forandre på deg hele tiden. kanskje det faktsik du som har vært problemet her?

Det er veldig vanskelig å se sine egne feil. kanskje du har en del feil som gjør deg til en

"dårlig person"
?

kanskej du hadde noen egenskaper som ho ikke likte å ville at du skulle forandre på?

Man må være villig til og forandre på seg selv i et forhold for at forholde skal fungere.

EDIT: Men seff dette bør jo være tosidig! ikke bare den ene som skal forandre seg hele tiden!

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

Hun mener det...men mine venner mener jeg er en bra person.

Hun irriter meg og gjør meg sliten og mektig lei av henne, til slutt mister jeg respekt og hensyn til henne. Derfor påstår hun det.

Alt hun sier jeg gjør feil sier hun fra kanskje hver 15. min, men ikke mine foreldre, søster, venner...de bare overser fordi det er bagateller og ikke så viktig. Andre verdisyn og sånt.

hva er viktigst: hun eller venner og familie?

Jeg setter familie nr.1 samme med venner. hun er bare en jente, og fins mange fisk i havet.

Endret av Qwseyvnd
Lenke til kommentar

Før var hun bra person.

Jeg, var forelsket i henne, og trodde alt var bra, hun var som jeg trodde...men nei :( Jeg ville ha noe å dele med, alt mulig...og bruke tid å diskutere forskjellige meninger...Men ser ut til at hun ville ikke det :(

Så det gikk ikke. Og jeg ble mer og mer avvisende fordi jeg var deppa pga henne og var lei av hun dominerte meg hele tiden.

Lenke til kommentar

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.....*slette Nickelback og Papa Roach* har hørt litt på dem idag på jobben, og gjett om smertene kom tilbake. Det har gått nå 1 mnd siden min "failure" hvor jeg ble såra mest gjennom åra. All pain kom bare tilbake igjen.

Greier man egentlig å glemme? Jeg føler jeg bare slang det lang ned i kjellern, men det kommer ut av og til uansett. The pain....The pain..... %#¤"#. blæh.

<insert mad comment here>

Edit: bilde ble fjerna av nettstedet ser ut som.....var nice inferno bilde :|

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Oj, det er ikke bra! nupe.gif Du må aldri la en dame eller noen som helst for den saks skyld herse med deg! Du er den du er og ingen kan forandre det!

Du bestemmer over deg selv! Basta! Om hun ikke respekterer det, kan hun ryke og reise. Det viktigste er at du har det bra!

å herregud da man! alle må jo være villig til og forandre seg for å få et forhold t å fungere! alle har jo feil som man bør rette på!!

Man skal jo ikke være sta å egen å tro at man er perfekt å aldi gjør noe galt!

man må være villig til å innse feil å forandre på feilene!

Men seff man skal ikke la seg bli herset med å kommandert rundt!

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...