Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle gjerne ha gjort det (utdannelse altså), men jeg hadde et uhell. Så bare håper at jeg kommer inn..

Klarer ikke la være å være negativ. Vet godt at ting blir verre, men det bare er sånn. Skal prøve å tenke på noe annet, men det er ikke lett. Barn? DET tenker vi ikke på nå. Da blir bare alt verre.

 

(dvs det skjedde noe med Vigo. Jeg må ha gjort noe feil, fordi det står at ingen ønsker er registrert)

Endret av Loveless
Lenke til kommentar

Jeg har ikke bommet på et år. Jeg har bommet på vigo! =(

 

Skal ringe dem og prøve å fikse dette. Det er jo en skole som er ivrige på å få plass til alle så. Og de burde vel priorotere elever som har gått der? Hvis dette går bra har jeg jo en plan. Gå ut i lære og begynne med foto.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg ønsker å leve, men akkurat nå føles alt veldig tungt.

 

- Jeg får ikke jobb pga veldig lite arbeidserfaring. Det er alltid noen med mer erfaring, bedre karakterer eller som er utadvent. Det hjelper ikke at alle gnåler om det fantastiske arbeidsmarkedet, føler meg bare mer mislykket av det.

 

- Pappa døde av kreft for godt over ett år siden. Vi hadde en lang periode med sykdom før det. Bestevennen min snudde ryggen til meg, virker som han ikke vet hva han skal si til meg så det er lettere å bare overse meg. Kunne han ikke heller bare gitt meg en klem.

Jeg hører stønningen til pappa om nettene. Er så lei av det.

 

- Jeg har fått konstatert Ulcerøs Colitt. Skal klare å leve med de dårlige periodene, men jeg har angst fordi jeg leste noe om økt fare for kreft pga sykdommen.

 

- Jeg har ingen nære venner, kun bekjente. Problemet er at jeg som regel må ta kontakt. Virker som de trives med meg, men de har alltid venner som står de nærmere, jobb/studier og familie.

 

- Har en greie med ei jente, men virker som hun leker med meg i blant. Eks: I går sendte hun meg melding, om vi skulle gå tur i dag. Gjerne, svarte jeg. I dag ringte jeg og hun tok ikke telefonen. Sendte en melding med spørsmål om klokkeslett for denne turen. Ikke fått svar. Det er ikke første gangen slikt skjer. Får aldri noen forklaring.

 

Ene dagen kan hun rote med meg, neste dag holder hun lang avstand. Tredje dagen snakker hun om at vi passer så bra sammen. Blir helt forvirra.

Vet jeg bør avslutte hele greiå, men hun betyr mye for meg og jeg har ikke andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...